Skocz do zawartości

Kupno drugiego autka


cerwin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar kupić drugie autko. Na sto procent wiem, że to benzyna:D Macie jakieś ciekawe propozycje? Rozważam coś między Mercedesem W140, Jaguarem XJ300, a Audi V8. Jeździł ktoś jednym z wymienionych? Cena to koło 20tysięcy. Podstawa to komfort. Podobno w W140 po zamknięciu drzwi jest totalna cisza(szyba koło 1centymetra), prawda to? Podobno Lexy są dobrze wygłuszone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z 10 lat temu jako mlody gniewny (teraz tez mlody ale mniej gniewny) bujalo sie taxami zwykle mercami to jakos zawsze bylo cicho :)

Mialem okazje jezdzic kilka razy Lexem ale w innym zupelnie budzecie i cisza szokujaca (LS 460h sasiada).

 

No tak, tylko to nowa fura gdzie na kupno mnie nie stać, bo mam inne wydatki ale utrzymać dam radę. Po drugie mnie kręcą stare duże autka. Podobno Lexus ls 400 jest cichy? Lexem którym jechałeś był benzin, czy klekot?

 

Prawda.

 

Bunkier to bunkier

No właśnie bunkier strasznie mnie kręci. Pięknie brzmią te duże benzynowe silniczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

460h mówi wszystko :D Hybryda ...

A widzisz, nawet nie zagłębiałem się. Zerknąłem tylko na fotkę.

 

Wiecie co mnie ciekawi? Jak takie autka niby luksusowe jak na tamte lata autka zachowują się i ile tracą na komforcie będąc obniżone.Miałem okazję jeździć Audi S8 4.2, tylko ze tam standardowe twardsze zawieszenie było mało znacznie czuć(w trasie). Po wertepach nie miałem okazji jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi V8 nie kupuj, kumpel miał 4.2 i brał mu dużo oleju ( podobno taka ich natura ). Ale jakieś w miare fajne A8 4.2 byś nabył za te kase moim zdaniem. Ewentualnie E38 740 ( tansze w robocie zawieszenia ). Jeździłem oboma, przyjemniejsze wydawało mi się Audi, mimo, że uwielbiam wozy BMW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakieś BMW 7? :wink:

Z BMW widzi mnie się też e38, nie wiem dlaczego nie napisałem o nim. Jeździłeś może takim?

 

Audi V8 nie kupuj, kumpel miał 4.2 i brał mu dużo oleju ( podobno taka ich natura ). Ale jakieś w miare fajne A8 4.2 byś nabył za te kase moim zdaniem. Ewentualnie E38 740 ( tansze w robocie zawieszenia ). Jeździłem oboma, przyjemniejsze wydawało mi się Audi, mimo, że uwielbiam wozy BMW :)

Mam sentyment do Audi, bo w rodzinie jest 80'siatka od x lat i zero stresu z nią. Kurcze jednak V8 mi się bardziej widzi niż A8. E38 740? Jeździłeś? Ma jakieś słabe punkty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec zawsze miał i ma Audi, super auta, pod warunkiem, że z pewnych rąk = nie zawiedzie niemal na pewno. A BMW jeżdze osobiście i mogę polecić. To auta budowane z ogromnym przywiązaniem do detali technicznych. E38 to moim zdaniem ostatnia siódema prezentująca klase i cały kunszt seri 7. Prowadzi sie doskonale, zawieszenie twardsze niż w A8, ale bez przesady. Pali od 18 do 20 litrów pb w mieście, w sumie tyle co A8. W obu automaty są dobre i nie ma co narzekać. Tylko jak napisałem w Audi masz troche kosztowniejsze w naprawach zawieszenie niż w e38, za to lecisz jak na dywanie 20 cm nad ziemią.

 

Jak w pewnych rąk to żadne z nich nie ma poważnych słabych punktów. Przy BMW patrz tylko, żeby nie kupić motoru z vanosami ( zmienne fazy rozrządu ), później mało kto chce to naprawiać jak klekoczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z BMW widzi mnie się też e38, nie wiem dlaczego nie napisałem o nim. Jeździłeś może takim?

 

Niestety 7 nie jeździłem mam E46 po FL no i jest dość przyzwoicie(dodając że jest na M-Techu) wiec stawiam że w 7 będzie conajmniej 2x lepiej. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy BMW patrz tylko, żeby nie kupić motoru z vanosami ( zmienne fazy rozrządu ), później mało kto chce to naprawiać jak klekoczą.

 

Nie pisz bzdur :wstyd: silniki z vanosami mniej palą i mają lepszą dynamikę. A co do naprawy vanosa, mam ją za sobą, okazało się, że nie działał wcale odkąd kupiłem samochód, bo grzebał w nim jakiś gamoń i założył odwrotnie uszczelkę, przez co się zaciął.. Nie miałem problemu ze znalezieniem warsztatu który mi to zrobił, po operacji odczułem wyraźną poprawę dynamiki, a spalanie spadło o 2 litry przy silniku 2.5 !

 

 

Ogólnie też bym polecił e38 - ma troche jak dla mnie lepszy charakter od w140 ( też bardzo lubięten model), który faktycznie jest czołgiem, BMW daje większą radość z jazdy, bo w Mercedesie w zasadzie nie czujesz, że jedziesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że Vanosy w M52(728i przed liftem) i M52TU(728i po lifcie) są wyraźnie tańsze w serwisie niż w M62TUB44(4.4 V8, 740i po lifcie).

 

Jak już brać V8 w przypadku BMW to od razu 4.4, czuć niedosyt później. 3.5 pali podobnie, a jednak brak 50KM zaczyna brakować po jakimś czasie.

 

Co do Audi V8 to silnik 3.6(ten starszy) to 2 silnik 1.8 z golfa II GTI. 4.2 to nowsza konstrukcja. Warto zwrócić uwagę na przednie hamulce. Wiele osób od razu zmienia je na hamulce z audi 200, nie ze względu na lepsze hamowanie a koszta obsługi. Audi w modelu V8 zastosowało tarcze typu "ufo", które do tanich nie należą. Audi V8 to pierwsze audi gdzie połączyli automat z napędem quattro. Warto oba te elementy sprawdzić przed zakupem, bo portfel może zaboleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...