dan124 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Lepiej załóż monobloki ;) Pasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 No bo przecież jak wzmacniacz którego nikt nie zna, może grać lepiej niż SONY?Zapewne może, nie zdziwiłoby mnie to specjalnie ;)Kozackie wozidełko, szczerze gratuluję i po części zazdroszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Lepiej załóż monobloki ;) Pasują Mówisz o tych 5 ramiennych AMG? Jeśli tak, to początkowo miały być właśnie 18stki monoblocki, ale koncepcja się zmieniła. Zapewne może, nie zdziwiłoby mnie to specjalnie ;)Kozackie wozidełko, szczerze gratuluję i po części zazdroszczę Na razie nie ma czego zazdrościć A za Car Audio się wezmę jak tylko mi skubańce wymienią akumulator na gwarancję, bo się rozładowywał do 7 Volt jak tylko spadło poniżej zera i to przy poborze prądu rzędu 2,4 Watt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny86 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 mi tam XM pasowały miałe 4045, mam jeszcze 3025 i 6020 i nie mam do nich zastrzeżeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vectra_SPL Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Mercedes 1 klasa. Uwielbiam german style robiony z głową i osobiście bym pozostał przy tych poszerzanych stalusach Co do środka to pozostawił bym go w oryginalnym stanie bądź zainwestował bym w jakieś skórzane kubły które były z tego co pamiętam w 190e. Ale za pewne ich cena powala i nie jest to gra warta świeczki. Co do zewnątrz tak jak wspomniałem 1 klasa i szacunek dla Ciebie za włożoną prace i styl. A co do Sony vs XS. Tego drugiego nie miałem przyjemności słuchać więc ciężko mi się wypowiedzieć na temat który jest lepszy. Na pewno nie sugerował bym się ceną jak to widzę robią inni bo to nie ma nic do rzeczy. Nie wiem jak inni się kierują ale ja osobiście szukam tego co mi się po prostu podoba i nie ważne czy kosztuje 100zł czy 3k... Zawsze można sobie strzelić liste płac na drzwiach, ładną sygnaturę na forum i niech każdy wie że wydałem sporo kasy i niech zazdrości. A te oh ahy nad Sony XM przemilczę ponieważ na pewno jest dużo innych lepszych piecy a po to mamy wolny rynek żeby każdy mógł sobie wybrać to co jemu odpowiada. Nie będę wspominał o tym że dużo osób składa systemy za ciężko kasę a potem hulaj dusza MP3 192kb/s albo jeszcze gorzej. I trochę szacunku dla innych osób i ich gustów bo zaraz się porobią obozy na tych co lubią Sony, Alpine, Kenwooda itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Nie będę wspominał o tym że dużo osób składa systemy za ciężko kasę a potem hulaj dusza MP3 192kb/s albo jeszcze gorzej. To jest masakra. Albo robią mega car audio i włączają Meda Xpander w Alpajnach :rotfl: :rotfl: Ja testowałem tego XS-a na samych plytach Audio oryginalnych: EASCA 2009, Coldplay Mylo Xyloto, Genesis- The Way We Walk- Live. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Innych bym nie założył http://allegro.pl/felgi-mercedes-amg-c-clk-e-s-18orginalne-i2011902680.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 No za mniej kasy mam najszersze koła na 190tce w Polsce chyba, lakierowane tak jak mi się podoba z nowymi oponami i przy konkretnej glebie i prawie nic nie obciera. Na 18stkach niestety w 190tce odpada kompletnie gleba i odpada nieobcieranie i dystanse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 przy konkretnej glebie i prawie nic nie obciera. Fele fajne, to pokaż tą glebę, bo na fotach jeszcze stoi dość wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampirek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 +1 Mietek wygląda na fotkach na terenówkę http://carjunkies.files.wordpress.com/2009/07/190evx5.jpg?w=950 http://carjunkies.files.wordpress.com/2009/07/190e3ov31.jpg?w=950 Tu jest nieźle ale nadal trochę