Skocz do zawartości

Skrzynka + wzmak do 400 zl


Michuu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem zielony w CA i potrzebuje waszej pomocy.

 

Mam Vectre B w sedanie i chcialbym kupic jakis budzetowy zestawik do bagaznika do 400 zl.

 

Nie chodzi mi o to zebym byl slyszany w caly miescie. Wazne zeby jako taki bass sie wydobyl z bagaznika.

 

Pomozcie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak na szybko glosniki z nowek SOLING CP123 i GMS 250 , z uzywek np. Hifonics Olympian 10" , najciekawszy rockford fosgate - http://www.allegro.pl/item1060869366_rockf...gate_punch.html

 

wzmak RA Sphinx 2 - http://www.allegro.pl/item1064079472_ra_sp...100w_mocny.html ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najciekawszy rockford fosgate - http://www.allegro.pl/ite...gate_punch.html

na tej auckji jest za 230zl ''kup teraz'' a tu jest niespodzianka...

 

rockford fosgate rfz3410

http://www.allegro.pl/item1058832688_rockf...gate_punch.html

 

wiec teraz za 156zl jest wiec warto brac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sedanie nawet i rockford nie spowoduje usmiechu na twarzy...

 

 

Pamietaj ze wszystko zalerzy od tego czego ktos szuka mojemu znajomemu dobre 8' i 200wat ze wzmaka sprawia duzo radochy bo uzupelnia niskie rejestry a jezdzi to w bagazniku a4 sedan , ja w kombicy mam gain na minimum pod suba mimo ze ma tylko 175wat a ty masz radosc z 2xHelon w kombi i kazdemu sie podoba co innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sedanie nawet i rockford nie spowoduje usmiechu na twarzy...

 

 

Pamietaj ze wszystko zalerzy od tego czego ktos szuka mojemu znajomemu dobre 8' i 200wat ze wzmaka sprawia duzo radochy bo uzupelnia niskie rejestry a jezdzi to w bagazniku a4 sedan , ja w kombicy mam gain na minimum pod suba mimo ze ma tylko 175wat a ty masz radosc z 2xHelon w kombi i kazdemu sie podoba co innego