MatiGolf Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 i ze mam bitexem puzniej maty pużniej filc a w szpary rózne to tym natryskowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b1joooker Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Witam ! Podłączę się do tematu tak aby nie zakładać nowego ... a mianowicie Mam podobne rozważania czy wygłuszanie podłogi ma sens przy średniej klasy audio czy nie lepiej zostać np. przy wygłuszeniu drzwi i np. bagażnika ??? Chodzi Mi oto czy w przypadku średniej klasy audio da to aż taki efekt że warto włożyć w to troszkę kasy i pieniążków ??? Z góry dziękuję za odp> i Pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Zdecydowanie w pierwszej kolejnosci drzwi pozniej dach i wnetrze bagaznika, w podłodze najistotniejsze są jednak nadkola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisior Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 wg mnie kolejność powinna być taka (jeśli chodzi o słyszalny zysk prac) DACH !podłoga,bagażnik + ściana grodziowadrzwi Jeśli ktoś ma możliwość i chęci to są super środki do podwozi a szczególnie nadkoli od strony koła - polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b1joooker Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Czyli rozumiem ... że można Sobie odpuścić ... przy tej klasie audio a drzwi napewno wygłusze co do dachu to Sam niewiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Da Vinci Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 u siebie mam całą podłogę wygłuszoną jakimś GMSem i powiem Ci szczerze że nie zauważyłem poprawy Tak jak koledzy wspominają, lepiej zająć się nadkolami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dBomega Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Jeśli ktoś ma możliwość i chęci to są super środki do podwozi a szczególnie nadkoli od strony koła - polecam! Może Kolega coś więcej powie na temat tegoż specyfiku? Czy jest to tylko zwykły baranek (czy coś w tym stylu)? Czy może coś przeznaczone specjalnie do wygłuszenia... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisior Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Stp robiła taki ale chyha nigdy nie bylo go w sprzedazy detalicznej. Wiadra 5kg do nakladania pędzlem ew pistoletem do baranka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekTDI Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Stp robiła taki ale chyha nigdy nie bylo go w sprzedazy detalicznej. Wiadra 5kg do nakladania pędzlemI mam rozumiec, ze Ty Wisior mozesz takie cos "wyczarowac"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 u siebie mam całą podłogę wygłuszoną jakimś GMSem i powiem Ci szczerze że nie zauważyłem poprawy Tak jak koledzy wspominają, lepiej zająć się nadkolami Dokładnie ja w jednym z aut zrobiłem całą podłogę Dynamatem Extreme i różnice w grze audio były znikome, dopiero po porządnym zrobieniu dachu i drzwi , oraz przegrody te same głośniki zaczęły zupełnie inaczej ,,docierać'' do słuchającego,największe różnice w akustyce wyszły przy zrobieniu dachu , Butyl GMS-07 + GMS-08 + pianka + wełna akustyczna poliestrowa : dach i drzwi w pierwszej kolejności, następnie nadkola i podłogę w miejscach najbardziej ,,dzwoniących'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisior Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 to żadna reklama mamy chyba ostatnie wiadro ale zapewne nie tylko my - ludzie, którzy tego użyli mocno chwalili jak znajde info na temat produktu wrzuce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 jeśli chodzi o słyszalny zysk prac Nie którzy nie słyszą różnic z przed i po, ja pobawiłem się w pomiary, co prawda zwykłym miernikiem, ale do 90db wskazuje poprawnie +/-1db i róznica pomiędzy niewygłuszonym autem a zrobionym na fest jest 7-9db w zależnosci od prędkosci, teraz chce zrobić jeszcze nadkola i maskę silnika oraz tylną klapę i znów porównam. Dla tych co nie wiedzą jaka jest różnica pomiędzy przed i po, proponuje różowy szum (easca 2 track) i zrobić sobie 74 i 81 dla mających androida jest nawet darmowa apk'a - miernik dzwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ja podłogę zrobiłem w Sharanie - i pod względem redukcji hałasu dało to bardzo dużo, więcej niż dach który robiłem trochę wcześniej.Ale Sharan ma podłogę niemal jak blat stołu w 3/4 płaską i ze stosunkowo cienkiej blachy a do tego grubość "dywanu" też d.py nie urywa.Gdybym miał do wyboru (pod kątem redukcji hałasu) wybrać dach czy podłogę to zdecydowanie podłogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Wydaje mi się, że jednak sporo zależy od pacjenta.Wyższa klasa, więcej wygłuszenia oraz pewnie wiele różnic konstrukcyjnych sprawia, że jednym razem wygłuszenie poprawi dużo w innym niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Tu się zgodzę, Caliber pod dywanem miał kilka łatek 5mm filcu z taką twardawą gumą, na dachu nic, w drzwiach nawet tej folii nie było, a auto mam od nowości i nikt po za mną go nie rozbierał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darflex Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Jestem w trakcie w tej chwili wygłuszania.Wygłuszyłem dach i zacząłem podłogę -dokładnie miałem połowę do tylnych rzędów siedzeń i pół tunelu,musiałem skoczyć w jedno miejsce więc szybko fotel do środka i rura.Zauważyłem brak wkurzającego "buczenia" przy przyspieszaniu na 5 biegu przy 80km/h czyli w moim przypadku już jestem częściowo zadowolony a gdzie tam koniec prac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekn2o Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 ja w Lagunce mam wyklejoną podłogę APP + powłoka tekstylna (taka śliska czarna) , nadkola + tunel środkowy - miękkie app + filc , dach + słupki + bagażnik i klapa - tawrda app + filc , a 4 pary drzwi dekarka , efekt nie do przecenienia , ale powiem szczerze że szum powietrza przez stare uszczelki drzwiowe powyzej prędkości 140km/h daje się weznaki . niestety nowe uszczelki w ASO Olsztyn 1100zł brutto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Porządna konserwacja wbrew pozorom też dużo daje. Ja teraz robiłem i powiem szczerze że nie sądziłem ze będzie to aż tak słyszalne. A koszt w sumie niewielki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.