hansu1988 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) witam, mam taki problem ktory polega natym ze topi mi sie bezpiecznik w rozdzielaczu zasilania a kabel pradowy idacy od niego do kondensatora robi sie cieply, kabel od kondesatora do pieca sie nie grzeje, a zasila to audisona lrx 1.1 i Re audio se 10d2 Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez hansu1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granol Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 przejrzyj dokładnie instalacje, skoro pali Ci bezpiecznik musi być gdzieś zwarciesprawdź po kolei kabel czy gdzieś nie styka się z masą i przez to nie pali bezpiecznika,później usuń z obwodu kondensator i zobacz czy ten fakt dalej ma miejsce, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansu1988 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 kable srawdzalem dwa razy, nigdzie nie maja kontaktu z karoseria itp , zobacze jeszcze opcje z wypieciem kondensatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanec Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Przede wszystkim podaj jaki jest przekrój kabla i o jakiej wartości jest bezpiecznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansu1988 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) kabel od bloku 25mm2, bezpiecznik 80 A, dodam ze wypiecie kondensatora nic nie dalo Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez hansu1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Uszkodzony wzmacniacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apoc Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Rozkrec wzmacniacz, i zobacz czy sciezki sie nie przytopiły ("zlaly" ze soba) doslownie wczoraj widzialem taki przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansu1988 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 uszkodzony wzmak??? niestraszcie jutro rozkrece i zobacze bo jak narazie nic nie pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 opisz dokładnie połaczenie z akumulatorem i powiedz czy przy małej głośnosci to samo sie dzieje? według mnie kable o zbyt małym przekroju... maiłem SE 12" i wiem ze potrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seN1 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 U mnie kumpel tak mial ale on mial kabel 10mm2. Zmienil na 35mm od spawarki i jak narazie jest dobrze ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansu1988 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 wiec tak, kabel glowny zasilajacy to 50mm2 idzie od aku do bagarznika, w bagazniku jest podpiety do bloku na bloku byl bezpiecznik 80A i od bloku do kondka idzie od spawarki 25mm2 i taki sam od kondka do wzmaka, wszystkie Panowie wasze porady sprawdzilem i nic, nadal przygasa na basie jak jest na wiekszej mocy, natomisat jak jest ciszej owych objawow audison nie wykazuje ja wiem ze re potrzebuje ale sadze ze 1 KW mu starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanec Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 To w końcu kabel się grzeje czy Ci światła przygasają? Jak przygasają to podaj ilu amperowy masz alternator bo może nie oddaje tyle prądu ile ciągnie instalacja audio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qb@ Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Wydaje mi się, że z prostego bilansu mocy można dużo wywnioskować, spadek napięcia na połączeniach ma znaczny wpływ na pobór prądu, P=P czy nadrobi to I przy braku U lub coś się przepali, przetwornica we wzmacniaczu bez odpowiedniego napięcia nic z nieba nie weźmie, tak sądzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansu1988 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 z tego co sie dowiedzialem alternator w moim 406 ma 150 A, i chyba wiem w czym moze lezec problem, sadze ze to wina rozdzielacza zasilania bedzie, moze miec zle przewodzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonicpl Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 150A to Ci powiem zaskoczyles mnie, dosyc sporo to ja myslalem ze 120 w VW jest juz na wyrost ale 150 ? maja i po 180 niektore ale to 3.0 pewnie motory. Ten blok sprawdz i dobrze zagotuj cyna kable i poszoruj ewentualnie aby styk byl jak najbardziej przylegly po obu stronach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansu1988 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) nic nie sciemniam, zobacz sobie na allegro do 2.0 hdi boscha, ja mam taki i innych do tej wersji silnikowej z tej marki nie ma co do bloku, zmieniam chyba z tego co mam na trojnik stingera, tak mi sie wydaje bedzie najlepiej i wtedy zobacze co w trawie piszczy dziwny przypadek, wczesniej mialem te same kable i blok tylko naped re byl inny bo soundstream referance 500 w hondzie accord coupe usa i nic takiego mi sie nie dzialo, nawet jak podpielismy z kolega z tego forum ( szacun dla przema ) audisona vrx 1500 shadow to on ma na 1 ohma 2kw i nic sie nie dzialo Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez hansu1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) A kondensator jak masz podłączony? Mam nadzieję ze równolegle tzn. plus do plusa minus do minusa i zarowno wzmacniacza i aku, i może zapomniałeś o naładowaniu kondensatora poprzez żarówkę? Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez MB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansu1988 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 MB swiezak nie jestem, wszytsko jest podlaczone jak nalezy a kondensator to automat dietza 1F w planach zakup wiekszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.