hijacker4 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Witam kolegów, mam mały problem z gwarancją wooferów z ww zestawu. Sprawa zaczeła się od tego że po założeniu jeden głośnik zaczął wydawać z siebie niepokojące odgłosy... tj nagłe chwilowe spięcia- trzaski przy większych głośnościach szczegółnie jak jest jakieś "zabasowanie". Zadzwoniłem do firmy Essa tam gdzie miałem odesłać go na gwarancję, wszystko ustaliłem odesłałem... po 2 tygodniach głośnik wraca do mnie, podłączam go w autku i lipa znowu to samo. Przez te 2tygodnie reklamacji pozostałego sprzętu u mnie nie włączałem. Postanowiłem że wszystko wyjmę i podłączę na krótko, pod inne wzmacniacze pod inne przewody kable itp. nadal to samo + 2gi głośnik też daje oznaki że coś z nim już jest nie tak(dokładnie takie same jak ten pierwszy tyle że np przy skali 17 z radia a nie 15/30 jak pierwszy)... podłączam pod ten system marny głośnik od zestawu phonocar titanium i wszystko gra jak należy... żadnych trzasków itp.. po telefonie do Essy w piątek Pan mowi że w poniedziałek wysyłają mi nowe woofery a ja mam znowu do nich pisac email i wyjasniac zastałą sytuację , pytam się dlaczego głośnik został odesłany a gwarancja nie została wypełniona? czy coś zostało zrobione? jak się dowiaduje nic nie zostało z nim robione bo w ich komorze grał normalnie (tyle że u mnie on gra normalnie też przy głośności w której dwie osoby szeptem ze sobą dadzą radę rozmawiać) Przystaję na propozycję wymiany lecz po chwili myśle co mam zrobić z tymi wooferami co mam. Ponownie telefon-> mam je odesłać. Ok odsyłam i czekam myślę we środę przyjdą woofery i będę miał w końcu spokój. czekam tydzien i nadal żadnej przesyłki. Dzwonię i jak się dowiaduję wofery które im przeslalem są sprawne i nie ma się do czego przyczepic.... tak więc nie wysłano mi żadnych nowych ani sprawnych a ja sobie czekałem jak buc po zapewnieniu pana z infolini ze w poniedziałek wysyłają do mnie nowe.. tak więc nadal oczekuję na przesyłkę lecz tym razem jesli otrzymam nadal nie sprawne zakładam sprawę w sądzie (tylko 30zł przez formularz nakazowy) za niezgodność towaru z umową, wprowadzanie w błąd kupującego oraz niepotrzebne ponoszenie kosztów wysyłek do firmy Essa jak także niedopełnienie z ich strony warunkow gwarancji ... Miał ktoś z Was takie przypadki ? pozdrawiam i bedę opisywał co i jak wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 mi raz z ESSY przyszły uszkodzone na membranie S-5C, nie mniej jednak zrobiłem fotki i kazali odesłać na ich koszt, parę dni później miałem nowy zestaw wolny od wad, dziwne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Bardzo dziwne... raz miałem problem z głośnikiem basowym, to odesłałem i po 5 dniach dostałem nowy, sprawny bo tamten miał jakąś wadę. Do tego dzwoniono do mnie i na bieżąco informowano o postępach. Zero problemów. Proponuje skontaktować się z właścicielem sklepu, możliwe, że w sklepie pracuje ktoś nowy i nie do końca wie co z głośnikiem nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Daj spokój z sądami tylko załatw sprawę jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hijacker4 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Ale czy Was by nie denerwowało że jakiś gośc mówi Wam przez telefon najpierw że już wysyłają nowe głośniki, a później po braku odzewu itp się dowiaduje że nic nie zostało w tym kierunku zrobione i głośniki są dobre ? I dostałem poradę że mogę słuchać pod radiem to nie bedą trzeszczeć a wzmacniacz mogę pominąć.... Macie jakieś namiary na kierownika Essy? albo chociaż imię i nazwisko... bo jak prosiłem dzwoniąc pod numer ze stronny to połączenie z kierownikiem nie było w kompetencjach obsługującego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Macie jakieś namiary na kierownika Essy? Napisz na PW http://www.strefacaraudio.pl/user/1571-jd/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ja również wysyłałem S6-C na reklamację (a kto tego nie robił ? :rotfl: ) i też było szybko sprawnie i bez problemów. Co więcej, po upływie gwarancji odkleił mi się w jednym z wooferów nadbiegunnik, przesłałem fotki do essy wraz ze skanem karty gwarancyjnej i przysłali mi zupełnie nowy woofer za darmo(!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hijacker4 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 no to jak widac ja trafiałem na inne osoby w obsłudze , tak czy tak zadzowniłem do kierownika sprawa wyjasniona przysla mi nowe, prosze o zamkniecie tematu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Kurde co prawda dwano temu ale tez jeden z moich Essowych re 10s4 zaczał dziwnie pracować, odesłałem na reklamacje i dostałem gosnik naprawiony. Nie mam zadnych zastrzeżeń, choć bylo to dawno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.