Skocz do zawartości

Kilka porad ...


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W swoich planach mam zamiar złożyćdo wakacji zestaw Car Audio który jużjakoś w miarę mi zagra:) Moja aktualna kompozycja to

Alpine z seri CDA < narazie brak konkretnego modelu

Na przód jakiśmały piec starej szkoły Alpine, Sony itp

Głośniki SinusLive 165 + Tweeterki Neo 25

Skrzynia Lanzar max 12" lub 10"

Wzmacniacz Carpower 1502

Instalacja ma zagrać jak narazie poprostu lepiej niż fabryka i niż różne buszmaeny i voice crafty < mam złe wspomnienia:) kumpel ma takie wynazki i jakoś mi nie podchodzą :P Ten zestawik jest tak prowizorycznie złożony można powiedzieć uczę się dopiero ale coś tam może jeszcze zmienie.

I teraz kilka problemów:) Najważniejszy to czy brać 2 wzmacniacze czy jeden? zależy mi na oszczedności akumulatora, żeby pobierało to jak najmniej prądu. I oczywiście proszęo jakąś ocene. Nadmienię iż jestem początkującym:) Ale choroba postępuje ... :P Chciałbym sam dojść, usłyszeć różnicę pomiedzy poszczególnymi zestawami głośników:) To chyba najlepsza szkoła dla ucha:) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka porad - wez dwa wzmacniacze. Jesli jeden Ci nie spasuje - wymienisz go. To taki bardziej praktyczny powod. Nie martw sie o akumulator w takie opcji.. da rade :P Jesli juz wybierzesz Lanzara Max i bedziesz chcial podpiac go pod tego CP co podales to szukaj glosnika z dwoma cewkami po 2 Ohm - zepniesz je wtedy w 4Ohm bo CP jest niestabilny przy 2Ohm. Jesli bedziesz chcial cos bardziej jakosciowego to mozna pomyslec na innym glosnikiem i troszke lepszym wzmacniaczem. Tylko wtedy musial bys napisac jaka jest max kwota do wydania. Nie zapominaj o matach na drzwi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach