Bass Reflex Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 ja posiadam vectrę b 2.0 16 v, ma praktyczne zero korozji gdzie nie gdzie ale to male ogniska ... jest to 95 rocznik a nic praktycznie się z nią nie dziej .... niestety ssie paliwo jak głupia ale potrafi się ładnie zerwać , ogółem auto godne polecenia ponieważ jest po przystępnej cenie ale tylko blachy ocynk po po dobrej zimie z auta zostaną ci tylko kola , dobra rada na przyszłość jeżeli twój wujek zakupi to auto wywal kata bo zamula auto pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P!t3R Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Ja miałem VB sedana rocznik 2000 2.0 16v wersja CDX. Wady? Całe mnóstwo: ruda to powszechnie znany problem, po lifcie niby rozwiązany ale musiałem malować do wysokości listew w drzwiach, to samo przy nadkolach. Silnik brał dużo oleju, ale to też typowa przypadłość ecoteców, klimatyzacje próbowałem naprawić kilka razy, ale i tak się psuły sprężarki których miałem kilka, więc później dałem sobie spokój. Lubią się psuć zamki w drzwiach i wypalać piksele w wyświetlaczach typu MID i TID. Nie miałem gazu, więc w mieście realnie bez zbytniego gazowania trzeba realnie było liczyć 13l. Wykonanie i materiały we wnętrzu marne. Chociaż nie jestem zwolennikiem vw to wydaje mi się, że jednak będzie to lepsza propozycja od VB. Plusy mimo wszystko też się znajdą: silnik był bardzo żwawy no i ma ładną sylwetkę. Może miałem po prostu jakiś felerny egzemplarz, ale ten opel strasznie zraził mnie do tak chwalonej niemieckiej motoryzacji. A i jak już ktoś tu wyżej wspomniał, zawieszenie tylne do najtrwalszych to nie należy. Wiecznie coś się tam tłukło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepke_23 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 czujniki walka rozrządu i wału korbowego które lubią się sypać potwierdzam tata ma wersję 1.8 16V CDX full opcje i były obydwa czujniki wymieniane jeśli posiadacze nie wymieniali to moze akurat poprzedni właściciel wymieniał. Tata śmiga na benzynie żadnego gazu nie ma w planach na chwilę obecną przebieg 180tys oryginał (sam sprowadzałem mu auto z książką serwisową). Poza tym silniczek krokowy był robiony bo obroty falowały i to było przyczyną poza tym standard na naszych drogach coś tam w zawieszeniu reszta ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grissley Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Poliftowa Vectra B to, jak dla mnie, jedno z ładniejszych aut jeżdżących po drogach. A z silnikiem V6 to już całkiem miód. Szkoda tylko, że napęd jest nie z tej strony, co trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 A z silnikiem V6 to już całkiem miód. Szkoda tylko, że napęd jest nie z tej strony, co trzebaTe silniki to już nie jest taki miód Utrzymanie wbrew pozorom nie jest tanie(rozrząd to ok. 600-700zł - mówię o markowych częściach) do tego często można znaleźć modele z uszkodzoną uszczelką pod głowicą lub przekręconą panewką(producent nie przewidział szlifu). Ponoć mechanicznie 2.6 i 3.2(omega B FL) są lepsze, ale znowu elektronika bardziej rozbudowana(katy monitorowane przez sondy itp.) Ja mam pierwsze V6 zrobione przez opla(2.5 w vectrze A) i elektroniki mam wyraźnie mniej niż np. w omedze B czy vectrze B, ale znowu spalanie jest wyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grissley Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Ojciec miał prze kilka lat VB z silnikiem 2.5 - akurat silnik nie sprawiał żadnych problemów. A co do kosztów obsługi - ja mam 530i, koszty utrzymania Vectry to przy pięćsettrzydziestce drobne na waciki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.