Skocz do zawartości

Tanie wygłuszanie


plastek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

muszę wygłuszyć dwie furtki w słabej klasie aucie - suzuki swift gti w którym blacha jest cieniutka i zapewne wszystko będzie grać.

 

W środku beda HSK 165 napędzane kac-ps200t

 

Nie mam co mysleć o dynmamat bo koszt tej maty przekroczy wartośc całych drzwi 2-3 krotnie. Czy maty app coś daja? Kiedyś mialem to w reku i wydawlao sie ok a jak z własciwościami wygłuszającymi? Bo chyba nie za dobrze..

 

na uwadze mma

 

STP VIBROPLAST

 

GMS-05

 

lub taśma dekarska. http://allegro.pl/tasma-dekarska-uszczelniajaca-225mm-soudal-i1551460867.html chyba taka rolka starczyłaby na dwie furtki

 

http://www.abload.de/img/639383-p50402430uls.jpg

 

 

chciałbym sie jakoś w 200zł zmieścić albo i taniej. DRzwi nie są rwelacyjne i nie posłuża długo takze nie chcialbym zakłądać drogich mat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży plus mają te furtki, bo są małe otwory techniczne(u mnie jeden jest większy niż Twoje wszystkie razem). Minus to ciężkie dojście do oklejenia wewnątrz, a przy tych cienkich blaszkach to priorytet. Tanio wychodzi taśma dekarska, ale odradzam bo bardzo miękka. Z niczego innego nie korzystałem, więc się nie wypowiem. Kolejny minus to umiejscowienie wooferów. W którym miejscu chcesz je ulokować?

Jesli zainwestujesz kasy, czasu i potu to będziesz happy z wooferów hsk :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobne drzwi. Wziąłem 2 maty GMS-04 i jedną rolkę soudala.

Po jednej macie na drzwi, a rolkę wylepiłem w miarę możliwości tam gdzie się dało, została mi jeszcze jakaś ćwiartka rolki.

GMS w forumowym sklepie - 59 zł x 2 = 118 zł + przesyłka, do tego Soudal w markecie, lekko przekroczysz budżet 200 zł.

 

Martw się lepiej, żeby Ci żadne oprzyrządowanie drzwi nie grało (klamki, zamki, cięgna itd.).

 

Maty app, boll i apama nadają się tylko na płaskie powierzchnie, bo mają słaby klej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vibroplast będzie ok i zawsze możesz zdjąć matę jak będziesz samochód zmieniał :)

A jak się oscylują koszty?

 

Martw się lepiej, żeby Ci żadne oprzyrządowanie drzwi nie grało (klamki, zamki, cięgna itd.).

Owinąć gąbką pod panele i izolacją i jest git :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

suzuki swift gti w którym blacha jest cieniutka i zapewne wszystko będzie grać.

 

Puszka od sardynek :D Rękę przykładałem do wyklejania, co prawda nie gti ale w przypadku drzwi różnicy akurat nie ma. Przy budżecie 200pln skazany raczej będziesz na dekarkę. Samą matą wiele nie zdziałasz, blachę w rewizyjne otwory dołożysz i z Hsk pociechę miał będziesz. Dyatans konieczny jest i to dość gruby bo drzwi chude i prowadzenie szyby blisko blachy jest. Miejsce na głośnik trzeba przygotować, najlepiej poniżej tej rewizji pod lusterkiem. Cięcie blachy i boczka konieczne będzie, tak samo z resztą jak dorobienie panela. 200pln na tą zabawę to trochę mało, ale przy użyciu dekarki i własnoręcznym wykonaniu paneli i dystansów może się udać, alublacha oczywiście ze złomu w tym przypadku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owinąć gąbką pod panele i izolacją i jest git :P

Gdyby to zawsze znajdowało odwzorowanie w praktyce, byłoby cudownie :) Jest jeszcze coś takiego jak GMS-02, dobry patent, ale co zrobić gdy np. wkładka w zamku trzeszczy? Smarowałem ją i nic, dalej to samo. W końcu odpuściłem, bo już nerwów do tego nie mam.

 

 

Przy budżecie 200pln skazany raczej będziesz na dekarkę

Jak dobrze popyta na forum to i maty znajdzie taniej :)

 

Napisz do Hellsina, on ma taki samochód, zacnie przygotowany.

Sinoff, znasz Swifta Piotrka? :) Bo widzę, że z Łdz jesteś i jakoś tak mi się kojarzy co nie co...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwi podobne do moich w starym VW.

Z 200 zł jeszcze mi na 2 piwka starczyło żeby przy robocie mieć.

Może i budżetowo ale efekt doskonały-pożądny kick i żadnych brzęczeń.

Także można zrobić w podanym budżecie.

Wewnątrz na poszycie polimery APP 50 x 50 sztuk 2-koszt 36 zł.

Na otwory rewizyjne HDF 7 mm (najtańszy panel podłogowy) 9 zł.

Na to APP miękka po całości 50 x 25 sztuk 6 - koszt 30 zł.

Izolacja piankowa do rur na wszelkie ruchome cięgna i kable 4 zł.

Panel MDF pod woofer 3 cm - 10 zł.

Koszt jednych dżwi ok 100 zł.

