cerwin Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam.Mam zamiar kupić drugie autko. Na sto procent wiem, że to benzyna:D Macie jakieś ciekawe propozycje? Rozważam coś między Mercedesem W140, Jaguarem XJ300, a Audi V8. Jeździł ktoś jednym z wymienionych? Cena to koło 20tysięcy. Podstawa to komfort. Podobno w W140 po zamknięciu drzwi jest totalna cisza(szyba koło 1centymetra), prawda to? Podobno Lexy są dobrze wygłuszone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Jak z 10 lat temu jako mlody gniewny (teraz tez mlody ale mniej gniewny) bujalo sie taxami zwykle mercami to jakos zawsze bylo cicho Mialem okazje jezdzic kilka razy Lexem ale w innym zupelnie budzecie i cisza szokujaca (LS 460 sasiada). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Prawda. Bunkier to bunkier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerwin Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Jak z 10 lat temu jako mlody gniewny (teraz tez mlody ale mniej gniewny) bujalo sie taxami zwykle mercami to jakos zawsze bylo cicho Mialem okazje jezdzic kilka razy Lexem ale w innym zupelnie budzecie i cisza szokujaca (LS 460h sasiada). No tak, tylko to nowa fura gdzie na kupno mnie nie stać, bo mam inne wydatki ale utrzymać dam radę. Po drugie mnie kręcą stare duże autka. Podobno Lexus ls 400 jest cichy? Lexem którym jechałeś był benzin, czy klekot? Prawda. Bunkier to bunkierNo właśnie bunkier strasznie mnie kręci. Pięknie brzmią te duże benzynowe silniczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Lexem którym jechałeś był benzin, czy klekot? 460h mówi wszystko Hybryda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerwin Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 460h mówi wszystko Hybryda ...A widzisz, nawet nie zagłębiałem się. Zerknąłem tylko na fotkę. Wiecie co mnie ciekawi? Jak takie autka niby luksusowe jak na tamte lata autka zachowują się i ile tracą na komforcie będąc obniżone.Miałem okazję jeździć Audi S8 4.2, tylko ze tam standardowe twardsze zawieszenie było mało znacznie czuć(w trasie). Po wertepach nie miałem okazji jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Przejedź się lochą , dosłownie kanapa ale zakrętów się trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 http://www.motofakty.pl/artykul/halas_meczy.htmlPorownanie halasu z 2005 roku, co prawda LS430 to koszt ok 30k, ale daje to jakis obraz, Lexy zawsze byly bardzo ciche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 A jakieś BMW 7? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 szyba koło 1centymetraSzyba jest podwójna chyba z jakimś gazem. Okna np. nie parują. Było tak i jest w Audi i BMW 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Audi V8 nie kupuj, kumpel miał 4.2 i brał mu dużo oleju ( podobno taka ich natura ). Ale jakieś w miare fajne A8 4.2 byś nabył za te kase moim zdaniem. Ewentualnie E38 740 ( tansze w robocie zawieszenia ). Jeździłem oboma, przyjemniejsze wydawało mi się Audi, mimo, że uwielbiam wozy BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerwin Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 A jakieś BMW 7? Z BMW widzi mnie się też e38, nie wiem dlaczego nie napisałem o nim. Jeździłeś może takim? Audi V8 nie kupuj, kumpel miał 4.2 i brał mu dużo oleju ( podobno taka ich natura ). Ale jakieś w miare fajne A8 4.2 byś nabył za te kase moim zdaniem. Ewentualnie E38 740 ( tansze w robocie zawieszenia ). Jeździłem oboma, przyjemniejsze wydawało mi się Audi, mimo, że uwielbiam wozy BMW Mam sentyment do Audi, bo w rodzinie jest 80'siatka od x lat i zero stresu z nią. Kurcze jednak V8 mi się bardziej widzi niż A8. E38 740? Jeździłeś? Ma jakieś słabe punkty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Ojciec zawsze miał i ma Audi, super