wysoko Tu jest odpowiedniohttp://flossfilthy.files.wordpress.com/2011/12/190e3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Ja wiem, że Wy wszyscy promujecie styl modnego ostatnio forum, którego nazwy nie będę przytaczał, że jak nie szura auto dokładką, to w ogóle jest bez sensu. Przypominam, że mieszkam we Wrocławiu, przy bardzo dziurzystej ulicy z kostki poniemieckiej. Ponadto autem jeżdżę na co dzień na razie. A tak w ogóle, to jeszcze nie wsadziłem nawet amorów twardych to po pierwsze, a po drugie, to w aucie będzie siedział ponad 3 litrowy motor, który swoje waży no i auto będzie do upalania, a nie do patrzenia jak ładnie stoi Aha, a zapomniałem dodać, że taką dokładkę będę miał z przodu jak na tej focie no i na wiosnę powinno być tak samo nisko z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A r t u r Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Przypominam, że mieszkam we Wrocławiu, przy bardzo dziurzystej ulicy z kostki poniemieckiej. Ponadto autem jeżdżę na co dzień na razie. Wszyscy tak mówią jak się powie, że dawaj go na glebę . Ogólnie to wystarczy go tak z 2~3 cm obniżyć by zniwelować ten prześwit między kołem a nadkolem, wtedy ładniej to wygląda, ja nie myśle tak sadzać jak na zdjęciach na górze, bo tam to nawet są błotniki robione. Dobra ale ogólnie mietek fajny , odemnie koniec w tym temacie, bo jednak temat o instalacji jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 No o te 2-3 centy to pójdzie w dół na wiosnę jak kupię twardy amor i niższe sprężyny. Tutaj jest o tyle problem, że tutaj skrzynia biegów i miska olejowa bardzo nisko wiszą i już przy teraźniejszym setupie jest masakra. Zanim go posadzę chcę zrobić osłonę porządną pod silnik i skrzynię, bo inaczej się z nimi pożegnam w bardzo szybkim tempie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampirek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Gwint Gwint Gwint hehehe Kity są złe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Jak znajdziesz gwint do 190tki NOWY za dobrą cenę to masz u mnie piwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Użytkownik Praetorian dnia 19 styczeń 2012 - 21:59 napisałPrzypominam, że mieszkam we Wrocławiu, przy bardzo dziurzystej ulicy z kostki poniemieckiej. Ponadto autem jeżdżę na co dzień na razie. Wszyscy tak mówią jak się powie, że dawaj go na glebę . Moze wszyscy tak mowia ale jak tam bylem swoja alfa to zagryzalem zeby zeby jak najszybciej z tego miasta dziurami i kostka brukowa plynacym wyjechac, w Poznaniu tez dziury sa ale wroclaw mnie zszokowal, caly czs tylko myslelem moje biedne auto a gleby to u mnie nie ma... Te foty mietka u gory szurajacego dokladka po ziemi super akurat na wystawe , ostatnio musialem sie wlec za tak zrobionym bmw ktore w miejscu remontu drogi stawalo co dziurka i przetaczalo sie 3km/h robiac korek kilkuset metrowy , obtrabione przez wszystkich wiec takie rozwiazanie kiedy jest to jedyne auto i jezdzi sie nim na codzien a nie 500-1tys km miesiecznie po miescie jest raczej slabe. Takie moje zdanie moze podyktowane tym ze nie lubie przesady w tuningu i lubie jak auto jedzie a nie tylko wyglada a jego praktycznosc nie spada do zera , moze tak mam bo robie te 35-40tys rocznie wiekszosc po miescie. Ale jezeli chodzi o mietka z tematu to wlasnie fajnie bez przesady a felga rewelacja , malowanie i prezencja na samochodzie... naprawde szacun, wkladaj silnik zeby "jechalo" i ciesz sie jazda. A w temacie audio to fajnie ze kolejna osoba nie idzie utartymi szlakami i chociaz poslucha innych sprzetow niz te juz powoli nudne XM , 35... , KAC , HSK , Tempo itp. Poprostu cos nowego a i fajnego jak piszesz , nie sluchalem tych wzmakow ale widzac po sobie i moich zakupach przez ostatni rok to za grosze sie mozna obkupic na allegro i byc pozniej