Skocz do zawartości

Potrzebuje pomocy przy kondensatorze...


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dokonałem pomiarów ponownie silnik pracował na wolnych obeotach i słuchałem muzyki. Radio przygłoszone na 50 z 62 stopni regulacji bass na radiu na -6 standard he. Wartości się dość wahały chyba od rodzaju muzyki bo jak przywalał bass to więcej spadało:) Takie miałem wrażenie... Dodam iż swiatła mijania tez włączyłem:)

 

Akumulator - 13.40-13.90 V

Piecyk - 12.90-13.40 V

 

Alternator-> aku = 13.50-14.10 V

Aku-> karoseria = 13.40-13.90 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz altek w Golfie?

 

Jeśli są spadki poprawia sie wszystkie punkty połaczeniowe, popraiwa sie kable aku-altek, aku - masa, masa-silnik, aku-CA. masa-CA itp. Jeśli to nie pomoże wymienia sie alternator na wiekszy. Na kablach nie tracisz zbyt dużo prądu wiec ja stawiam na słaby altek albo skorodowane połączenia. Golf 3 ma już troche latek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienić kable aku->silnik, aku->masa nie będzie problem ale już altek->aku nie wiem czy sam to zrobie. Nie chce za bardzo grzebać w altku bo nie chce zrąbać... A w takim wypadku nie pomogłby wymienić kable aku-> silnik, aku->masa dać przekrój 35mm2 na zasilanie aku->piec i/lub kondensator? np taki??

 

AUDIOMEDIA CAP4F

HOLLYWOOD ENERGETIC 6-FARRAD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik który mi robi z autem powiedział, że mam 90A altka.

 





Słuchajcie, przewód z aku do silnika mam 20mm2 (tak na oko wygląda w porównaniu do mojego 16mm2) a z aku do karoserii mam chyba 10mm2 lub mniejszy. Zamierzam teraz po kolei zrobic tak.

 

Wyczyścić powierzchnie stykowe w aku->silnik, wymienić na minimum 20mm2 kabel aku->karoseria oraz jak to nie wystarczy to dać zasilanie z aku do pieca na 35mm2.

 

ps myślicie, że 20mm2 starczy na mase aku->karoseria i silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz przewody na klemie do silnika mam 20mm2 (tak sądzę) także temu też chciałem dac taki na aku->karoseria bo nie da się tego przewodu co idzie z aku(klemy) do silnika wyciągnąć gdyż jest jakoś zrobiony na stałe u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternator swoje przeżył ;)

poza tym ma tylko 90a i to przy maksymalnym ładowaniu, a nie wiemy jakie jest jego zużycie.

wzmacniacz swoje "zjada" (gdzie światła? nawiewy? radio?)

moja wróżba- ujemny bilans + jakieś tam minimalne spadki na przewodach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to znowu ja:) Otóż poprawiłem moją instalację tak jak pisaliście i teraz mam przewody zasilające (+ , -) o przekroju 35mm2, przewód z akumulatora do karoserii 35mm2, przewód akumulator silnik 35mm2 oraz podłączony kondensator 4faradowy i niestety dalej swiatła mrugają. Co teraz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...