Skocz do zawartości

kamień zamiast przesyłki


bor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jak w temacie - zakupy z niemieckiego ebaya, kurier DHL przychodzi do domu, paczkę odbierała żona, która jej niestety nie rozpakowała przy odbiorze. Wracam z pracy, rozpakowuję - i zamiast wzmaka rzeczony zonk.

 

Co z tym można zrobić ?

 

Raczej podejrzewam kuriera niż sprzedającego (b. dobry kontakt, >200 opinii, 100%), choć niczego wykluczyć nie można.

Pomóżcie, bo w takiej sytuacji jestem kompletnie zielony :(

 

EDIT: co mogę dodać - zanim rozpakowałem, zastanowiło mnie, że w środku coś lata. Czy kurier może przyjąć taką przesyłkę przy nadawaniu ? Wydaje mi się, że - przynajmniej w PL - nie bardzo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

a ja myslalem ze to tylko taka przenośna,.... hmmm powiem szczerze ze chyba ciezko CI bedzie cokolwiek załatwić, chyba ze caly proces rozpakowywania przesylki nagrywales kamerą (niektorzy tak robią) i moze mogloby to cos pomoc ale tak...... kiepsko to widze ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurier przyjmie taka przesyłkę co najwyżej zapyta czy tam nic nie zniszczy się (stłucze). Mnie jeszcze nie zdarzyło się coś takiego, mówię o zagranicznych aukcjach. Możesz najpierw uderzyć do firmy kurierskiej a potem do gościa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdo.e dużo umoczyłeś? mogłeś porobić foty z datą przed rozpakowaniem i po, ewentualnie właśnie nagrać. Ja robię foty przy każdej przesyłce, nawet z PL. Masakra, pisałeś do gościa z ebaya? no i kuriera duś, sam nie wiem co bym w takiej sytuacji teraz zrobił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach