bemar666 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam jestem nowy na forum aczkolwiek moja przygoda z CA trwa już jakiś czas ale przejde do sedna, chodzi mi o napędzenie Ground Zero 30 SPL monoblokiem Rodek R1900N i tutaj pytanie czy podoła ten wzmak przy nim ? głośnik będzie siedział w skrzyni szczelinowej 58l i chciałbym żeby mu nie brakowało zasilania i apropo tego CA jakie kabelki polecacie wystarczy 20mm^2 i kondek 2F czy 1F dodam że wszystko będzie spoczywać w hondzie civic VI i jak sie łatwo domyśleć aku. w tym aucie wielkością nie powala, przy subie ok 500RMS wzmaku Carpowera hpb1502 i kondensatorze dietza 1F przy głośniejszytm słuchaniu dało się zauważyć delikatne przygasanie świateł pozdrawiam z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 1. Wzmacniacz spokojnie da radę.2. Kondensator odpuść, lepiej elektrownie w aucie popraw.3. przewood ze 25mm- dobra sprawarka powinna być good Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bemar666 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Dzięki z tą poprawą elektrowni może być kłopotliwa sprawa, trzeba szukać mocniejszego alternatora co nie bedzie łatwe bo takich chyba nie ma do civika chyba że z diesla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid WM Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 warto zacząć od zmiany przewodów masowych, w japońcach sprawiają mizerne wrażenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareek Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Dzięki z tą poprawą elektrowni może być kłopotliwa sprawa, trzeba szukać mocniejszego alternatora co nie bedzie łatwe bo takich chyba nie ma do civika chyba że z diesla ?alternator przydałby się od diesla od full wersji, powinien być mocniejszy. Potem zmiana okablowania alternator-akumulator, akumulator-karoseria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bemar666 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Co do alternatora to na pewno jest mocniejszy niż w zwykłych wersjach bo autko posiada klime, jeśli chodzi o okablowanie to się zgodze z Dawidem że mizernie to wygląda ale to wszystko po kolei, sukcesywnie będzie poprawiane mam nadzieje tak jak książka pisze, jak narazie to stoi przede mna trudniejsze zadanie a mianowicie budowa szczelinowej skrzynki do tego potwora ale to już temat na inny dział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.