plastek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 muszę wygłuszyć dwie furtki w słabej klasie aucie - suzuki swift gti w którym blacha jest cieniutka i zapewne wszystko będzie grać. W środku beda HSK 165 napędzane kac-ps200t Nie mam co mysleć o dynmamat bo koszt tej maty przekroczy wartośc całych drzwi 2-3 krotnie. Czy maty app coś daja? Kiedyś mialem to w reku i wydawlao sie ok a jak z własciwościami wygłuszającymi? Bo chyba nie za dobrze.. na uwadze mma STP VIBROPLAST GMS-05 lub taśma dekarska. http://allegro.pl/tasma-dekarska-uszczelniajaca-225mm-soudal-i1551460867.html chyba taka rolka starczyłaby na dwie furtki http://www.abload.de/img/639383-p50402430uls.jpg chciałbym sie jakoś w 200zł zmieścić albo i taniej. DRzwi nie są rwelacyjne i nie posłuża długo takze nie chcialbym zakłądać drogich mat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon-u Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Duży plus mają te furtki, bo są małe otwory techniczne(u mnie jeden jest większy niż Twoje wszystkie razem). Minus to ciężkie dojście do oklejenia wewnątrz, a przy tych cienkich blaszkach to priorytet. Tanio wychodzi taśma dekarska, ale odradzam bo bardzo miękka. Z niczego innego nie korzystałem, więc się nie wypowiem. Kolejny minus to umiejscowienie wooferów. W którym miejscu chcesz je ulokować? Jesli zainwestujesz kasy, czasu i potu to będziesz happy z wooferów hsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Vibroplast będzie ok i zawsze możesz zdjąć matę jak będziesz samochód zmieniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Ja mam podobne drzwi. Wziąłem 2 maty GMS-04 i jedną rolkę soudala.Po jednej macie na drzwi, a rolkę wylepiłem w miarę możliwości tam gdzie się dało, została mi jeszcze jakaś ćwiartka rolki.GMS w forumowym sklepie - 59 zł x 2 = 118 zł + przesyłka, do tego Soudal w markecie, lekko przekroczysz budżet 200 zł. Martw się lepiej, żeby Ci żadne oprzyrządowanie drzwi nie grało (klamki, zamki, cięgna itd.). Maty app, boll i apama nadają się tylko na płaskie powierzchnie, bo mają słaby klej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon-u Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Vibroplast będzie ok i zawsze możesz zdjąć matę jak będziesz samochód zmieniał A jak się oscylują koszty? Martw się lepiej, żeby Ci żadne oprzyrządowanie drzwi nie grało (klamki, zamki, cięgna itd.).Owinąć gąbką pod panele i izolacją i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 suzuki swift gti w którym blacha jest cieniutka i zapewne wszystko będzie grać. Puszka od sardynek Rękę przykładałem do wyklejania, co prawda nie gti ale w przypadku drzwi różnicy akurat nie ma. Przy budżecie 200pln skazany raczej będziesz na dekarkę. Samą matą wiele nie zdziałasz, blachę w rewizyjne otwory dołożysz i z Hsk pociechę miał będziesz. Dyatans konieczny jest i to dość gruby bo drzwi chude i prowadzenie szyby blisko blachy jest. Miejsce na głośnik trzeba przygotować, najlepiej poniżej tej rewizji pod lusterkiem. Cięcie blachy i boczka konieczne będzie, tak samo z resztą jak dorobienie panela. 200pln na tą zabawę to trochę mało, ale przy użyciu dekarki i własnoręcznym wykonaniu paneli i dystansów może się udać, alublacha oczywiście ze złomu w tym przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Owinąć gąbką pod panele i izolacją i jest git Gdyby to zawsze znajdowało odwzorowanie w praktyce, byłoby cudownie Jest jeszcze coś takiego jak GMS-02, dobry patent, ale co zrobić gdy np. wkładka w zamku trzeszczy? Smarowałem ją i nic, dalej to samo. W końcu odpuściłem, bo już nerwów do tego nie mam. Przy budżecie 200pln skazany raczej będziesz na dekarkęJak dobrze popyta na forum to i maty znajdzie taniej Napisz do Hellsina, on ma taki samochód, zacnie przygotowany. Sinoff, znasz Swifta Piotrka? Bo widzę, że z Łdz jesteś i jakoś tak