M@riusz Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Panowie, dystanse to dystanse ale czy zabezpieczacie jakoś mdf z którego robicie zabudowy w bagażniku ? Jakiś lakier do drzewa normalnego czy jest specjalny do mdfu ? i jeszcze pytanko, jeśli robicie całą podłogę z mdfu to przykręcacie ją do podłogi bgażnika czy nie ? Jeśli tak to śrubami na przelot czy blachowkrętami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Jeżeli w bagażniku nie zbiera sie woda to obejdzie sie bez zabezpieczania a co do zabudowy to chyba najlepsze bedą rzepy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 ja mam sklejkę impregnowaną i nic wody nie łapie. Kawałek leży już rok prawie na dworze koło garażu i nic się nie rozchodzi ani nie gnije.Poszukaj czy gdzieś z boku nie masz otworów w które można się wczepić. Zawsze lepiej jakąś blachę podziurawić która jest cały czas wewnątrz niż taka która dostaje wodą solą itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ja impregnuje Bonatermem-klejem, najpier robie 1warstwe ktora mocno wchłania a po 30min kłade druga warstwe na ktora kłade materiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chabas Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ja polecialem u siebie srubami na przelot... Ale blachowkrety tez daja rade Tylko pamietaj, zeby to pozniej zabezpieczyc od spodu samochodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woolly24 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ja robię zawsze na docisk, jeżeli zrobisz amortyzację pod deską np z dekarki i dobrze wytniesz płytę która to będzie dociskana przez resztę konstrukcji lub przez sprzęt to nie będzie Ci się nic ruszać prawdopodobnie. Zawsze warto sprawdzić bo jak to będzie nieprzyjemne trzeszczenie całości. Jeżeli nie szkoda Ci optycznie blachy to możesz deskę od dołu silikonem poczęstować i docisnąć ją na 24h czymś ciężkim to również się sprawdza. Przewiercanie blachy dla mnie mija się zawsze z celem - szkoda niszczyć samochód. No chyba że to elementy wymienne jak np tapicerka. Co do zabezpieczania płyty możesz ją przesmarować budaprenem. Grubą warstwę dokładnie rozprowadzasz pędzlem po desce, przed całkowitym wyschnięciem używasz kleju do tapicerek w spray'u lub budaprenu w spray'u do nałożenia kolejnej warstwy i przyklejasz materiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@riusz Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Dzięki panowie za info, co do przykręcenia to muszę sprawdzić bo będzie klapa na koło zapasowe otwierana mocowana zawiasami z boku i jestem ciekaw czy nie będzie mi się całość podnosiła. Jak dam radę to w środę dam fotkę i zobaczycie o co mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.