Skocz do zawartości

Projekt skrzyni br szczelinowy do jbl ds100


Przemas89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin przeczytał :wink:

Ale jestem zielony w tym temacie i ze względu na butle z gazem w bagażniku

zmieści mi się jakieś 35l i nie mam pojęcia jak ten tunel obliczyć.

I wielkie dzięki za ten link bo nigdzie nie mogłem znaleźć parametrów tego głośnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolega "taki madry" w temacie powinien chyba wiedziec jakie pytanie powinienes napisac...

Kolejny detektyw z kreskówki..

A czemu tunelowa? Odpowiedział ci dlaczego? Skoro wiedział czego słuchasz, jaki masz sprzet, to powinien ci podac wymiar..

Widział parametry głosnika? Pakujac go w bude o wysokosci np: 30cm otrzymasz port 264mm (dla scianek 18mm) o smiesznej szerokosci 13mm

Ktosc ci walnął ogolnie ze trzeba pakwac szczeliny, a ja tutaj nie widze specjalnie sensu.. Rura 15cm fi 75mm i jest ok. Daje to samo.

Dla strojenia 40hz wystarczy tez wsadzic rure 75 tyle ze o długosci 100. Przy litrazu fabrycznym tak duzej pojemnosci duzo nie zdziałasz ze szczeliną.. A kolega to niech najpierw sie poduczy nim cos doradzi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eby sklepac szczelinówke musisz miec odpowiednie warunki. A czy patrzyłes jaki jest port? Oplaca ci sie robic szczelinówke? Zastanawiałes sie czy szczelinówka pasuje do twojego rodzaju muzyki?

kolega który trochę orientuję się w temacie polecił mi szczelinówke.

I nawet pomoże mi ją zrobić potrzebne mi są tylko obliczenia co do tunelu.

przypominam ze b-r szczelinowy to nadal zwykly b-r i nie ma znaczenia czy jest okragly czy prstokatny - brzmi tak samo!

 

Pakujac go w bude o wysokosci np: 30cm otrzymasz port 264mm (dla scianek 18mm) o smiesznej szerokosci 13mm

a minimum wynikajace z praktyki to jakies 25mm dla 10"

tak wiec za malo :P

wiec trzeba by zwiekszyc przekroj i wydluzyc tunel...