italiano1980 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Może dynamo zainstalować, są cztery koła to cztery dynama, zanczy cztery razy więcej prądu.Dynamo 30 zł x 4 = 120 zł za kupę prądu, a Ty na jakieś pierdoły wydajesz. Dobre Chyba trzeba by takie tematy zamykac jak inne typu: jaka tuba itp...Musza sie ludzie w koncu nauczyc ze zasilanie to podstawa CA i bez tego nawet nie ma co zaczynac swojej przygody z dum dum Masz dobry altek ,kable aku itp i od tego zaczynasz pisanie tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki.gsx Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Masz dobry altek ,kable aku itp i od tego zaczynasz pisanie tematu...Jestem za, ale to sfera mażeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Sa skrajne przypadki... Ja na altku 70A i 80ah aku napierdzielalem 3kw piecem rockforda... Ale jedna kwestia to to ze przy spadkach jakie były pewnie uzyskiwał z 2 kw max a to ze aku był po kilku miechach detka to osobna sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jover Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 dobra wiec w takim razie jaki potrzebuje miec altek i aku aby napedzic te 2k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 alternator jaki tylko najmocniejszy znajdziesz i podpasujesz(>200a), aku agma koło 100ah na początek, ew. potem jeszcze bufer, grube porządne kabelki, bezpieczniki, konektorki,ale i tak sporo zależy np od strojenia skrzyni,i to wszystko na forum mamy juz napisane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0nr4d Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Altka szukaj też niekoniecznie od swojego auta, może pasować z zupełnie innej marki, kwestia przerobienia koła pasowego. Masz benzynę, czy diesla? W dieslach są większe altki, a czasem trafiają się potężne, jak na model auta (np. u mnie w Golfie mk3 aż 120A). W Megankach napędzanych gnojówką były chyba nawet 200A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jover Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 mam silnik dti czyli diesel altek bodajze 75 amp wiem ze w straszch dt montowano 120 amp w najblizszym czasie udam sie do elektryka i dowiem sie co on ma na ten temat do powiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 kwestia przerobienia koła pasowego raczej o uchwyty martwiłbym się.chyba, że jest to stary chodzący na jednoklinowym pasku 1.5d i trzeba wymieniać koła na 6pk czy nawet 7pk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.