auta, pod warunkiem, że z pewnych rąk = nie zawiedzie niemal na pewno. A BMW jeżdze osobiście i mogę polecić. To auta budowane z ogromnym przywiązaniem do detali technicznych. E38 to moim zdaniem ostatnia siódema prezentująca klase i cały kunszt seri 7. Prowadzi sie doskonale, zawieszenie twardsze niż w A8, ale bez przesady. Pali od 18 do 20 litrów pb w mieście, w sumie tyle co A8. W obu automaty są dobre i nie ma co narzekać. Tylko jak napisałem w Audi masz troche kosztowniejsze w naprawach zawieszenie niż w e38, za to lecisz jak na dywanie 20 cm nad ziemią. Jak w pewnych rąk to żadne z nich nie ma poważnych słabych punktów. Przy BMW patrz tylko, żeby nie kupić motoru z vanosami ( zmienne fazy rozrządu ), później mało kto chce to naprawiać jak klekoczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG. Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Z BMW widzi mnie się też e38, nie wiem dlaczego nie napisałem o nim. Jeździłeś może takim? Niestety 7 nie jeździłem mam E46 po FL no i jest dość przyzwoicie(dodając że jest na M-Techu) wiec stawiam że w 7 będzie conajmniej 2x lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreas Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Przy BMW patrz tylko, żeby nie kupić motoru z vanosami ( zmienne fazy rozrządu ), później mało kto chce to naprawiać jak klekoczą. Nie pisz bzdur silniki z vanosami mniej palą i mają lepszą dynamikę. A co do naprawy vanosa, mam ją za sobą, okazało się, że nie działał wcale odkąd kupiłem samochód, bo grzebał w nim jakiś gamoń i założył odwrotnie uszczelkę, przez co się zaciął.. Nie miałem problemu ze znalezieniem warsztatu który mi to zrobił, po operacji odczułem wyraźną poprawę dynamiki, a spalanie spadło o 2 litry przy silniku 2.5 ! Ogólnie też bym polecił e38 - ma troche jak dla mnie lepszy charakter od w140 ( też bardzo lubięten model), który faktycznie jest czołgiem, BMW daje większą radość z jazdy, bo w Mercedesie w zasadzie nie czujesz, że jedziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ancymon Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 +1 do kolegi powyżej, vanosy (W np. osławiony 2.8 194KM) są ok, trzeba tylko dbać jak o wszystko, co dotyczy rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Audi V8 miałem- co do oleju to prawda. E 38- mega bryka. Jak już ktoś wyżej pisał- ostatnia prawdziwa siódemka. Jeszcze 750 w Longu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Tyle, że Vanosy w M52(728i przed liftem) i M52TU(728i po lifcie) są wyraźnie tańsze w serwisie niż w M62TUB44(4.4 V8, 740i po lifcie). Jak już brać V8 w przypadku BMW to od razu 4.4, czuć niedosyt później. 3.5 pali podobnie, a jednak brak 50KM zaczyna brakować po jakimś czasie. Co do Audi V8 to silnik 3.6(ten starszy) to 2 silnik 1.8 z golfa II GTI. 4.2 to nowsza konstrukcja. Warto zwrócić uwagę na przednie hamulce. Wiele osób od razu zmienia je na hamulce z audi 200, nie ze względu na lepsze hamowanie a koszta obsługi. Audi w modelu V8 zastosowało tarcze typu "ufo", które do tanich nie należą. Audi V8 to pierwsze audi gdzie połączyli automat z napędem quattro. Warto oba te elementy sprawdzić przed zakupem, bo portfel może zaboleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klyma89 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 A SEC W126 ? Może kapkę starszy ale jak uważam jeden z ostatnich prawdziwych mercedesów . Ponadto myślę że to dobra inwestycja kasy. Za 10/15 lat to już będzie klasyk pełną gębą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekmaj Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Lexus LS 460 to wolnossąca benzyna tak jak i starszy model 430. Hybrydowa odmiana LSa to model 600h z 5 litrowym silnikiem benzynowym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.