Skocz do zawartości

Gazownik - zmagania z CA i nie tylko


gazownik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 580
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Niektórzy od hamulców właśnie zaczynają zabawę w zwiększanie mocy.

 

Już dawno poczyniłem pewne kroki , teraz jest Przód 312mm a tył 288mm

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zmieniłem RCA na suba na  podobnej klasy srebro jakie mam na całym froncie. Sub już nie ciągnie do bagaja , co na pewnych utworach się zdarzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racze zostanę przy 312/288

 

Jak będzie słabo to będzie swap z S4   P-345 T-300

 

Jedyne co może być nie halo to pojemność cieplna przy upalaniu. Obecnie hamuje bardzo dobrze, np. 2 tyg temu byłem pewien że nie wyhamuje przed pasami ( osoba weszła na pasy z lewej strony ulicy ) Zatrzymałem się 2m przed pasami ale system BAS mi zadziałał , a na fotelach totalny porządek....... wszytko na dywanikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkuję HEL już drugi rok śladów zmęczenia nie widać. Tak ode mnie to przewody wnoszą największą zmianę w pracę układu hamulcowego. Następnie płyn. Mi jeszcze nie udało się ugotować tego EBC, a nie ukrywam wyhamować się do prędkości tira na autbanie  z końca licznika nie raz mi się przytrafiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze, klocki i płyn wymienilem juz

Kiedys z gaziem gadalem o kutych przewodach ale nic ciekawego z tego nie wynikło

Moze tym razem sie uda

 

Myślałem raczej o tym, zeby dorobić samemu

Mam rysunek techniczny i ew stare na wzór

Co myślicie o dorobieniu poprostu kutych a nie kupnie fabrycznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta SIM dzisiaj rano stwierdziła że ma wywalone i straciłem wszystkie kontakty, a nie wpadłem na to by zrobić kopię bezpieczeństwa  :mur1:

 

Każdą osobę z SCA która wie że kiedykolwiek dzwoniłem do niej , lub ta osoba do mnie , lub po prostu wie że miałem do niej kontakt , proszę o wysłanie sms'em swojej ksywki sms'em pod mój numer który ma w swojej komórce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melduje posłusznie z placu boju że nie poszło w Schmallenbergu :kwasny: Przedobrzyłem, dałem ciała.........jak zwał tak zwał :szok: 7 miejsce na 8 aut  :mur1:  , 130 pkt - 7 , 144 pkt - 1 pudło

 

Jedyne pocieszenie że impra była zacna i spotkanie ze znajomymi mordkami też uważam za udane ....... zresztą jak zawsze u Fischera :hyhy: i ten browar ............. :)

 

Ale nie ma tego złego..... trzeba spiąć poślady i modzić :idea: żeby móc się odegrać :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schmallenberg to po ich finałach (lub nawet przed) najgrubsza impreza w DE, większość startujących tam aut ma w podpisie wielokrotny vice / master emma DE i EU, a dodatkowo przyznać trzeba że i oni poszli do przodu a my strojenie zrobiliśmy takie jakie było modne 2 lata temu, gdzie wygrywaliśmy - to nas zgubiło.


 

 


wszystkim nam tak wyszło z wynikami nie ma co roztrząsać tylko powalczyć w następnym sezonie :)

 

Ty akurat najlepiej wyszedłeś :) do tego pierwszy start i na obcej ziemi, choć w sumie po za Tobą samym i RF -  wszystko było u siebie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...