Skocz do zawartości

Nie piszczało a piszczy


PanJarek2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Poprzednio miałem sprzęt w pasywce pod kendiem 2ch i nie piszczało nic, potem jakiś czas w aktywce pod geniem profile four i nic nie piszczało. Zmianiłem wzmak na DLS A7 i pojawiają się zakłócenia z alternatora. Od razu się przyznam, że na odcinku około 1,5m wszystkei kable biegną razem (zasilanei, sygnałowe i głośnikowe) lecz w gienku i keniu to nie przeszkadzało. Coż mogę poczynić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5m to nie malo, widocznie DLS jest bardziej podatny na zaklocenia i niestety trzeba bedzie te kable jakos rozdzielic, ewentualnie jakos lepiej zaekranowac.

Obudowa wzmacniacza nie styka sie nigdzie z blacha auta?

Jeżeli mam przekadać wszystkie kable to przesiadka jest niewarta zachodu. Filtr może pomóc? Nie dotyka nic, specjalnie dla 100% pewności ustawiłem wzmacniacz tak by niczego nie dotykał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie sadze, zeby jakis filtr na to mogl byc skutecznym antidotum, sprobuj chociaz jakies inne sygnalowki na zewnatrz najpierw podpiac i zobacz czy zaklocenia znikna, jak tak, no to wiadomo, bez przelozenia kabli nic z tego nie bedzie.

Wlasnie sygnalowki sa najbardziej wrazliwe na zaklocenia.

Ja tez na poczatku, nie pomyslalem na zas i dalem za cienkie zasilanie do wzmaka i musialem wymieniac kabel, i znowu mnie czeka prucie auta, bo mi sie aktywki zachcialo i musze pociagnac kable pod tweetery, tak to juz jest z tym naszym hobby ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mam przekadać wszystkie kable to przesiadka jest niewarta zachodu. Filtr może pomóc? Nie dotyka nic, specjalnie dla 100% pewności ustawiłem wzmacniacz tak by niczego nie dotykał.

Jaki znowu filtr...

Skoro na innych wzmacniaczach wszystko było w porządku to doszukiwałbym się winy właśnie w A7. Być może masa RCA.

 

 

 

widocznie DLS jest bardziej podatny na zaklocenia i niestety trzeba bedzie te kable jakos rozdzielic

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Najpierw sam się naucz, a dopiero potem szkól innych :D

 

 

PS Panie Jarku... Pan to ma wiecznie jakies nowe problemy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Najpierw sam się naucz, a dopiero potem szkól innych

To tylko przypuszczenie, napisalem tez jak mozna sprawdzic, czy to rzeczywiscie wina ulozenia kabli, a co do nauki, to czlowiek cale zycie sie uczy

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednio miałem sprzęt w pasywce pod kendiem 2ch i nie piszczało nic, potem jakiś czas w aktywce pod geniem profile four i nic nie piszczało. Zmianiłem wzmak na DLS A7 i pojawiają się zakłócenia z alternatora

 

jak dla mnie to po twoim poście dla mnie jest jasne że problem jest ze wzmakiem skoro na 2 innych wzmakach nic takiego nie występowało to ja bym odrazu podmienił na chwilę wzmaka i wszystko bedzie jasne bo sądzę że DLS stanowi problem.

 

p.s. a tak na marginesie to jak już ktoś napisał to kolega ma ciągle problemy posty kolegi to zawsze jakiś problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest wina wzmacniacza.

 

ja kiedyś to u znajomka przerabiałem i świsty były z winy wzmaka kiedyś inny przypadek to masa RCA w radiu się nadpaliła ale sądzę że najprościej wzmaka zmienić i sprawdzić jeśli dalej nic to szukać w instalce problemu jak to napisał dan124

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...