Skocz do zawartości

skromna zabudowa Renault Clio Glusio


glusio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Autkiem jest Clio II wyposarzone w skromną jak narazie zabudowe i sprzęt audio z czasem i z przypływem gotówki mam nadzieje to zmienić . Obecnie jednostka sterująca to pionneer avic X 1r , wzmacniacze to 2 axton-y jeden monoblook (wyposarzony w pilot) oraz 2 cztero-kanałowy . W bagażniku znajduje się zabudowa wykonana z żywicy i płyty mdf (zdobyta dzięki koledze DCA) wyposarzona w głośnik RE-audio z przodu głośniki CRUNCH (przywiozlem je z wycieczki z szwajcarji wydawał mi się model dobry ale już usłyszłem opinie ekspertów w każdym bądz razie model nie dostępny w polsce) pare fotek (a wczesniej były wzmacniacze pioneer-a GM-6150F oraz GM 5100T były z tyłu też kiedyć glosniki Phonocar Titanium już wspomnienie oraz radio JVC Cameleon (osobiście stwierdzam fajne radyjko tylko ciągłe problemy z odczytem płyt) Prosze o łagodne ocenianie :rotfl: jestem jeszcze amatorem (i obym nie posostal:)

post-3695-1273407875.jpg

post-1-1273407875.jpg

post-1-1273407876.jpg

post-1-1273407877.jpg

post-1-1273407878.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mtxfun, miałem w clio również zestaw magnat-a na przodzie separowany dokładnie modelu nie podam, nie pamiętam niestety , ale Crunch-y grają niebo lepiej według mnie, teraz już chciałbym zmienić na 160mm przy okazji wygłuszania dzwi dlatego te będe chcial sprzedac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba coś z APP Osobiście te zakupię, myślę że mi wystarczą : http://www.allegro.pl/item1021625383_maty_...boll_50x50.html

MATY WYGŁUSZAJĄCE bitumiczne FLEX BOLL 50x50

Zdarzyło mi się odsłuchać dwa samochody z tymi matami i myślę że jak za taką ceną są warte :P Lub też poszukaj mat dekarskich :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach