unik Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Około miesiąca temu w moim radiu Alpina IVA-D106R zaciela sie płyta,nie chcialem grzebac w nim samemu wiec zaniosłem je do skromnego sklepu elektronicznego w moim miescie, gosc powiedzial ze moga to naprawic jedyniew serwisie Alpine ktory znajduje sie w Warszawie na ulicy Kurantów 26.Dokładnie 06.07.11 wysłałem radio do tego serwisu, podajac nr tel opis usterkioraz adres zwrotny, do tej pory nie otrzymalem żadnej informacji na temat mojego radia.Moje pytanie czy ktos mial podobny problem oraz jak go rozwiazacZ góry dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Przedzwoń przypomnij się znajomy póki się nie przypomniał też naprawa się wydłużała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Jak czytam Twój temat to po prostu aż się prosisz o opiernicz A co to telefonów nie ma u nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 problem w tym , że jak zadzwonisz do nich to albo nie odbierają albo coś innego .. strasznie ciężki kontakt jest z serwisem alpine ... też coś od Nich potrzebowałem i kombinowałem na różne sposoby ... ciężko ..także powodzenia kolego ... daj znać o postępach ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 No to pisać list za potwierdzeniem odbioru.. Wątpie żeby ''nie dało'' się dodzwonić do nich, jak ktoś chce to potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 No to pisać list za potwierdzeniem odbioru.. Wątpie żeby ''nie dało'' się dodzwonić do nich, jak ktoś chce to potrafi. Przestań pisać głupoty , co to ma być za przypominanie się o swój sprzęt !? Powinni w ciągu MAX 2 tygodni dać znać co się dzieje i odesłać radio ! Serwis Alpine niestety to jeden z gorszych serwisów jaki znam . Zamówiłem od nich laser do CDA 106 i po ( uwaga uwaga ) 6! tygodniach przysłali niewłaściwy , przez następne tygonie robili zemnie debila i wpierali że nie potrafię wymienić , wkurw... się niemiłosiernie i zrobiłem baranom zdjęcia wymontowanego starego i nowego (nowy był sporo większy i nie wchodził) i wtedy co usłyszałem ? Że mam czekać kolejne 6 tyg !!! Więc kolego , Tak to u nich normalne ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepke_23 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 kurde niezły serwis dziwię sie że to jeszcze funkcjonuje z takim podejściem do klienta jak bym miał takie podejście do swoich klientów to chyba bym nie zdziałał.Rozwiązanie jest proste jedź odbierz sprzęt i powiedz że każdemu ze znajomych będziesz odradzał tego miejsca jako serwis bo z serwisem to ma niewiele wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 tak to jest jak się ma wyłączność na pewne sprawy ...jakby była konkurencja , zapewne inaczej by podchodzili do klienta ... a tak brzydko mówiąc mają nas gdzieś .. tak to przynajmniej wygląda; bo wiedzą , że i tak nigdzie indziej w Polsce , tego nie zrobisz bo nie ma nikt części do ALpine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Przestań pisać głupoty , co to ma być za przypominanie się o swój sprzęt !?Głupoty to piszesz Ty, bo ja na Twoim miejscu już bym do dawno załatwił sprawę a nie czekał na sprzęt 6tyg. Jest coś takiego jak WARUNKI GWARANCJI i Ustawa konsumencka, musisz się ich trzymać zarówno Ty jak i PRODUCENT.Pisząc list za potw. odbioru masz mocną podstawę prawną żeby z nimi walczyć o swoje, tym bardziej jak Cię olewali i np. nie odebrali, lub nie odp na Twoją pocztę...Trzeba jakoś walczyć o swoje, bo serwisy mają różne wymówki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Głupoty to piszesz Ty, bo ja na Twoim miejscu już bym do dawno załatwił sprawę a nie czekał na sprzęt 6tyg. Jest coś takiego jak WARUNKI GWARANCJI i Ustawa konsumencka, musisz się ich trzymać zarówno Ty jak i PRODUCENT.Pisząc list za potw. odbioru masz mocną podstawę prawną żeby z nimi walczyć o swoje, tym bardziej jak Cię olewali i np. nie odebrali, lub nie odp na Twoją pocztę...Trzeba jakoś walczyć o swoje, bo serwisy mają różne wymówki..Tak ... Bo jesteś mater of disaster i załatwiasz wszystko w 2 dni ... Czytaj kolego ze zrozumieniem ! Gdzie ktoś tu mówi o gwarancji ? Zamówiłem sprzęt i taki mają czas oczekiwania na dostawę z Niemiec i co im zrobisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobih Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Poza tym polskie prawo nie precyzuje w ŻADEN sposób odpowiedzialności Producenta względem EndUsera. Producent nie musi dawać żadnej gwarancji... Jaka ustawa konsumencka...? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanAudio22 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Gdzie ktoś tu mówi o gwarancji No to chyba Ty powinieneś nauczyć się czytać ze zrozumieniem, bo móje zdanie o Ustawie tyczyło się tego że umowa kupna-sprzedaży (zawarłeś ją z serwisem kupując laser) podlega pod Ustawę. Na czymś trzeba się podpierać.Przeczytaj dokładnie mój post zanim się wypowiesz.. Bo jesteś mater of disaster i załatwiasz wszystko w 2 dni Nie, jak ktoś przekracza termin to się tym interesuję, a nie udaję że jest wszystko cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unik Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Udało mi sie dodzwonić powiedzieli ze radio jest własnie w naprawiei ze dadzą znać w ciągu 14dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fishtank Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Poza tym polskie prawo nie precyzuje w ŻADEN sposób odpowiedzialności Producenta względem EndUsera. Producent nie musi dawać żadnej gwarancji... Jaka ustawa konsumencka...? :) Tyle, że Horn nie jest producentem Alpine xD Sprawa z gwarancjami wygląda następująco zgodnie z polskim prawem: jak kupujesz sprzęt to masz zawsze 2 lata gwarancji, że zakupiony sprzęt był sprawny, zgodny z umową, specyfikacjami i to gwarantuje Ci sprzedawca. Natomiast gwarancje dystrybutora sprzętu na rok, dwa, pięć itd. są oddzielną, niezależną od gwarancji sprzedawcy sprawą. W praktyce korzysta się z gwarancji dystrybutora, bo ona zapewnia serwis, a dodatkowo większość klientów nie wie o tych 2 "typach" gwarancji. Na gwarancji przeważnie jest napisane, jaki dystrybutor ma czas na kontakt z klientem, naprawę sprzętu itp i jeżeli tego się nie trzyma to trzeba go atakować, że łamie "umowę". Jeżeli chodzi o Horna to ramkę ozdobą sprowadzali ponad miesiąc, trzeba było się kilkakrotnie przypominać, bo kilka razy obiecywali wysyłkę "w tym tygodniu". Tak jak ktoś napisał przy zamówieniu trzeba czekać, ale przy gwarancji, na karcie powinien być określony termin. Jakby ktoś chciałby się kiedyś powołać na "gwarancję sprzedawcy" to fachowo nazywa się to "Odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towaru z zawartą umową". Natomiast pojęcie gwarancja zarezerwowane jest dla świstka wystawianego przez dystrybutora/producenta, który jest dobrowolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.