Jak sie pzyłoży człowiek,bedzie wystarczająco aby sobie podczas jazdy przyjmnie posłuchać muzyki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o trzeszczenie zamka ,wkaładki to spróbuj smaru białego firmy boll lub smaru wirta odpornego na wysokie ciśnienia zastosowanie do gwintów zawiasów .Te dwa smary mają to do siebie że przysychają po za plikowaniu a nie wysychają są bardzo ciągliwe prawie jak guma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tia i drzwi będzie zbierać z drogi :D:rotfl:

No ja po roku czasu nic z drogi nie zbieram :)

Luzów na zawiasach także zero.

Żeby nie było,ze "kamikadze" jestem :),w blaszki alu 2 mm takze sie bawiłem ,według mnie nie zdały egzaminu :(

Tymczasem pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

hmm ktoś napisał że nasze maty mają słaby klej...eh

no cóż że nie maja a poza tym ......TEN klej służy do przyklejenia wstępnego maty

a potem należy przy pomocy opalarki dobrej suszarki ZWULKANIZOWAĆ maty z blachą drzwi.

A przed przyklejeniem mat należy dobrze podłoże odtłuścić i oczyścić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

hmm ktoś napisał że nasze maty mają słaby klej...eh

no cóż że nie maja a poza tym ......TEN klej służy do przyklejenia wstępnego maty

a potem należy przy pomocy opalarki dobrej suszarki ZWULKANIZOWAĆ maty z blachą drzwi.

A przed przyklejeniem mat należy dobrze podłoże odtłuścić i oczyścić.

Pozdrawiam

 

Wiem dokładnie jak stosować te maty. Ostatnio używałem tych tańszych od was i miały lepszy klej, lepiej się trzymały.

Tak jak napisałem wcześniej, na płaskie powierzchnie jak najbardziej, ale na zagięciach po pewnym czasie maty same odpadają. I w cale nie chcę wam robić antyreklamy, po prostu wyrażam swoją opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem dokładnie jak stosować te maty. Ostatnio używałem tych tańszych od was i miały lepszy klej, lepiej się trzymały.

Tak jak napisałem wcześniej, na płaskie powierzchnie jak najbardziej, ale na zagięciach po pewnym czasie maty same odpadają. I w cale nie chcę wam robić antyreklamy, po prostu wyrażam swoją opinię.

 

Każdy ma prawo do własnego zdania, opinii.

 

Jeśli jednak zauważył ktoś jakąś różnice w jakości oferowanych przez nas materiałów proszę o zgłaszanie nam tego

co pozwoli nam na utrzymanie jakości oferowanych produktów.

Jest to pierwszy taki przypadek, dotychczas nie mieliśmy żadnych takich informacji.

Dziękujemy za zwrócenie uwagi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a potem należy przy pomocy opalarki dobrej suszarki ZWULKANIZOWAĆ maty z blachą drzwi.

dobrze, że to piszecie. Inne firmy np. GMS o tym nie pisze (porównywali swoje produkty do Dynamat, jednak jak zwykle życie zweryfikowało wszystko), a potem, gdy ktoś skrytykuje ich maty, że się słabo kleją, mają "pretensje", że ich nikt nie podgrzał(pozdro Pablo_GMS).

 

Dodajcie jeszcze tę informację do Waszych aukcji i będzie można powiedzieć (na razie piszecie, że maty mają super mocny klej i zdjęcie maty na dwóch palcach, co wyklucza się z tym, co napisaliście powyżej), że dokładnie informujecie klienta o tym, co kupuje.

 

Osobiście, jeśli miałbym robić coś po taniości, to wybrałbym STP silver. Cena dobra, jakość bardzo dobra. Jeśli miałbym przeznaczyć na to więcej PLNów, to wybrałbym albo Dynamat Extreme, albo STP Gold.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kładłem dynamat EXTR , na to pianka GMS-02 na drugie drzwi GMS-05 + pianka gms02 , i żadnej z mat nawet nie podgrzewałem ,

z tych GMS to tylko chyba tą GMS-04 trzeba podgrzewać , GMS-05 jeżlei chodzi o klej i o lepkośc jest indentyczna jak DYNAMAT extreme czy STP,

 

Jak kupowałem do poprzedniego auta za bullpacka Dynamat dałem 850zł , za taką samą ilośc GMS-05 zapłaciłem 490zł , i absolutnie nie rozumiem czemu ktoś wspomina że trzeba to podgrzewać :szok: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałem do poprzedniego auta za bullpacka Dynamat dałem 850zł , za taką samą ilośc GMS-05 zapłaciłem 490zł , i absolutnie nie rozumiem czemu ktoś wspomina że trzeba to podgrzewać :szok: ?

 

historia jest długa, monotonna i ciągnie się od audiocara po SCA. W skrócie, gms05 miał być dynamatem extreme, jednak nie jest. Pierwsze wersje maty nie kleiły się. Dystrybutor twierdził, że wycofał je z rynku, ale i tak te maty kleiły się słabiej, niż konkurencja(bo niby odkupiła je jakaś firma i to ona jest temu winna). Nie wiem jak jest teraz, wiem jak było wtedy, kiedy ja się na nie skusiłem... Było źle, maty się nie lepiły i tyle mam w tej sprawie do powiedzenia (musiałem okleić gms-a dookoła STP, bo się rogi zawijały do środka i lepiły do szyby...). STP trzymało wzorowo, gms nie trzymał. Drzwi robiłem wraz z innymi userami forum, więc potwierdzą, jak było.

 

EDIT: ps. potem dystrybutor potwierdził, że maty lepiej nagrzać (gms05) i to chyba na tym forum padło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...