mi się kojarzy co nie co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Sinoff, znasz Swifta Piotrka?Znam Znam też dość dobrze Swifta jako takiego, zdarzyło mi się kiedyś trzydrzwiowego szczurka z silnikiem 1.0 posiadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon-u Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ale co zrobić gdy np. wkładka w zamku trzeszczy?Upychałeś obficie smarem łt-xx? Zawsze jest jakiś sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Upychałeś obficie smarem łt-xx? Zawsze jest jakiś sposób.Nie pomogło. Mam bardzo dziwną konstrukcję zamka i chyba nic się z tym już nie da zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Gółkowski Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dzwi podobne do moich w starym VW.Z 200 zł jeszcze mi na 2 piwka starczyło żeby przy robocie mieć.Może i budżetowo ale efekt doskonały-pożądny kick i żadnych brzęczeń.Także można zrobić w podanym budżecie.Wewnątrz na poszycie polimery APP 50 x 50 sztuk 2-koszt 36 zł.Na otwory rewizyjne HDF 7 mm (najtańszy panel podłogowy) 9 zł.Na to APP miękka po całości 50 x 25 sztuk 6 - koszt 30 zł.Izolacja piankowa do rur na wszelkie ruchome cięgna i kable 4 zł.Panel MDF pod woofer 3 cm - 10 zł.Koszt jednych dżwi ok 100 zł.Jak sie pzyłoży człowiek,bedzie wystarczająco aby sobie podczas jazdy przyjmnie posłuchać muzyki.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Na otwory rewizyjne HDF 7 mm (najtańszy panel podłogowy) 9 zł. tia i drzwi będzie zbierać z drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zombi23 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jeżeli chodzi o trzeszczenie zamka ,wkaładki to spróbuj smaru białego firmy boll lub smaru wirta odpornego na wysokie ciśnienia zastosowanie do gwintów zawiasów .Te dwa smary mają to do siebie że przysychają po za plikowaniu a nie wysychają są bardzo ciągliwe prawie jak guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Gółkowski Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 tia i drzwi będzie zbierać z drogi No ja po roku czasu nic z drogi nie zbieram Luzów na zawiasach także zero.Żeby nie było,ze "kamikadze" jestem ,w blaszki alu 2 mm takze sie bawiłem ,według mnie nie zdały egzaminu Tymczasem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 kolego Tomaszu - miałeś/masz styczność z tym autem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastek Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 wiec kupuje 6 mat 100x50 GMS-04 lub STP STANDARTPLAST SIlver 53-75cm cenowo są takie same po 55zł. Ktora jest lepsza? Ktora mozna w przyszłości odkelic i dać na nowe auto? Bo te furtki nie sa warte mat za 300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APAMA acoustic project Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam hmm ktoś napisał że nasze maty mają słaby klej...ehno cóż że nie maja a poza tym ......TEN klej służy do przyklejenia wstępnego matya potem należy przy pomocy opalarki dobrej suszarki ZWULKANIZOWAĆ maty z blachą drzwi.A przed przyklejeniem mat należy dobrze podłoże odtłuścić i oczyścić.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 hmm ktoś napisał że nasze maty mają słaby klej...ehno cóż że nie maja a poza tym ......TEN klej służy do przyklejenia wstępnego matya potem należy przy pomocy opalarki dobrej suszarki ZWULKANIZOWAĆ maty z blachą drzwi.A przed przyklejeniem mat należy dobrze podłoże odtłuścić i oczyścić.Pozdrawiam Wiem dokładnie jak stosować te maty. Ostatnio używałem tych tańszych od was i miały lepszy klej, lepiej się trzymały.Tak jak napisałem wcześniej, na płaskie powierzchnie jak najbardziej, ale na zagięciach po pewnym czasie maty same odpadają. I w cale nie chcę wam robić antyreklamy, po prostu wyrażam swoją opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APAMA acoustic project Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Wiem dokładnie jak stosować te maty. Ostatnio używałem tych tańszych od was i miały lepszy klej, lepiej się trzymały.Tak jak napisałem wcześniej, na płaskie powierzchnie jak najbardziej, ale na zagięciach po pewnym czasie maty same odpadają. I w cale nie chcę wam robić antyreklamy, po prostu wyrażam swoją opinię. Każdy ma prawo do własnego zdania, opinii. Jeśli jednak zauważył ktoś jakąś różnice w jakości oferowanych przez nas materiałów proszę o zgłaszanie nam tegoco pozwoli nam na utrzymanie jakości oferowanych produktów.Jest to pierwszy taki przypadek, dotychczas nie mieliśmy żadnych takich informacji.Dziękujemy za zwrócenie uwagi.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 a potem należy przy pomocy opalarki dobrej suszarki ZWULKANIZOWAĆ maty z blachą drzwi.dobrze, że to piszecie. Inne firmy np. GMS o tym nie pisze (porównywali swoje produkty do Dynamat, jednak jak zwykle życie zweryfikowało wszystko), a potem, gdy ktoś skrytykuje ich maty, że się słabo kleją, mają "pretensje", że ich nikt nie podgrzał(pozdro Pablo_GMS). Dodajcie jeszcze tę informację do Waszych aukcji i będzie można powiedzieć (na razie piszecie, że maty mają super mocny klej i zdjęcie maty na dwóch palcach, co wyklucza się z tym, co napisaliście powyżej), że dokładnie informujecie klienta o tym, co kupuje. Osobiście, jeśli miałbym robić coś po taniości, to wybrałbym STP silver. Cena dobra, jakość bardzo dobra. Jeśli miałbym przeznaczyć na to więcej PLNów, to wybrałbym albo Dynamat Extreme, albo STP Gold. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 pozdro Pablo_GMShaha Ale na audiocarze napisał, że trzeba podgrzewać jednak Ja również przekonuje się do STP, dobre maty za stosunkowo nieduże pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Ja powiem tak .... Dynamat Extreme... za tą cenę która jest obecnie ... można je przyklejać napisami do góry nogami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
showaugh Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Ja jak kładłem dynamat EXTR , na to pianka GMS-02 na drugie drzwi GMS-05 + pianka gms02 , i żadnej z mat nawet nie podgrzewałem ,z tych GMS to tylko chyba tą GMS-04 trzeba podgrzewać , GMS-05 jeżlei chodzi o klej i o lepkośc jest indentyczna jak DYNAMAT extreme czy STP, Jak kupowałem do poprzedniego auta za bullpacka Dynamat dałem 850zł , za taką samą ilośc GMS-05 zapłaciłem 490zł , i absolutnie nie rozumiem czemu ktoś wspomina że trzeba to podgrzewać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jak kupowałem do poprzedniego auta za bullpacka Dynamat dałem 850zł , za taką samą ilośc GMS-05 zapłaciłem 490zł , i absolutnie nie rozumiem czemu ktoś wspomina że trzeba to podgrzewać ? historia jest długa, monotonna i ciągnie się od audiocara po SCA. W skrócie, gms05 miał być dynamatem extreme, jednak nie jest. Pierwsze wersje maty nie kleiły się. Dystrybutor twierdził, że wycofał je z rynku, ale i tak te maty kleiły się słabiej, niż konkurencja(bo niby odkupiła je jakaś firma i to ona jest temu winna). Nie wiem jak jest teraz, wiem jak było wtedy, kiedy ja się na nie skusiłem... Było źle, maty się nie lepiły i tyle mam w tej sprawie do powiedzenia (musiałem okleić gms-a dookoła STP, bo się rogi zawijały do środka i lepiły do szyby...). STP trzymało wzorowo, gms nie trzymał. Drzwi robiłem wraz z innymi userami forum, więc potwierdzą, jak było. EDIT: ps. potem dystrybutor potwierdził, że maty lepiej nagrzać (gms05) i to chyba na tym forum padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jak kupowałem do poprzedniego auta za bullpacka Dynamat dałem 850zł , za taką samą ilośc GMS-05 zapłaciłem 490zł , i absolutnie nie rozumiem czemu ktoś wspomina że trzeba to podgrzewać ? jak się nie wie gdzie kupować to wina nie moja ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.