Skocz do zawartości

Gawel

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, W instrukcji głośników DLS UP6i oraz UP8i znalazłem informację o tym iż krawędzie dystansu powinny mieć grubość maksymalnie 5 mm w miejscu montażu głośnika (zdjęcie w załączniku). Załóżmy że zamontuję BRAX-y 6.1 PP na dystansie do głośników 200 mm z dołączoną przekładką MDF o grubości 5 mm. Czy robienie dystansów z szerokim kanałem poprawi dźwięk głośnika?
  2. Dziękuję wszystkim za opinie, tak więc do nowego auta przeniosę swoje klocki bez robienia zbędnej rewolucji.
  3. Witam, Zbudowałem już w swoim życiu kilka instalacji CA, wygłuszając w pełni auto, na podzespołach BRAX-a i DLS-a, wysterowanymi aktywnie, lecz nadal uważam się za laika w tym temacie i proszę bardziej doświadczonych forumowiczów o pomoc. Jak to jest z ilością głośników w pojeździe? Na forum panuje trend instalowania wyłącznie zestawów 2-3 drożnych plus subwoofer. Natomiast w pojazdach marek premium, przywołam tutaj Lexusa i ich zestawy Marka Levinsona mamy do czynienia z kilkunastoma głośnikami często o małej mocy, wyglądają bardzo budżetowo lecz według dziennikarzy motoryzacyjnych i muzyka z kanału "Saturday Car Fever" na YT grają rewelacyjnie. Nie miałem możliwości porównania zestawów fabrycznych za kilkadziesiąt tysięcy złotych do "klasyki" czyli zestawu 2 drożnego i subwoofera. Czy te drogie fabryczne zestawy grają lepiej od dobrze zrobionej "klasyki"? Czy w dużym sedanie warto na tylnych drzwiach instalować woofery lub midrange czy zestaw 2-drożny? Pytam bo wolę skorzystać z wiedzy i doświadczania profesjonalistów niż topić tysiące zł w zestaw który będzie kopią np. Marka Levinsona i okaże się porażką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...