Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze sprzętu audio


lunsive
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Chcę kupić sprzęt audio do jachtu. Chciałbym kupić radio cd/mp3 z usb + wzmacniacz(o ile wogóle bd potrzebny) + 2 głośniki. Co do radia to zastanawiam się nad firmami Pioneer, Panasonic, Sony - ponieważ mam do tych firm zaufanie, ale niekoniecznie muszą być tylko te. Mam na ten sprzęt 300zł(nowy) ale fajnie by było gdyby dorwać coś do 200zł. Co do wzmacniacza to nie znam się na tym za bardzo więc liczę na waszą pomoc, najlepiej jakby był w miarę tani, mały i dobry. Głośniki - nie muszą grać b. głośno, ani dudnić basem, wolałbym by grały czysto i ładnie, ale też nie przesadnie cicho. Myślę, że powinny mieć od 10 do 13,5cm. Też muszą być dobre i dosyć tanie.

Czekam na propozycje zestawów, sprzęt może być używany, ale głośniki wolałbym nowe.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez lunsive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Chcę kupić sprzęt audio do jachtu. Chciałbym kupić radio cd/mp3 z usb + wzmacniacz(o ile wogóle bd potrzebny) + 2 głośniki. Co do radia to zastanawiam się nad firmami Pioneer, Panasonic, Sony - ponieważ mam do tych firm zaufanie, ale niekoniecznie muszą być tylko te. Mam na ten sprzęt 300zł(nowy) ale fajnie by było gdyby dorwać coś do 200zł. Co do wzmacniacza to nie znam się na tym za bardzo więc liczę na waszą pomoc, najlepiej jakby był w miarę tani, mały i dobry. Głośniki - nie muszą grać b. głośno, ani dudnić basem, wolałbym by grały czysto i ładnie, ale też nie przesadnie cicho. Myślę, że powinny mieć od 10 do 13,5cm. Też muszą być dobre i dosyć tanie.

Czekam na propozycje zestawów, sprzęt może być używany, ale głośniki wolałbym nowe.

 

Pozdrawiam