bardziej zadowolonym z odsluchu niz wydajac kilka razy wiecej kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawwmoir Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Dokladnie wiekszosc co zakladala kity skonczyla na gwincie.Mam u siebie FK taki za 3kola plus stabilizator wymieniony, na jebaju niemieckim zaplacilem 200ojro za prawie nowke.Amory mozesz kupic sportowe o mniejszym skoku.Nie mam mega gleby, kolo mi chaczy za szerokie fele. Gwint to jest to szukaj kw v2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Czy Wy w ogóle wiecie jaka jest konstrukcja zawieszenia w Mercu? Nie mam 4 mcphersonów jak Wy- Golfiarze. Mam osobno amortyzatory i osobno sprężyny w gniazdach. Żeby regulować wysokość auta gwintem, to trzeba dospawać specjalne mocowania sprężyny z gwintem i wsadzić osobno amory sportowe. Można tylko i wyłączne taki nieoryginalny, rzeźbiony gwint wrzucać. Zrozumieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Bo dokładką nie szurasz Tylko nie zakładaj żadnej dokładki! To nie golf! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Występuje jeszcze magiczne rozwiązanie zwane nivo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Które się nadaje do dziadkowego jeżdżenia po mieście, a nie do auta, które ma być ulicznym killerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Dzien dobry! Fotek dzisiaj nie będzie (pach, połowa zamknęła temat ), ale za to jest news! W aucie zagościła rzeźbiona z szafek skrzynia Closet ca.30 litrów z MB Quart-em 12" Niestety prawy tweeter się zjarał mówiąc krótko (nie wiem dlaczego i od czego, no ale cóż...). Bądź co bądź gra na tyle dobrze, że mogłem jako tako wystroić sprzęcicho: Sub 18dB/oktawe 63 HzWoofer 18dB/oktawe 63 Hz i 6dB/oktawe 4.0 kHzTweeter 12dB/oktawe 4.0 kHz O ile dobrze piszę, bo slope jest kolejno 2 2,0 1. 0-6 1-12 2-18 3-24 tak? Sub dlatego tak wysoko, bo ewidentnie dzięki temu jest mega dynamiczny. Z resztą ja nie potrzebuję kij wie jakiego trzęsienia ziemi, więc póki co, mi odpowiada. Powiedzcie, czy aby takie ustawienia zwrotnicy są bezpieczne. Ustawiałem w sumie na ucho wszystko, trochę wg tego co poczytałem. Jest kick z woofera bardzo mocny, jest mega fajny mocny kick i bass z subwoofera. Tweetery nie drą mordy jakoś przesadnie, są całkiem detaliczne. Scena mega szeroka była dopóki ten jeden się nie spsuł. Generalnie to gdyby nie ten tweeter, to bym teraz był wniebowzięty. Teraz dalej. Na przód jest XS XSA 720. Woofery na dwa tylne kanały, włączone na nich bass-boost. Tweetery na dwa przednie kanały, powyłączane filtry itp. Oba gainy są skręcone bardzo nisko tweetery delikatnie więcej gaina. Na suba jest XS XSA MB. Gain na 1/3 skali. Sub sonic na 25 Hz. Podbicie na +8dB (prawie polowa skali 0-18dB). No i to chyba tyle. Z bagażnika przebija się tylko przez puste i wygłuszone otwory głośnikowe w półce. Mimo to jest bardzo spoko. Suba nie da się zlokalizować prawie na każdym pułapie głośności. Nie ma przesterów nawet na około 30 w skali 0-35 na radiu. A nie ukrywam, że 30 to jest już mega głośno. Testowane na nowej płycie Gienka Loski, na Sub Focus, Coldplay- Mylo Xyloto, Armin van Buuren- Mirage, Allure (Tiesto), Genesis- The Way we Walk Live. MEGA MEGA MEGA! Niedługo jakieś foto pokażę, bo burdel jest niesamowity w bagażniku. Skrzynia, dwa wzmaki, mega plątanina kabli. Suba puściłem na kablach Tec Precision, a przód dalej na Monster Cable. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Jaki uliczny kiler jak on już leży na glebie i niema siły się podnieść ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Praetorian Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Będzie niżej i twardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 A ja chętnie w sobotę posłucham! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.