juby Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 a może to nie głupi pomysł ;) Może jeszcze CC 700 cm3 z gazie Jak już, to Lupo/Arosa 1.2 TDI 60 KM, R3. To pali poniżej 4 litrów na setkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 to nie było moje auto, właściciel na co dzień ma V8, E30 z M20B25 jest dla funu ... naprawdę konkretnie zamiata, oprócz 2 foteli i deski nie ma nic w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 a może to nie głupi pomysł ;) Wolalbym sobie rower kupic niz jezdzic autkiem takiej wielkosci , raz sprobowalem i dalem lasce fiota CC wszystko mniejsze od golfa odpada chociaz teraz i ta wielkosc odpada bo raczej szukiam przesiadki na cos jeszcze o klase dwie wiekszego - stara S8 lub E38 i na tej wielkosci pozostane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 E38 Też mi to chodzi po głowie. A dokładnie 740d na chipie- ok 300 koni i 700 NM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Ja opracowałem sobie nowe paliwo do mojej cytryny C15 diesla. Kupuje biodiesla w Łodzi w hurcie 500L co jakis czas i mieszam go w małej proporcji z olejem rzepakowym . Jeździ tak samo jak na ropie a nie wali frytkami z rury. Tylko zimą zalewm czystego biodiesla bo rzepak gęstnieje i pali go z 10/setke. Jeżdże bardzo dużo, w tym roku auto zrobiło 40 tyś km a to dopiero połowa roku. Na 45 L mixtury zrobiłem ostatnio 863 km ( aż mi auto zgasło ) prędkość do 130/h ( więcej sie nie da ) i normalna noga w trybie miasto 40/60 trasa. W mieście typowo, latem 6-7, zimą 10 ( przynajmniej w ostatnią ).Do taniego jeżdzenia, wszędzie i bez wyrzeczeń idealne są takie samochody. Do nienormalnego użytku będzie coś innego. jubyV8 jak zmienisz mapy w 740D to licz się z prędką awarią automatu i częstymi wymianami łącznika wału - kumpel tak swoją zawirusował i od razu wszystko sie posypało a auto ma od nowości z PL salonu. W E38 nie jest to polecana operacja. Edytowane 22 Czerwca 2010 przez Karolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Też mi to chodzi po głowie. A dokładnie 740d na chipie- ok 300 koni i 700 NM. jakiś program hardcore ... powalisz wszystko w silniku ... seria to 245KM ... 40KM i 60Nm to max. na serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 a ja leje 99oktanowego shella i nie placze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 jakiś program hardcore ... powalisz wszystko w silniku ... seria to 245KM ... 40KM i 60Nm to max. na serii Się zrobi Ale to za jakiś dłuższy czas. Autko typowo reprezentacyjne. Felunek ok 20", ładny kolorek, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 a ja leje 99oktanowego shella i nie placze Nie chwal się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 A widzisz różnice między 98 a tym 99 okt? Bo ja żadnej i nie mówie o zwykłym cywilnym aucie, na początku jak zdałem prawko to dostałem na 3 miechy e36 S50B30 289 koni i różnicy nie było absolutnie żadnej, nawet na tym v powerze 100+. Pomijam, ze na 95 jeździłem bo różnicy żadnej nie odczuwałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 moj silnik wymaga takiego paliwa (agresywne zaplony) roznica jest taka ze paliwo o wiekszej liczbie oktanow ma wieksza odpornosc na spalanie stukowe ale ma tez mniejsza kalorycznosc od zwyklego 95 w kwesti lepszych osiagow na paliwie o wiekszej liczbie oktanow to jego zalety mozna odczuc jedynie po dostrojeniu auta na takie paliwo w innym wypadku nie bedzie roznicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zainteresuj się wtryskiem metanolu w projekcie e36 328 turbo kumpla, który już eksplodował pare razy, rewelacyjnie działa. Auto po raz pierwszy ( po ogarnięciu ecumastera ) przejechało na 0.4B więcej jak 9000 tyś km. Jak dojdzie to 10k to osiągniemy sukces. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 wtrysk metanolu fajna sprawa ale niezbyt do ulicznego auta uzywanego na codzien gdzieniegdzie w polsce jest juz dostepne E85 na stacjach...bardzo fajne paliwko i po strojeniu mozna bardzoo duzo ugrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 moj silnik wymaga takiego paliwa (agresywne zaplony) roznica jest taka ze paliwo o wiekszej liczbie oktanow ma wieksza odpornosc na spalanie stukowe ale ma tez mniejsza kalorycznosc od zwyklego 95 w kwesti lepszych osiagow na paliwie o wiekszej liczbie oktanow to jego zalety mozna odczuc jedynie po dostrojeniu auta na takie paliwo w innym wypadku nie bedzie roznicy Ige - Ty masz Nyskę S13 ? ( dobrze kojarzę ? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nawet dwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 No e85 będzie bajka, ciekaw jestem jak wyjdzie cenowo bo w Szwecji jest sporo tanszy od typowego paliwa z tego co wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 ja też mam małego zbója, który teoretycznie także powinien jeździć na 98 ... a jeździ różnie Stukowego nie odnotowałem ... Faktem jest, że jak ma się turbo burbo to lepiej jeździć na 98 mimo wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nie wiem jak wygladaja aktualnie ceny e85 tam gdzie sa do kupienia ale moze bedzie troche tansze natomiast trzeba pamietac ze tego paliwa trzeba silnikowi nalac sporo wiecej zeby bylo OK Hellsin co tam masz ciekawego ? pochwal sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ige nie ma się czym chwalić 2 japońskie kartony ot co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uelooted Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 >> *Ceny paliwa poszybowały w górę. Jeszcze trochę i>> zobaczymy 5 PLN za litr, a potem może i więcej. >> *WYTRZYMAJMY DO MOMENTU AŻ CENY PALIWA WRÓCĄ DO NORMALNEGO>> POZIOMU (ok. 3,5 PLN /litr).* Z takimi postulatami to chyba nie powinniście bojkotować stacji benzynowych, których marża na litrze wynosiła w ubiegłym roku 50 groszy, a dwa lata temu 13 groszy. Nie wiem jak jest w tym roku, ale jestem święcie przekonany, że do 1,5 zł nie doszła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Tylko zwroc uwage ze nik tu nie mowi o kwotach 5gr na litrze tylko 50gr a to juz robi roznice , OK, ale chcę tylko zwrócić uwagę, że: na ceny paliw wpływu nie mamy. Dlatego pewnie fajnie się narzeka - bo dupy ruszać nie trzeba i nie można (nic to nie da) ale na inne rzeczy już wpływ mamy - włącznie z wydatkami na fajki;) ps. swoją drogą wątek chyba do zamknięcia - szybko się zrobił śmietnik a dyskusja i tak sensu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi