Sarever Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 jak dla mnie szkoda pracy. Nowe piankowe zawieszenie kosztuje kilka - kilkanaście zeta. Z wymianą we Wrocławiu liczą 30 - 50zł. głośnik podklejony z jednej strony bywa nie najlepszym rozwiązaniem. Jak już ktoś pisał, zawieszenie musi być równe bo cewka zacznie ocierać. I dopiero wtedy zaczną się koszty... To dobra cena bo mi podyktowali za wymianę 100 zł. Zmierz dokładnie średnicę i zobacz ile takie zawieszenie na Allegro kosztujeZnalazłem odpowiedni za całe 5,99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 To dobra cena bo mi podyktowali za wymianę 100 zł.A w czym problem samemu wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarever Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 W cenie takiej jak pisał rooski oddałbym to w ręce bardziej doświadczonych, ale za tą 100 to spróbuję się sam pomęczyć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Tyle co by dobrze cewkę wycentrować i umieć kleić butaprenem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooski Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 za 220zł odrestaurowali mi całe altusy:-). Membrany, cewki i zawieszenia. Ostatnio za wymianę samego zawieszenia górnego kumpel zapłacił(przed chwilą pytałem) niecałe 40zł. Najważniejsze to dobrze cewkę wycentrować. Później kilka min walki z budaprenem, kilkanaście godzin schnięcia kleju i głośniczek jak nowy:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Jedynym ryzykiem jest kopółka, nalezy ja odkleic tak aby nic nie uszkodzic... Reszta to juz bardzo prosta sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rooski Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 ale po co? Można spróbować na "skręconym" głośniku. Ja, jeszcze jak membrana się trzymała na resztkach starego zawieszenia, podklejałem ją taśmą klejącą i bristolem do kosza na sztywno. Na tzw beton . Żeby w trakcie prac nie przesunęła się ani w pionie ani w poziomie. Rozpuszczałem stary klej labelem(albo innym ustrojstwem), ostrożnie żeby nigdzie nie chlapnąć i jak już mi się udało delikatnie usunąć stary resor, nakładałem butabren za pomocą strzykawki i na to zawieszenie. Po kilku godzinach - jak już klej delikatnie złapał(ale nie konkretnie) leciutko i płytko naciskałem membranę żeby się upewnić czy cewka nigdzie nie trze o nabiegunnik. Jak było git to zostawiałem do całkowitego wyschnięcia a jak nie to wystarczyła delikatna korekta. Potem wystarczy usunąć "rusztowanie" i gotowe. Tylko raz zniszczyłem głośnik w ten sposób ale poniosła mnie ułańska fantazja.. A skleiłem kilkanaście. Można tez jak pisał mastah22 - odkleić kopułkę przeciwpyłową i wycentrować cewkę za pomocą rolki z bristolu albo czegoś podobnego. Na necie znajdziesz mnóstwo idiotoodpornych poradników jak naprawić zawieszenie. Nawet na youtubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.