kukimiszczu26 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Siemanko, kupiłem okazyjnie taki kondek vibe pc10 1.0 farad. UżywkaWięc nie mam instr. nie mogę też nigdzie nic namierzyc na temat.Wiem tylko że ma elektronikę wiec nie trzeba go ładować, podpiąłem pod instalację dość głośno zaczął piszczeć napięcie 12,5 odpalam cały sprzęt i daje w piz... napięcie 13,7 i zaczynają mrugać dwie lampki. Myślałem że musi się naładować i przestanie piszczeć i się sam wyłączy. Zgasiłem całe CA zostawiłem sprawdzam po 2 godz kondek dalej włączony i piszczy tylko ciszej pokazuje nap 11,7.Dlaczego piszczy i nie wyłącza się sam ?Może być uwalony? Bo mam jeszcze czas żyby oddać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Jezeli ma elektronike po osiagnieciu mniej wiecej 12V powinien przestac piszczec.Jesli kondek pokazuje Ci napiecie 11,7 na zgaszonym to jest cos z aku "nie hallo".Odpal silnik ,nie wlaczajac sprzetu i zobacz czy dalej piszczy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Na odpalonym aucie też piszczy ma 12,5 przy dodatkowym odpaleniu CA ok 13,5 jak dam głosniej 13,7 i zaczynaja mrugać 2 niebieskie lampki i można powiedzieć że piszczy w rytm bas.Aku i altek standard Clio mk2 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid WM Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Jesli kondek pokazuje Ci napiecie 11,7 na zgaszonym to jest cos z aku "nie hallo". minimalne napięcie aku pod obciążeniem to 11,5V, więc tragedii nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pologreen Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Moj piszczal jak aku byl nie doladowany , a moze przyczyny w kablach trzeba szukac , jak go podlaczyles jaka sr przewodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Plus od aku do kondzia grubość 8 wiekszy mi nie potrzebny bo wzmak 400rms i wiekszy juz nie bedzie. Od kondzia + do wzmaka ten sam 8 dlugość 15cm ,masa od kondzia 1do budy od wzmaka też w to samo moejsce kabel 10 Czyli niby wszystki git. Własnie byłem sprawdzić teraz nadal pidzczy i 11,5 odłączyłem go dla bezpieczeństwa CA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pologreen Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Hmmm , podejrzewam ze kable no name i wiecej plastiku w nich niz miedzi . Sprawdz podlaczenie masy bo jakby cos nie stykalo , najlepiej to zdrap spod konektora lakier jezeli juz do budy przykrecales . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Więc masa odpada, miałem burczenie w głosnikach poprawiłem mase zmieniłem kable plusowy stinger masa boss i przestalo, kondzia do zabudowy w bagaju mam przykręconego, oskrobać się nie da bo zalany plastikiem. Nie wiem co wymyślić szkoda zwracać bo tanio kupiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 W elektronice kondka powinien być mały potencjometr do pokręcenie śrubokrętem. Nim regulujesz kiedy powinien zacząć piszczeć. PS - to, że ma elektronikę, wcale nie oznacza że można go podpinać bez wcześniejszego ładowania. Zwykle ta "elektronika" to tylko dodatkowe mrygadełka, woltomierz i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 No masz racje jest pokrętełko, tylko że piszczenie to mały problem, martwi mnie to że nie wyłączył się nawet po 2h a powinien automatycznie jak napięcie spadnie poniżej 12v podobno, tak działają te które nie mają remote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 No masz racje jest pokrętełko, tylko że piszczenie to mały problem, martwi mnie to że nie wyłączył się nawet po 2h a powinien automatycznie jak napięcie spadnie poniżej 12v podobno, tak działają te które nie mają remote. Nie ma o co sie martwic........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 A kręciłeś tym potkiem? Może nim też ustawisz próg wyłączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 A kręciłeś tym potkiem? Może nim też ustawisz próg wyłączenia.Dziś się bawiłem, jak kręcę pokrętło to zmienia się napięcie od 11,5 do 13,7 nic więcej się nie dzieje, piszczy nadal. Może ma już dosyć ten kondek bo jest tak stary że nawet manuala nie mogę nigdzie znaleźć, ani opinii żadnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opinia o kondku dobre sobie. A na jutubisiu też nic nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opinia o kondku dobre sobie. A na jutubisiu też nic nie ma?Jakbym znalazł cokolwiek to bym nie zawracał tu gitary jakimś kondkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Kondek jak kondek jak działa to działa Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Wywal elektronikę, zostaw sam kondensator i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LightSound Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 To pokrętło jest przecież wszędzie od kalibracji wyświetlacza - podłącz jakiś dobry multimetr i sobie wyreguluj potencjometrem żeby wskazania były takie same. Ale to "problemu" nie rozwiąże - jak pika, to jest coś nie tak z ładunkiem - dietz tak symbolizował rozładowany aku właśnie tzn piszczał przy za niskim i za wysokim napięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 W moim starym boss'sie potkiem regulowało się właśnie próg załączenia pikawki. Jeśli tu pika bez przerwy, to raczej jest coś uszkodzone w elektronice. Nie podejrzewam by kondek miał zamontowaną jakąkolwiek samodiagnostykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Straniłem moc na walke z tym wynalazkiem i odesłałem dziś, teraz ma na oku te trzy sztukiStingerDirect AudioStreetwire Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 To powiedz mi, po co Ci ten kondensator? Nie lepiej kupić parę litrów paliwa za te pieniądze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukimiszczu26 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autko to clio aku 44 altek 70 przy mocniejszym basie troche swiruje, tak myślę że taniej kupić kondensator niż zmieniać aku i alternator. Może sie myle ale warto sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 A ja myślę, że warto sprawdzić kable. połączenia, wymienić odpowiednie kable i dopiero wtedy myśleć nad czymś innym. Kondensator nic to nie poprawi. Napisz jaki sprzęt, jakie kable ( przekroje ) skąd brana masa, czy kable od alternatora do aku i masy wymienione itp. Zrób także 3 pomiary napięcia przy pracującym silniku - jeden na alternatorze, drugi na klemach aku a trzeci na zaciskach wzmacniacza i podaj wyniki ( oczywiście przy pracującym na full sprzęcie - duża ilośc długiego basu wskazana. ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.