Skocz do zawartości

Pomoc w złożeniu systemu !


tomaz87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowy w temacie car audio (od razu zastrzegam :)). Niedawno zmieniłem samochód na Renault Espace, Chciałbym do niego jakiś sprzęt grający władować, gdyż obecny to KISZKA TOTALNA (jakieś stare głośniki w tym jeden spalony + radio Kenwood KDC-W3037G <- radyjko z mojej starej Astry). I Tutaj moja prośba o jakieś Wasze propozycje co do sprzętu, co tam najlepiej mógł bym włożyć, co polecacie ? Myślałem z przodu o zestawie odseparowanym (otwory na głośniki na podszybiu), z tyłu (w słupkach) jakieś 2-drożne 16 cm i jakaś skrzynia ale chyba w późniejszym terminie bo z hajsem sie raczej nie wyrobie. Do tego wszystkiego jakieś radyjko bo moj Kenwood nie ma wyjscia na wzmacniacz, może uda mi sie go pchnąć na 200 zł... jest w świetnej formie. Teraz sprawa kosztów... da rade coś złożyć w okolicach 1000-1200 zł.ł? :)

Pozdro i czekam na opcje !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka

zestaw odseparowany to dobry pomysł ja bym polecił cos z półki lanzara poniewa sam mam na przodzie i grają czysto i ładnie

co do radia to bym sie zastanowił nad sprowadzeniem tez lanzara z USA

http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=VBD2400MU

a nad subwooferem to jak bys cos chciał to pisz do mnie na gg 6679507 to ja bym cos miał mam tez wzmaka i jakies radyjko

napisz na pewno sie cos znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no sorry ale jak zobaczyłem tego Lanzara to coś mi on przypomniał a zwało się Peying(czy jakoś tak, BTW nazwa jakaś dziwna i trudna do zapamiętania poprawnie). Szkoda że neonu jeszcze w nim nie zamontowali(a te ikonki na wyświetlaczu :) więcej się tego upchać nie dało?) Ciekawe czy znikają i później to pole po nich jest wolne na napisy - raczej wątpię. Do tego ten pseudo pilot.

O regulowaniu głośności przyciskiem nie wspomnę.