fck44 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam! Zamierzam wygłuszyć cały samochód dynamatem a na to położyć gms-02 (dodatkowo powygłuszac elementy tapicerki, skręcić cale wnętrze na nowych spinkach i śrubkach), zakonserwować spod dźwiękoszczelnym preparatem noxudol. Lecz mam jeden problem...Mam poniszczone uszczelki drzwi a niestety w ASO sa juz one nie do dostania...Boje się, ze cale "ciśnienie" będzie przez nie uciekało, ponieważ są sparciałe i drzwi nawet do nich nie przylegają (regulacja nie pomaga). O szrotach można zapomnieć, wszystko w takim samym stanie bądź podobnym.Zwracam się wiec do was bo możne macie jakieś pomysły, możne u siebie ulepszaliście jakoś szczelność drzwi czy innych elementów karoserii. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki87 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 To ma być w końcu auto do grania na poziomie, czy do pompowania ciśnienia:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 i co to za auto ??? jest przecież zagrabanica ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Nie martwil bym sie " uciekajacym cisnieniem" ale wiekszym halasem podczas jazdy. Slabe uszczelki nie tlumia halasow drogi i szumu powietrza a to moze irytowac. Moze od innego samochodu sie nadadza , nawet po przerobkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit007 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 (edytowane) Są magicy, którzy dorabiają uszczelki, więc to nie jest jakiś wielki problem. Pytanie tylko skąd jesteś, bo chyba namiar z drugiego końca Polski nie do końca Ci się przyda ;) No i przyznaj się co to za auto? ;) Edytowane 13 Stycznia 2011 przez wit007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fck44 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Auto to golf mk2 zrobiony na cult style;) wit007: Mysle, ze to,ze firma jest z 2 konca Polski nie robiloby problemu;) Wyslal bym im profil uszczelki i podał dlugosc, takze za wszelkie namiary bylbym BARDZO wdzieczny;) Za granica tez nie maja niestety... Ogolnie uszczelki sa juz nie produkowane i w magazynach w (UK, USA, DE) nie maja ich juz niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Darecki Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Auto to golf mk2 zrobiony na cult style;) Chyba jeszcze jest za młody na Youngtimera , rozumiem mk1 , stara Jetta ............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Za granica tez nie maja niestety... Ogolnie uszczelki sa juz nie produkowane i w magazynach w (UK, USA, DE) nie maja ich juz niestety... coś nie chce mi się wierzyć - auto było produkowane do 92 roku. Support auta na części zamienne to bodajże 25 lat od daty zakończenia produkcji ( jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanec Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 (edytowane) Miałem Golfa 2 i problemu z uszczelkami nie było, była co prawda przetarta trochę w 1 miejscu ale raczej nie było potrzeby ich wymiany. Myślę, że tymi uszczelkami możesz się zająć już po wygłuszeniu całego auta i zobaczysz czy jest to potrzebne. Edytowane 13 Stycznia 2011 przez stanec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit007 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Też nie chce mi się wierzyć, że już nie mają takich uszczelek. Spytam kumpla - dorabiał gdzieś w Warszawie do swojego Pontiaca sprzed nastu lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fck44 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 golf jest 83 roku pierwsza wersja przed "liftingiem". Powaznie uszczelki sa nie do dostania sprawdzalem juz chyba wszedzie. Na allegro jest prawie identyczna uniwersalna uszczelka tez z takim jezyczkiem na tapicerke ale nie ma jeszcze jednego oczka w profilu od strony drzwi przez co drzwi na 99% nie beda przylegaly (http://allegro.pl/uszczelka-drzwi-fiat-vw-opel-i-inne-i1377732220.html). Chociaz moznaby bylo kupic ta i na drzwi przykleic samoprzylepna uszczelke jak to jest w nowszych samochodach, lecz wolalbym uniknac takiego rozwiazania bo zalatuje troche druciarstwem a w samochodzie staram sie miec wszytsko ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit007 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 No chyba nie tak do końca z tym ori skoro chcesz jakieś grube audio mieć ;) Wrzuć jakieś foty auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fck44 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Foty wrzuce do dzialu "Wasze instalacje" Jak juz sie ze wszytskim uporam;) Narazie Auto jest w kompletnej rozsypce, buda czeka na piaskowanie i lakiernika. A co do