19mateo96 Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Mam zamiar kupić wzmacniacz samochowy do głośnikówAudion bm-08 1200w :______________EXTRA KOLUMNY___PROMOCJA___TUNING (2812779410) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.Tylko nie wiem jaki bo nie znam się za bardzo na wzmacniaczach i przosze o poradę cena maks to około 350 zł .Zalezy mi na tym zeby mial regulację bas .Ps.Kupiłem juz jeden który okazał sie totalnym nie wypałem (Auna ab 650 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisman Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Nie chce Cie martwic, ale te glosniki to rownie "dobry" zakup co i wzmacniacz auna, wzmacniacze auna w srodku wygladaja tak > http://amp-performance.de/images/big/dscf0006_291.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacko1981 Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 te skrzynki fajnie palą się w piecu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dareek Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Nie chce Cie martwic, ale te glosniki to rownie "dobry" zakup co i wzmacniacz auna, wzmacniacze auna w srodku wygladaja tak > http://amp-performan...scf0006_291.jpgo ja pier...elektronika zmieściła by się na 1/4 tej płytki Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafaelptak66 Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 A FAQ Nazarka i forum troszke poczytał,bo coś wydaje mi sie,że nie za bardzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pono Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Od razu się czepiacie chłopaka... Widocznie taki "dźwięk" i budowa "kolumny" mu się podoba Kolumna dla bardzo bardzo nie wymagających w sam raz i do tego przystępna cenowo Co do wzmacniacza to większość go rozniesie Dosłownie Poczytaj Faq i wtedy pomyślimy Link to comment Share on other sites More sharing options...