Skocz do zawartości

cusek

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia cusek

  1. Jak najtaniej byle by dał rade pociągnąć magnata bs 30 i żeby miał filtr z pokrętłem
  2. No właśnie też mnie to zdziwiło. Dlatego tam musi być jakieś zwarcie. Dlatego szukam aktualnie innego wzmacniacza.
  3. Skoro tak twierdzisz to po 1 może powiesz jak prze lutować to żeby rozwiązać problem.?? Bo rzucić hasłem może każdy. Po naprawie uszkodzonej masy RCA co zasugerował maxtz postanowiłem wpiąć jeszcze bezpiecznik na plus. Zacząłem od 20 amper poleciał. Wziąłem 25 również. Aby sprawdzić czy układ w ogóle działa usunąłem bezpiecznik i działał. Tylko oczywiście buczał dalej na swój standardowy sposób. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?? Wpadło mi jeszcze do głowy zapiąć na plus filtr przeciw zakłóceniowy. Co wy na to? PS. Ile taki układ powinien brać prądu.
  4. maxtz, faktycznie chyba coś z nią nie tak spróbuje to dziś zrobić. Ale przed tym "wypaleniem" też były szumy chyba ze mi się wydawało miejmy nadzieję że tak. doli19, nie mam raczej takiej możliwości moje radio również ma wyjście na sub jeśli masz na myśli RCA jeżeli coś "specjalnego" i wbudowany filtr LPF odcina wysokie pasmo. To nic to nie zmieni ponieważ na moim radiu z innym wzmacniaczem który posiada normalny filtr to działa poprawnie. Wrzucam proszone zdjęcia. Są w linkach na moim serwerze bo ma 3 mb jedno i nie chce gracić tutaj. http://www.bartoszek.com.pl/1.jpghttp://www.bartoszek.com.pl/2.jpghttp://www.bartoszek.com.pl/3.jpg
  5. Postaram się zrobić przepiołem teraz ten filtr do innego samochodu i występuje ten sam problem.
  6. Problem z masą, dużo mi to nie mówi gdyż przepinałem je na różne metody myśle o beczce jako filtrze przeciwzakłoceniowym.
  7. Paweł S. Dzięki za odpowiedź temat zmiany wzmacniacz to aktualnie temat odstawiony na bok jak coś się trafi to pomyślę. Na razię chce rozwiązać ten problem bo wydaje mi się że powinoo się dać to zrobić. Skoro sposób prowadzenia ścieżek nie ma tu znaczenia to co ma znaczenie i dlaczego tak się dzieje. Wzmacniacz to kenwood KAC-823
  8. Witajcie, nie cały rok temu wziąłem się za małe car-audio w moim pomykaczu. Jestem uczniem więc na cuda mnie nie stać ale na początek wpadło radio JVC + odseparowany JBL 165 w drzwi i tweetery. Następnie do kompletu doszła skrzynia basowa Magnata i wzmacniacz który okazał się najgorszym możliwym gdyż na aukcji nie zauważyłem że nie posiada odcięcia wyskokiego pasma. Tak więc po czasie zakupiłem do niego filtr dolnoprzepustowy firmy sinuslive SUB-50. I zaczęły się schody kupiłem do niego kawałek kabelka i po podpięciu(przed wzmacniacz, +-do plusa na wzmacniaczy, - do jego masy i chinche) okazało się że słychać trzaski z radia(laser, przełączanie piosenek, nawet pokrętło głośności). Zaznacze na początek że w konfiguracji bez SUB-50 wszystko działa dobrze. Próbowałem: - wymieniać ten dokupiony kabel(jest on marnej jakości), odpadło na kablach kolegi ten sam problem. - dać urządzenie zdala od wzmacniacz, mianowicie wpiołem je w kostke z radia - zmienić jego mase(podpinałem pod zapalniczke, wprost do blachy czy stacyjki Za każdym razem występuje ten sam problem. wymieniłem nawet kabelki zasilające na troszke grubsze bo oryginalne były włosowe. Powodem wydaje się być to że prąd na ta zwrotnice płynie dokładnie obok gniazd chinch a w zasadzie pomiędzy nimi na płytce są one całkowicie odsłonięte nieczym nie izolowane od siebie. Wrzucam fotkę samej zwrotnicy i jej kawałka płyty(mam przypadkiem na kompie, z powodu przepalonej ścieżki, zaznaczam że nie ma to nic wspólnego z problemem gdyż występował on również przed przepaleniem ścieżki) Kto wie jak rozwiązać problem? A czytałem również temat ZAKŁóCENIA, ŚWIST SILNIKA, SZUMY W GŁOŚNIKACH - PORADNIK . I wykluczyłem prawie wszystko poza właśnie kablem sygnałowym obok zasilajacego ale to wymóg na płycie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...