Karolo Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Kris jak zakamuflowałeś te białe elementy boczne, tej wstawionej soczewki? Wstawiłeś tam jakiś krążek i go pomalowałeś? Jak to centrowałeś w kloszu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Kris jak zakamuflowałeś te białe elementy boczne, tej wstawionej soczewki? Wstawiłeś tam jakiś krążek i go pomalowałeś? Jak to centrowałeś w kloszu? Urzyłem takie pierścienie wycięte laserem .http://krisaudio.1-st.pl/Zdjecia/Bi-Xenon-2Soczewki/25.jpghttp://krisaudio.1-st.pl/Zdjecia/Bi-Xenon-2Soczewki/26.jpg Soczewke centrowałem metoda "linijki" pomierzyłem i wycinasz otwór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzepet Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 jest wszystko przemyślane i to mi się podoba... aczkolwiek brakuje mu jak dla mnie podstawy czyli porządnej gleby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przekorba Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Kris dodaj foty tego golfa bo piekny jest na tych felach jak przejezdzasz przez miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Gleba glebą, auto wygląda ładniej. Może i lepiej się prowadzi itd. Ale TDi już w serii mają miskę bardzo nisko, a co dopiero z obniżonym zawieszeniem.. KW V2 leży u mnie od pół roku i jakoś nie mogę się zabrac za montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 mam w IV`ce wsadzone KW V2 i jeszcze misą nigdzie nie zahaczyłem, nawet osłoną pod nią nei haczę, a mam 1.9 ASZ czyli 130koni, więc silnik bardzo podobny do Twojego, dodam, ze w obnizonej Ibizie 6L mam taki sam silnik i w niej haczę osłoną. W leonie I generacji miałem 110konnego diesla i nim haczyłem jak był zglebiony(-35mm springi H&R czerwone). Wydaje mi się że w golfie IV silnik 1,9 na pompie jest trochę inaczej osadzony (może misa inaczej wyprofilowana jest) niż na pompowtryskach i dlatego teraz nie haczę. Obadaj to i stwierdzisz czy zakładać czy nie. Obserwacje: KW V2 na 18`kach to średni komfort zwłaszcza na śląskich drogach, ale co tam ;) a żeby nie było OT, to muszę przyznać, że kupę roboty włożyłeś, podoba mi się, zwłaszcza bi-ksenon, a granie zrobione pierwsza klasa:) GOOD LUCK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaww Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 To ja tez mam podobnego golfa silnik asz na zawiasie fk tym za 3kola+stabilizator sportowy.Ciezko jest zrobic konkretna glebe mi chcaczy o nadkola, mam tak ustawiony.Mam ori xenony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 zawias za 3 kafle a moje Bravo na springach -35/-40 siedzi jak Twój golf... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 zawias za 3 kafle a moje Bravo na springach -35/-40 siedzi jak Twój golf... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Może i niżej siedzi ale nic poza tym. W zakręt tym szybciej nie wejdziesz ani też nawet w 30% nie uzyskasz takiej charakterystyki jak na gwincie i porządnym stabilizatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Może i niżej siedzi ale nic poza tym. W zakręt tym szybciej nie wejdziesz ani też nawet w 30% nie uzyskasz takiej charakterystyki jak na gwincie i porządnym stabilizatorze. Potwierdzam, dedykowany gwintowany KIT amortyzatorów wraz ze sprężynami to całkiem inna bajka, to tak jak postawienie obok siebie dówch "ładnych" wzmaków, np jakiegoś DLS`a i wybajeżonego "stylistycznie" JBL`a, "masa" kupi JBL, fanatycy KW, FK, TEIN itp itd, "prawie robi różnice" , ale jak to się mówi każdy ma swojego bzika:) jedni lubią wygląd inni trakcję, a jeszcze inni brzmienie:) jest demokracja i wybieramy to co dla nas najlepsze, lub odpowiednie cenowo;) ja swojego łupcia kupiłem już z gwintem, ale nie przypuszczam, że gdybym go kupił bez neigo to bym go zakupil, pewnei poszedłbym w springi, bo Kubica, ze mnei żaden ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Wiem o tym,ale mi chodziło głównie o zlikwidowanie szpary między kołem a nadkolami bo przy mocy mojego auta aż tak super zestawu nie potrzebuje ale ze względu że jak dla mnie nadal jest wysoko będzie gwint KW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Pozazdrościć dróg, po których masz przyjemność się poruszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 takie jak wszędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 W zakręt tym szybciej nie wejdziesz Wejdzie, sprawdzane, u mnie z reszta tak samo [; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Fubu Twoje sprawdzenie jest pojęciem względnym;) ale dośc OT ;) to temat o gofferze Kris`a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.