Skocz do zawartości

Nietypowa..


KamiloVsky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To znowu ja z moim Smartem i dziwnymi rozwiązaniami, czasami nie do konća przemyślanymi... Powiem że to co zrobiłem powstało po prostu z czystej nudy, dopiero potem wpadłem na pomysł moze by coś z tego wyszło.

 

Wygląda to tak, nico inne niż zwykłe trapezowe skrzynki...

 

post-4755-050457500 1294084668_thumb.jpg

 

 

Skrzynia o pojemności 36,1 litra zrobiona z 20mm sklejki z zamiarem wsadzenia tam dwóch ES 200. Wiem Ze powinna mieć jakieś 5 litrów więcej żeby zagrać w BR. Ale mimo to chciałbym spróbować zrobić to w BR. Nie znam się kompletnie na strojeniu skrzyni więc tu prośba o pomoc, jaką długość powinien mieć port BR o szerokości 2,5cm i długości 26,5cm tak żeby wyszło mniej więcej te 40Hz ?????? ewentualnie jak takie wymiary się do niczego nie nadają, mogę jeszcze zmienić jego szerokość. Skrzynia skręcana klejona i uszczelniana... Nie jest dzielona, czyli jest to jedna komora.

 

Jeśli naprawdę nie da się nic z tym zrobić to przerobie ją na closed i będzie mniej więcej odpowiedni litraż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i będzie mało hehepack, wyziew musi mieć dużą powierzchnie promieniowania żeby dał porządane efekty. 4x26 to minimum dla tych stworków, w przeciwnym razie zagra to jak BR/OZ dając marne efekty. Nie chce głupio doradzać ale wstaw dwie rury po 70mm od góry. Każdy tunel powinen mieć 35cm długości przy strojeniu na 40Hz.

 

Nie upieraj się przy szczelinie bo zajmuje ona sporo miejsca w skrzynce a i nie masz jak rozwiązać wyjscia szczelinowego. Pamiętaj że tylko wypadkowa wartość BR+głośnik daje SPL z tego typu obudowy. Zasłoniając tunel nie odczujesz mocno zmiany z OZ.

Edytowane przez dawid-ss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach