Skocz do zawartości

cloud110

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia cloud110

  1. a, to przepraszam. zle zrozumialem. bylem pewien ze dogryzasz mi za moja niewiedze i zly dobor komponentow. tylnie drzwi calkowicie odpadly, gwizdkow nawet nie wrzuce z tego wzgledu ze maskownica jest znitowana z plastikiem i nie chce tego niszczyc. polka zostaje naglosniona z tego wzgledu ze czasem potrzebuje pelen bagaznik i tyl nie ma naglosnienia bez subwoofera. dzieki za wskazowki raz jeszcze
  2. sory, ale to ty udajesz wielkiego kozaka. ja prosilem tylko o fachowa rade, w glebokim powazaniu mam to co myslisz o moich komponentach, o mojej wiedzy czy ilosci zlociszy ktore posiadam.
  3. wszystko wygluszam, komor nie bede robil gdyz nie wiem czy to wszystko by sie zmiescilo a zalezy mi na oryginalnym wygladzie. to o audi to odpowiedz na problem kolegi, cos go ugryzlo samo z siebie widac audio robie dla siebie i pod siebie, nie zalezy mi na ocenie kogos innego. wiem jak te komponenty sie sprawuja i to jest to czego oczekuje od nich, zalezy mi tylko na poprawnym podlaczeniu tego wszystkiego. chce zrobic to sam wiedzac co i jak zrobilem a nie oddajac tego do jakiegos serwisu car audio ;) pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
  4. czyli po prostu puscic od akumulatora jeden +, mase -, nastepnie wrzucic bezpiecznik do +, rozdzielacz dla obu i dojscie bezposrednio do wzmaka? to wystarczy?
  5. zwrotki sa, zapomnialem ich dopisac. moglbys rozwinac to za niepotrzebne badziewie? bo nie za bardzo rozumiem. skoro tez mowisz ze badziewie jest rozdzielacz na zasilanie to wtedy mam puscic po prostu 2 kable + i 2 masy osobno?
  6. nie chce zakladac nowego tematu, to podepne sie pod swoj stary. Nie jestem pewien czy dobrze ogarniam instalacje to po prostu opisze jaki mam zamysl zrobic to u siebie. moje komponenty: sub Vibe Space CBR12 EVO 3kW piecyk Vibe BlackBox Bass 4 1800W Hybrydowy Class GH 1-kanalowy udimension uglow 4075 4kanalowy dls rs6a 165mm przod hertz dt16 130mm tyl i do tego dokupilem gwizdki hertz dt16 na tylnie drzwi bo jest puste miejsce bez gwizdkow - czy dimension glow ogarnie glosniki na przod, tyl i do tego dodatkowe gwizdki? - czy cala ta instalacja moze byc oparta na 1 bezpieczniku "+" miedzy akumulatorem a kondensatorem? - czy kondensator Vibe'a PowerCap 1.5F ogarnie cala ta instalacje? - czy zasilanie wychodzace z kondensatora moge rozdzielic na 2 osobne wzmacniacze? wrzucilbym jakis rozdzielacz za kondensatorem i dopuscilbym osobne zasilanie do monoblocku i 4 kanalowego wzmaka? - czy jesli posiadajac ori radio nie posiadajace wjscia na wzmaka ten konwerter http://allegro.pl/konwerter-sygnalu-glosnikowego-do-poziomu-rca-i1918522328.html spelni zalozone wymagania? dodatkowo za konwerterem wrzucilbym rozdzielacz z 2 kanalow na 4 zeby dopuscic sygnal do obu wzmakow
  7. 13 sobie odpuszcze, i tak chodzi mi o 165mm. jakies sugestie?
  8. zapomnialem jednego apostrofu... mialem w swojej wczesniejszej DLS b6a na przod, tyl i tak i tak zmieniam na nieoryginalne 13''. dynamant i suba juz mam, takze niczego z tych rzeczy nie bd zmienial.
  9. Witam. Potrzebowalbym fachowej porady dot. car audio. Mam juz czesc sprzetu do swojej 5er e39 ale brakuje mi glosnikow. Sprzet ktory obecnie juz posiadam: sub Vibe Space CBR12 EVO 3kW piecyk Vibe BlackBox Bass 4 1800W Hybrydowy Class GH 1-kanalowy maty wygluszajace dynamat extreme na pokrycie calego auta do tego cale okablowanie, brakuje mi jedynie glosnikow na przod i tyl. Jako ze do e39 wchodza oryginalnie 13' glosniki, zamierzam zrobic male przemodelowanie i wrzucic 16'' na przod i 13 na tyl. Moglby mi ktos polecic dobra pare glosnikow na przod i tyl? Jesli chodzi o zakres kosztow to chcialbym sie zmiescic do 1500zl. Zalezy mi na czystosci dzwieku, chociaz lekkim basem bym nie pogardzil. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...