Skocz do zawartości

Praca przy car audio


reikeb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dział na każdy temat to stwierdziłem że napisze czemu nie :)

 

Ostatnio szkończyłem jedną prace i szukam kolejnego zajęcia, a że car audio i wszystko zwiazane z tym jest moją pasją oraz bardzo mnie interesuje, ciągle czytam i dowiaduje sie nowych rzeczy to stwierdziłem spróbować załapać sie w jakimś warsztacie w Warszawie który sie tym zajmuje, ale za bardzo nie wiem gdzie szukać ofert, a że tu są manniacy to może podsuna jakąś myśl lub propozycję. Z zawodu jestem technikiem elektrykiem szkoda że nie elektronikiem ale człowiek był młody i głupi :) Całą instalacje u siebie oczywiście robiłem sam, u większości znajomych też montowałem sprzecik oraz wielu osobą doradzałem co kupić.

Jak ktoś miałby jakieś propozycje to bardzo prosił bym o kontakt, może bym sie sprawdził w tym co na prawdę lubie i przede wszystkim mógłbym sie w tym rozwijać i zdobywać nowe doświadczenia.

Mam nadzieje że to odpowiedni dział do tego tematu :D

 

Pozdrawiam Marek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym zawodzie żeby Cię przyjęli do firmy to musicie mieć jakieś zdjęcia z pracami jakie wykonaliście ( najlepiej jakiś samochód pokazać ) i umiejętności takie jak :

-wykonanie słupków

-zrobienie czegoś z żywicy

-przeprowadzenie kabelków ( najczęściej są to autka typu bmw e60 coś z nowszych modeli )

itp

Jeżeli coś się zwali w takim autku to można parę razy więcej stracić niż zyskać więc ciężko żeby ktoś kto ma dobrą reputacje o firmie chciał osoby bez doświadczenia w innych firmach dlatego ciężko będzie dostać taką pracę choć jestem z wami dobrej myśli i mam nadzieje że coś znajdziecie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach