Skocz do zawartości

2 czy 4 kanalowy wzmacniacz???


DezMond
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem prawie zielony jesli chodzi o sprzet car audio, wiec chcialbym poznac odpowiedz na pare pytan. Przymierzam sie wlasnie do wymiany seryjnego naglosnienia i planowalem na przod wlozyc Hertz ESK 165 (400zl), tyl Hertz ECX 100 (200zl) tylko dla pasazerow + subwoofer badz zabudowa z boku bagaznika kolo nadkola, zeby nie ograniczac miejsca w bagazniku. I teraz nasuwaja mi sie pytania z racji posiadanego radyjka Alpine CDE-9874R, ktore ma 2 wyjscia RCA (1. przod - lewy + prawy kanal badz sub oraz 2. tyl - lewy + prawy kanal badz sub).

 

1. Czy mozliwe bedzie podlaczenie 4 kanalowego wzmiacniacza pod pierwsze RCA, tak zeby 4 glosniki graly z mozliwoscia ustawien przodu i tylu w radyjku, czy jedynie ta funkcje spelni przod podlaczony do 2 kanalowego wzmacniacza a tyl pod radyko?

2. Troche analogiczne, czy da rade pod drugie wyjscie RCA podlaczyc monoblok jedynie pod suba i bedzie grac tak jak powinien, bo wiadomo, ze w takiej sytuacji sub gra najlepiej. Czy jednak przy tym radyjku bedzie koniecznosc kupienia 2 kanalowego wzmacniacza pod suba i podlaczenie na mostku?

3. Jesli 4 kanalowy to czy Boss Audio GT-1280 albo Crunch GTR 350.4 beda odpowiednie?

4. W przypadku 2 kanalowego Harman Kardon CA 280E albo HELIX Dark Blue DB TWO?

5. Pod suba palnowalem kupic jakiegos carpowera mono badz 2 kanalowy pod mostek.

6. Jesli wybor wzmacniaczy okazalaby sie nieodpowiedni, czytaj wzmacniacze podane przeze mnie to gowno to prosze o podanie jakis modeli do 700zl pod glosniki, 500zl pod suba.

 

Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi, z mila checia przeczytam rowniez propozycje dotyczace glosnikow na przod (16,5cm) i tyl (10cm) oczywiscie mieszczace sie w granicach cenowych podanych przeze mnie hertzow (-/+ 100zl max).

 

Zalezy mi w miare mozliwosci cenowych na jak najlepszym brzmieniu i czystosci dzwieku, a przy okazji na miekkim mocnym basie, ale bez przesady :)