tego, ze nie bedzie ori bo bedzie dobre CA to wiem, ale niestety samochod bedzie mi sluzyl na codzien a bez muzyki nie moge sie obyc;) Bedzie to skompletowane na naprawde konkretnych klockach;) Za wszystkie dotychczasowe porady dziekuje i oczekuje na nastepne;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel80 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Na allegro jest prawie identyczna uniwersalna a z późniejszych modeli nie będzie pasowała ? porównaj uszczelki z golfa 3 i 4 i "pasków" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fck44 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Bede szukal najwyzej w tym kierunku cos;) Mam rowniez pytanie:Warto gluszyc caaaly samochod czy wystarcza tylko poszczegolne elementy (zeby zaoszczedzic kase i czas)? Jak wiadomo jest to stary samochod, seryjnych wygluszen chce sie pozbyc calkowicie bo sa z filcu i smierdza juz staroscia i plesnia. Najbardziej zalezy mi na "wyciszeniu" odglosow z zewnatrz, zeby w srodku zrobilo sie odrobine luksusowo Samochod jest 3 drzwiowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanec Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Na sam początek możesz wygłuszyć dobrze drzwi i zobaczysz czy Ci to wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Coś marnie się zabierasz do szukania tych uszczelek.Pierwszy lepszy szrot i wybierasz sobie uszczelki.Wersja przed liftem niewiele się różni,uszczelki 100% te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyk Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Najbardziej zalezy mi na "wyciszeniu" odglosow z zewnatrz, zeby w srodku zrobilo sie odrobine luksusowo Musisz stosować różne materiały aby osiągnąć ten cel.Maty na bazie butylu przyklejaj tylko na duże płaskie powierzchnie - w innych miejscach ich użycie nie przyniesie zamierzonych efektów. Do tego warstwa gąbki zamkniętokomórkowej - i grubsza tym lepiej. Uszczelki drzwi odgrywają w kwestii wyciszenia auta w trakcie jazdy istotną rolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 A ja polecę Ci mojego znajomego (mam nawet jego ramki ;D ):http://classicparts.pl/ Widziałem kiedyś u niego całą skrzynkę z profilami uszczelek;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fck44 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 WIEEEEELKIE DZIEKI!! A teraz kolejne pytanie;) Czym wygluszyc sciane grodziowa? Bo zdarlem calkowicie fabryczne wygluszenie i nie nadaje sie ono do ponownego uzytku... Chodzi o to, zeby ograniczyc przedostawanie sie ciepla od silnika do wnetrza auta i dodatkowo zredukować hałas ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 (edytowane) Czym wygluszyc sciane grodziowa? Bo zdarlem calkowicie fabryczne wygluszenie i nie nadaje sie ono do ponownego uzytku... Chodzi o to, zeby ograniczyc przedostawanie sie ciepla od silnika do wnetrza auta i dodatkowo zredukować hałas ;) STP M1 (silver), tańszą alternatywą może być też Silent Coat.Z anatomii maty można wywnioskować, że guma butylowa stłumi wibracje, a aluminium rozproszy ciepło.Ewentualnie pokrewne Bimast Bomb, czy Dynamat. Chociaż nie wiem czy warto dopłacać (przepłacać) Edytowane 13 Stycznia 2011 przez kamul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 STP silver nie da rady samo, chyba że nakładać parę warstw, co jest mało opłacalne. Co innego silver wsparty np. splenem od środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fck44 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 (edytowane) Czyli tak :Sciana grodziowa - STP SILVER plus na to gms 02Podloga gms 02 na calosci lub gms 03 (dopiero zobaczyłem ta mate i jest połaczeniem wlasnie aluminium i duzej warstwy butylu) Moze ona bedzie najlepsza, taki zloty srodek zamiast kombinowania z 2 matami;) Co myslicie? Edytowane 13 Stycznia 2011 przez fck44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 gms 03 (dopiero zobaczyłem ta mate i jest połaczeniem wlasnie aluminium i duzej warstwy butylu) Moze ona bedzie najlepsza, taki zloty srodek zamiast kombinowania z 2 matami;)Lepiej się dociska matę GMS-04 i przykleja na to gąbkę.Taka sprawdzona metoda GMS-03 gorzej się formuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fck44 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Ale to znow wieksze koszta;) a tak to nie problem najwyzej wiecej czasu zajeloby mi formowanie jej;) Najbardziej zalezy mi na zredukowaniu hałasu w srodku auta a ta ma duzo butylu i byloby to dobre rozwiazanie wg mnie. Chociaz moge sie mylic bo dopiero raczkuje w CA;) Wszelakie sugestie mile widziane:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.