Skocz do zawartości

Siłowniki pneumatyczne do zabudowy CA


truck
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Srałdi... Masz prze...ne.. Nie msyl sobie ze tak łątwo tm zamontujesz te zawiasy... Zaraz za 2mm blacha na tym garbie jest zbiornik...

 

Ja to tak rozwiazalem...

 

Bawilem sie w mocowania silownikow ale wyrywalo mi zawiasy z tej blachy... pozostała wiec podórka...

 

http://www.strefacaraudio.pl/topic/20740-audi-100-c4-bez-muzy-sie-nie-da/page__hl__audi+100__fromsearch__1

 

A wzmak skierowany w strone zapasu przykrec do tej samej plyty, nie rob kolejnej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wzmak skierowany w strone zapasu przykrec do tej samej plyty, nie rob kolejnej...

 

Ja pierdykam... dopiero teraz popatrzylem... :mur1: Nie wiem po cholerę chciałem sobie to skomplikować... Dam grubszą płytę tak jak mówisz i zamontuję piecyk plecami do góry...

Ciemny jestem.... Tak na 70%... :wink:

 

Masz prze...ne.. Nie msyl sobie ze tak łątwo tm zamontujesz te zawiasy... Zaraz za 2mm blacha na tym garbie jest zbiornik...

 

Zawiasy już mam zamocowane, ex robota Xrisowa, staram się wykorzystać to co było tylko płytę pod piece wydłuzyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co lecisz tam juz cos dalej? Moze tym razem to ja podpatrze jakis ciekawy patent?

 

Weź poka jak sa te zawiasy mocowane? Na zwykle krótkie blachowkety czy cos madrzej?

 

Ja mam dwa na blachowkrety i mocnego siłownika nie moge zastosowac... kurde :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co lecisz tam juz cos dalej? Moze tym razem to ja podpatrze jakis ciekawy patent?

 

Na razie babciolot rozebrałem trochę z plastików i wytłumiłem, bo wkurzało mnie to drganie podsufitki i dachu przy subie. Okazuje się ,że tam od klapy do przednich foteli nie ma ani jednej poprzeczki, goła połać blachy, dlatego tak fruwa.

 

Weź poka jak sa te zawiasy mocowane? Na zwykle krótkie blachowkety czy cos madrzej?

 

Jutro strzelę fotki jak to jest z zawiasami. Są przykręcone po dwie śruby 10ki poniżej tej blachy od zbiornika i odpowiednio wyprofilowany zawias aby płyta prosto stała.

 

Ja mam dwa na blachowkrety i mocnego siłownika nie moge zastosowac... kurde :)

 

Drutologia najlepsza , ale nie przy tych siłach i masach, jednak siłownik swoje ciśnie a i piecownia waży. Zrobię Ci także fotki jak w betce to zostało rozwiązane. Bo myślę podobnym tokiem pójdę i tym razem.

 

ps. Wqur... się trochę bo jakiś rok temu dałem auto do podmalowania klapy w okolicy znaczków TDI, był odprysk od kamienia i zaczeła mi ruda lecieć, powiedzmy 1x1 cm dałem laliernikowi znajomemu i żle to oczyścił oraz zdarł ocynk 10x10 cm... Efekty widzieliście a teraz się okazuje ,że muszę szukać jakiejś nowej klapy na alledrogo, bo ta już przegniła także od spodu, więc albo reparaturka, a tego nie czuję się na siłach robić (nie mam migomatu) albo używane klapiszcze mnie czeka. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te sety i Aszósty tak maja.. To ne ten sam ocynk co w b3...

 

Mialem b3 z 91, sprzedalem bratu, zaliczył kwietnik tyłem, wgniecenie parkingowe na pol drzwi i jakies pół roku temu siostra mini wyjazd w rów bo za szeroko brała... Juz nie wyglada dobrze... Jest odrapana wszedzie gdzie sie da... Ale w zadnym z tych miejsc nawet sladu rdzy nie ma, mimo ze nie ma tam lakieru...

 

U mnie w rok starszej c4 leciały ranty nadkoli czy łączenie szyby z klapa bo widac ze to poprzednik "naprawiał"... I gdzie tu logika? O połowe tanszy model był 2x lepiej wykonany...

 

Co sie dziwic zatem ze oldchool w CA rullez ? To akurat kocham :):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam do babciowej jestem przywiązany więc mam jeszcze trochę cięrpliwości i chęci aby ją ratować. Dobre auta wygodne. Teraz już takich nie ma. A ja nie potrzebuję lansu jakimś nowym d...wozem.

Powiedz czy wyciągałeś ze swojej tylne oparcie? Bo niby mogę wszystko poprzeciągać sobie bez tego ale wygodniej by się robiło bez. A tu zonk, nie wiem o co kaman rozkręciłem taką śrubę na imbus przy podłokietniku na zawiasach polówek oparcia i nadal trzyma.. :mur1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu chyba w którejś instalce Caskpa , ktoś pytał ile waży kompletne wytłumienie auta, więc dziś zapyliłem Asi, wagę łazienkową... :D

I dla potomności zważyłem. Maty i pianka do kompletnego wytłumienia auta, czyli podłoga, dach, drzwi(przód tył) i bagażnik to ok.60 kg wagi więcej w aucie.

 

Mastah to obiecane fotki rozwiązania zawiasów zabudowy, trzy zawiasy po dwie śruby 10ki, nic nie wadzi o zbiornik paliwa. Jako pkt odniesienia weż sobie ten kosz plastikowy na koło zapasowe, zawiasy są ok 2 cm ponad jego krawędzią.

 

 

 

 

 

A tu fota jak wygląda dach bez podsufitki, od klapy to środkowego słupka goła połać blachy bez poprzeczek, to dlatego tak wpada w wibracje przy subie.

 

 

 

Dałem na dach "Szumowa" bardzo fajna sztywna mata trzywastwowa alu,polimer, bitum i nie ma szwanca we wsi.Jest dużo, dużo lepiej.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...