Skocz do zawartości

2 nowe głośniki 100mm i 2 120mm to cultowego mercedesa


mastaq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po zapoznaniu się z regulaminem powtarzam pytanie:

Witam, zamierzam zmienić moje oryginalne 31 letnie audio w mercedesie na coś mocniejszego.

Zdecydowałem się już na radio Becker Indianapolis Be7920, kolej na 4 głośniki, które mam zamontowane na desce rozdzielczej przód (2x10cm) i z tyłu na półce (2x12cm). Radio będzie mnie kosztowało około 500zł, na głośniki mam drugie tyle.

Co byście mi polecili założyć żeby fajnie grało, szału nie oczekuję, ale mam nadzieję że ucho popieści, z powodu że to auto cultowe i nie długo będzie rejestrowane na zabytek nie chcę wiercić dziur w drzwiach, przerabiać bagażnika, 4 głośniki we właśnie tych miejscach spełnią swoją rolę? Co myślicie o tych głośnikach : ALPINE SPG-10C2 max 180W?

Zbytnio nie znam się na sprzęcie car audio, póki co zwracałem raczej uwagę na moc Wat, ale co to independancja, rms, dwudrożne/trzydrożne ? Nie mam zbytnio pojęcia ale już uzupełniam moją wiedzę czytając to forum.

Czekam na rady od profesjonalistów. Może lepiej kupić słabsze głośniki a zamontować wzmacniacz ? Może dozbierać trochę i przeznaczyć na głośniki 800zł ? Może to w ogóle nie będzie grało w tej kwocie ?

Pozdrawiam, a to zdjęcie mojego auta:

http://p1.bikepics.com/2011%5C11%5C24%5Cbikepics-2306755-full.jpg

http://p1.bikepics.com/2011%5C11%5C24%5Cbikepics-2306756-full.jpg

Nie bójcie się, nie popsuje tego klasyka, stąd nie chce wiercić, że w każdej chwili wracam do oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mój przyjaciel ma błękitne W123 280CE Coupe w pełnej opcji, z niebieską skórą, tylko bez ABS z 78' na żółtych blachach. Ten samochód ma duszę:)