bolexx1313 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam wszystkich. Potrzebuję porady odnośnie zasilania CA w mojej Celinie V gen. 2.0 Gti. Wygląda to tak: przód zasilają dwa u-dimension Glow 2075 (2x75 każdy). Do każdego podpięte DLS R6A. Kable zasilające plusowe 16mm2 lecą prosto z aku oddzielnie do każdego wzmacniacza. W bagażniku sub DLS MW110 350 watt, zasila go Rodek 2180a (1x610 na mostku). Kabel zasilający do niego 25mm2 również prosto z aku. Wszystkie masy podpięte do karoserii w bagażniku. Generalnie wszystko ok, tyle że przy mocnym graniu kiedy sub mocno uderza widzę na wskazówce od ładowania (na odpalonym silniku) lekkie tętnienie, bardzo delikatne. Światła nie mrugają. Nic drastycznego się nie dzieje. I teraz tak: 1. Po ostatnich regulacjach dużo grałem dość głośno, czasem na postoju, czasem na silniku. Moc aku trochę podupadła, więc go doładowałem na full. Zastanawia mnie czy przy takim zestawie alternator wyrabia z ładowaniem aku i zasilaniem tego wszystkiego? 2. Czy wskazane było by dołożenie do tego wszystkiego kondensatora/kondensatorów buforujących? I czy jednego na całość czy np. 3 każdy na oddzielne zasilanie każdego wzmacniacza? Co sądzicie? Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woolly24 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Jaki masz alternator? Nie ma tu jakiś kosmicznych mocy więc może wszystko jest ok:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Sub łupie to i prąd żre:) dla świętego spokoju jak chcesz żeby wskazówka Ci nie tętniła wsadź 1F na wzmaka od sub`a i wsio będzie haraszo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Podstawowa sprawa :Jaki masz alternator? Kable miedzy alternatorem, akumulatorem i masą zmienione? Druga - zrób pomiar miernikiem na akumulatorze a także na wzmacniaczach przy wyłączonym audio i przy mocnym "łupaniu". Kupowanie kondensatorów może nie pomóc a tylko wywalisz kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolexx1313 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Kabli między alternatorem, akumulatorem i masą nie zmieniałem. Są takie jak fabryka założyła, czyli pewnie za cienkie. Jakie powinienem w moim przypadku założyć? A co do pomiarów - jakie powinny być wskazania miernika przy wyłączonym audio i jakie przy mocnym "łupaniu" żeby mieściło się to w jakiś normach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 wszystko zależy od kabla i prądu który przez niego płynie, wszystko podstawiasz do wzoru i wszystko wychodzi. http://www.elfro.pl/FAQ/Obliczaniespadk%C3%B3wnapi%C4%99%C4%87.aspx - tu taki prosty kalkulator, nie sprawdzałem jego poprawności, ja liczyłem sobie sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perez Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Kolego jak ogarnąłeś przednie drzwi w swojej Celice? Masz panele od Carlosa ? Czy może coś sam modziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.