Skocz do zawartości

Podłączenie całego systemu...


Rekomendowane odpowiedzi

Kondek własnie jak najblizej wzmacniacza pobierajacego najwiecej prądu. Zabezpieczenie dobiera się do najmniejszego przekroju zastosowanego kabla zasilania wzmacniaczy. Chyba ze rozetka ma bezpiecznik na każdy wyjście wtedy dobierasz odpowednio do przekrojow. Na forum jest gdzieś tabelka z wartościami zabezpieczen.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak... Nie mam takiego doświadczenia jak wy koledzy...

Ale sugerując się wypowiedziami na forum cały czas słyszałem że bez 120 rms mam do moich RF nie podchodzić. No i kupiłem PErs4.

Teraz szkoda by możliwości bi-ampingu miała by się zmarnować ;-) no i 2 kanały ze wzmaka.

Z odsłuchu... Miałem podpięte RF pod 100 rms z jbl decade, teraz mam pod junioram 50... I powiem tak lepiej gra pod juniorem... Nie ma takiego kopa, ale kulturka lepsza... Suba też miałem w moście na juniorku 150rms i to mu odpowiadało...

To rozwiązanie nie jest ostateczne ale chcę dać to co mam i zobaczyć jak to wygląda w tej opcji.

Średnio-niskie dostaną tą swoją moc niby w nie złej jakości. Wysokim aż takiego powera nie trzeba więc dostaną niby jakościowego juniora. A na moście IT - Na pewno da radę.

A nie mam aktywki - więc wzmak będzie pośrednio to "pełnił".

To rozwiązanie nie jest ostateczne... Bo jestem na początku drogi :-)

mam też SS 205 przetestuje, niby mocowo mało ale zobacze jak zagra...

Mam też alpinke 9886 którą mam zamiar sprawdzić...

Mnustwo opcji - czasu brak... Do tego inne inwestycje w aucie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik