1. Głośnik: Carpower Raptor-6 2. Parametry głośnika: Impedancja (Z) 4Ω Częstotliwość rezonansowa (fs) 53Hz Max pasmo przenoszenia f3-800Hz Moc muzyczna 300WMAX Moc znamionowa (P) 100WRMS SPL (1W/1m) 88dB Podatność mech. zawieszeń (Cms) 0.38mm/N Masa ruchoma (Mms) 23g Dobroć mechaniczna (Qms) 2.2 Dobroć elektryczna (Qes) 0.43 Dobroć całkowita (Qts) 0.36 Objętość ekwiwalentna (Vas) 6.9 l Rezystancja cewki (Re) 3.4Ω Współczynnik BxL 7.6 Tm Indukcyjność cewki (Le) 0.6mH Średnica cewki 25mm Materiał korpusu cewki KAPTON Wychylenie liniowe (XMAX) ±9mm Pow. czynna mem. (Sd) 113cm2 Waga magnesu 850g Waga 2.4kg 3. Rodzaj słuchanej muzyki: jazz, funky 4. Grubość materiału z jakiego będzie wykonana skrzynia: MDF 10mm, 9l. 5. Wymiary bagażnika: duży, głośnik w otworze na narty 6. Bass reflex: prostokątny, 20x200mm 6. Model auta: sedan Zrobiłem skrzynkę pod powyższy głośnik, wszystko policzyłem w Winisd, wyszło prawie idealnie, gra pięknie, głośno, głęboko, jestem miłe zaskoczony, spodziewałem się mniej. Ponieważ głośnik jest w otworze tylnej kanapy, na narty, to jakość jest istotna. Przy głośnej muzyce słychać powietrze wydobywające się z bass reflexu. Wiem, że krawędzie otworu powinny być wyszlifowane, zrobię to (będzie jeszcze jedna płyta czołowa, dekoracyjna), ale chciałem się poradzić czy są jakieś inne triki, żeby zmniejszyć efekt świszczącego powietrza. Wiem, że będzie to trudne bo skrzynka mała, otwór mały, a ciśnienia duże. Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym! Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!