Skocz do zawartości

peugeot 406 by hans


hansu1988
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, jestem nowy na forum wiec od razu przedstawie swoje granie :)

jednostka sterujaca - Clarion DXZ 948 RMP

system przedni - syki xetec gravity T 26 wooferki audio system MX 165

piecyk na przody - helix hxa 500 ( w planach zmiana na jakis zapco, helix...)

sub - re audio se 10d2

naped do suba - audison lrx 1.1

kondensator - 1F Dietz ( w planach wiekszy :) )

kable sygnalowe - 4ch hollywood energetic PRO i 2ch phonocar

kable zasilajace - no name 50mm2 i 25 mm2 ale solidne i spelniaja swoja funkcje :)

kable głosnikowe - kabel na suba dls, kable na przod sinuslive

tak to wyglada na chwile obecna, oczywiscie z czasem zabawki beda ulegac zmianie :)

wiecej fotek podesle pozniej

post-4529-033304100 1280857124_thumb.jpg

post-4529-050007800 1280857207_thumb.jpg

post-4529-066688200 1280857279_thumb.jpg

Edytowane przez hansu1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
wiec tak drodzy audiomaniacy, precyzyjnie realizuje zalozenia audiomaniakalne :P mianowicie przyszedl czas na zmiane piecy :) od zawsze chcialem miec SS rubicony i tak tez wlasnie sie stalo, czekam na paczki, jeden rubicon 102 bedzie napedzal wysokie Xetec Gravity 26, drugi rubicon 302 bedzie pedzil woofersy audiosystem MX 165 ( niedlugo na sprzedanie) docelowo beda morele dotech. jak przyjda piecyki wstawie fotki :+)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
wiec tak, moj sys sklada sie z jednostki pioneera p88rs, gora czyli Xetec Gravity T26 zasilana jest Soundstream'em Rubiconem 102 zas dol Morel Dotech gra pod Soundstream Rubicon 302, wszytsko ciete aktywnie. Drzwi wygluszylem matami GMS, otwory zakrylem blacha ocynkowana podklejona mata przynitowywujac ja :) dystanse pod Morele robilem sam, kabelek zasilajacy glowny to 50mm2, schowany w peszlu i umieszczony jest pod samochodem gdyz nie moglem znalesc miejsca w ktorym moglby przejsc z komory silnika do srodka, dochodzi do bagaja i tam przez rozdzielacz zasilania Stingera przechodzi w 10mm2 i 20mm2, przewody glosnikowe to Sinuslive 1,5mm2 na tweetery i 2,5mm2 na wooferki, biegna w prawym progu, kable sygnalowe to phonocary i hoolywood polozone sa na tunelu srodkowym ( przymierzam sie do realizacji wlasnej wizji sygnalowek) zakupilem zrobione przez znajomego gotowe juz trojkaty pod wysoki ton, ukierunkowane do srodka takze wedlug mnie 1000 x polepszylo to brzmienie sekcji wyskoiej :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem 406 ;] są dwie dziury technologiczne przez które możesz przejść przewodem do kabiny z komory silnikowej. Jedna jest koło pompy Hamulcowej okrągła guma przez którą możesz się przebić. Lub pod pompą hamulcową nad maglem masz dziurę która osobiście polecam bo jest w każdej 406. dostać się do niej możesz poprzez zdjęcie oparcia na nogę koło sprzegła zdjęciu plastiku progu odchyleniu dywanu. zobaczysz owalną gumkę którą wystarczy wyjąć i przeciągasz przewód. W razie problemów PW :) chętnie pomogę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci ze tak jak jest, jest dobrze, nie ma potrzeby moim zdaniem przezucac go w srodek :)

 

Jest potrzeba ... na zewnątrz jest dużo bardziej narażona na uszkodzenia i prawdopodobne zwarcie . Poza tym guma która jest oplotem tego kabla jest nieodporna na warunki atmosferyczne !!!

 

ale z tym agrotuningiem nie wiem o co chodzi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był program w Operacji Tuning na temat Car Audio i TEDE przeprowadził przewód zasilający przez ściane wywiercił dziurę w słupki poprowadził po dachu i wszedł tylnym słupkiem do samochodu z tego co pamietam... to taka dygresja. Poza tym tak jak mówi przedmówca przewód jest narażony nie dość że na warunki atmosferyczne ale też na różnego typu rzeczy które znajdują się na polskich drogach gdzie ten przewód np może zostać przeciety... i doprowadzić nawet w krytycznej sytuacji do pożaru...

 

Lepiej dobrze poszukać lub zrobić dodatkową dziurę w grodzi odpowiednio ją zabezpieczyć i zaizolować niż odstawiać tego typu maniany z prądem... Nie chce nikogo pouczać ale to mniej więcej jakbyś główny kabel siłowy bez oplotu pociągnął po Elewacji a nie wewnątrz domu... A uwierz na słowo że w 406 jak ktoś chce to znajdzie nawet 3 miejsca gdzie można przeprowadzić owy przewód :)

 

A w ramach tego że nie jestem gołosłowny dorzucam kilka fotek z forum które myślę kolega bardzo dobrze zna wystarczy poczytać.

 

http://fotka.406-klub.pl/pics/min_95372620081128097.jpghttp://fotka.406-klub.pl/pics/min_440909P1030088.JPG

 

http://img124.imagevenue.com/loc697/th_51048_P1030003_123_697lo.JPG http://img13.imagevenue.com/loc839/th_51057_P1030004_123_839lo.JPG http://img128.imagevenue.com/loc934/th_64650_004_123_934lo.jpg

 

Myślę że trochę rozjaśniłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki, panowie nikt nie jest skarbnica wiedzy, wtedy kiedy zakladalem to nie wiedzialem o owych przejsciach z komory silnika do wnetrza, wiec poradzilem sobie tak jak umialem, wiem ze nie powinno sie umieszczac kabla na zewnatrz, w poprzednim samochodzie jakim byla honda accord CD7 bylo duzo prosciej i latwiej znalesc przejscie wiec kabel byl w srodku, a porownywania typu agro... sadze iz nie sa na miejscu bo chyba od tego sa tego typu fora zeby poradzic a nie wysmiewac.... co do kabla, jesli nie sprzeda sie 406 to sadze ze skorzystam z porady vampirka i przeloze napeno kabel tak jak powinien byc :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...