Skocz do zawartości

Pewna wizja czy realna do zrealizowania Prosze o pomoc


Marcin165
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam potrzebuje porady jaką zrobić skrzynie do mojego głośnika jakie ma mieć wymiary i w ogóle ile litrów w tym temacie jestem zielony jeszcze nigdy nie robiłem czego takiego. Mam pewien pomysł i chciał bym go wykonać ale ni wiem czy jest on dobry a mianowicie posiadam forda mondeo kombi i mam tam bardzo duży bagażnik i chciał bym w nim zrobić taką półkę coś w stylu takiej wystawki w kształcie ostrosłupa i w tym miała by być zrobiona skrzynia tzn w środku tego to bedzie kształcie tak jak by kawałka tortu z tylnią ściana pochyła tak żeby pasowało do siedzeń i moje pytanie jest takie czy moja wizja jest realna i w ogóle głośniki jaki posiadam to Magnat Magnat Xpress 1201

 

jak by ktoś był chetny pomóc to mam projekt tego na kompie i pisac na gg 10088530

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemu jakiegoś wielkiego niewidze. Wycinasz spód w kształcie takiego wycinka okręgu jaki ci pasuje dowymiarów potem dwa boki przylegające jak roumiem, jeden do kanapy a drugi od strony boczka, oczywiście w kształcie trójkąta pasującego do kształtu powierzchni, potem robisz okrąg pod głośnik i mocujesz między te wycięte boki. Potem tylko materiał, żywica, szpachla i koc. Proste i nie zajmuje aż tak wiele miejsca w bagaju. Jeśli chodzi o litrarz to musisz wtedy kombinować tymi 2 bokami. Mam nadzieję, że w miare jasno wyjaśniłem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widze jak kret87.. Patrze oddalam wzrok by zmienic kąt widoku by bryła sie odwrocila i tak nic nie kumam. Moze zrob jakies 2 wizerunki najlepiej od gory i od boku jak masz sciecie, ale na prosto, wtedy lepiej moze cie zrozumiemy bo chyba inaczej widzisz niz my :zawstydzony:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach