Skocz do zawartości

LORD VIADER

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia LORD VIADER

  1. coś tam człowiek czytał ale wszystkich mądrości tego forum nie jestem w stanie przetworzyć macie więcej doświadczenia bo ja dopiero raczkuje w temacie...
  2. Jak w temacie Panowie, obecnie jest: -Clarion CZ509 -przód zestaw Dego PO 520 -skrzynia basowa zamknięta z głośnikiem DLS KW 10 -wzmacniacz Helix DB Four na razie wystarczało ale chcę więcej I pomysł jest taki, żeby kupić nowy wzmak pod sam przód budżet max 1.000 zł i może być używka; zakupić jakaś dwu kanałówkę do DLS, która sobie z nim poradzi, max 500zł najlepiej używka chcę też dorzucić jakieś średniaki w słupki tylko nie wiem co fajnie zagra z dego - budżet do 500 zł Jeśli ktoś ma ochotę coś doradzić to bym był wdzięczny
  3. chodzi o kształt nadwozia ciosanego siekierą?
  4. to po prostu musi się podobać, jedni go kochają inni nienawidzą
  5. Tu się z tobę zgodzę bo moim zdaniem Omega jest bardziej komfortowa Ja mam dłubnietą wersję T5 na dośc sztywnym zawieszeniu i komfort jest porównywalny w wozem drabiniastym
  6. moje poprzednie autko to Omega 2.0 16V, jeździłem taką 3 lata i mile ja wspominam. rakieta to to nie byla ale komfortem deklasowała niejedno dużo nowsze autko silnik fajnie znosi instalację LPG, u mnie była 7 letnia instalka BRC i to zaden cud techniki tylko zwykła II gen. i zero problemów z gazem, czasem jakas pierdoła sie zepsuła ale nie było to zwykle szczególnie kosztowne i przez 3 lata wiekszych problemow z nia nie było korozja to niestety to co te ople najbardziej lubią, moja była z 1994 roku i ruda wyłaziła na tylnych nadkolach,rantach drzwi, progach Myśle, że autko warte uwagi... Polecę teraz z innej beczki, nie wiem jaki masz budzet ale przemyśl cos takiego jak Volvo 850 kombi kupiłem to po omedze, jeżdżę ponad 2 lata i jedyne wydatki to materiały eksplatacyjne. Co ważne nie wystepuje problem rdzy no chyba, ze powypadkowy egzemplarz reanimowany przez blacharza gamonia
  7. znaczy się przesłanie jest takie, żeby wygłuszyć drzwi? sam przód wystarczy?
  8. wcześniej w Omedze miałem 165 mm helix Db 62.1 i bez wygłuszenia bas był nieporównywalny, na tyle, że mi to wystarczało i nie myślałem o zakupie skrzyni basowej... po przesiadce na 130mm szok
  9. montując te woofery w tylne drzwi chyba się łudziłem, że nadgonią trochę braki basu z przedniego zestawu ale nic to nie dało
  10. Na wstępie witam serdecznie wszystkich forumowiczów z uwagi,ze to mój pierwszy post mam taki problemik, ostatnimi czasy w moim Volvo 850 kombi zainstalowałem nagłośnienie: -Clarion CZ 509 ER; -przód zestaw odseparowany Dego PO 520; -tylne drzwi woofery HELIX B 52C; -wzmacniacz Helix DB Four przekleństwem autka jest to,że ma fabrycznie montowane głośniki 130mm i takie też zostały zainstalowane a efekt był do przewidzenia praktycznie brak basu... Drzwi nie są wytłumione bo boję się, że jak przyjdzie mi się potem do czegoś dostać i zrywać maty to mnie szlak trafi więc to odpada, słucham głównie Rocka i Metalu. Pomimo, że wystrzegałem się montażu skrzyni basowej bo szkoda mi było miejsca w bagażniku to niestety będę musiał to zrobić. I padł pomysł na zakup: -skrzyni Helix DB 10 http://sklep.barieradzwieku.pl/produkt/1251470934_Helix_DB_10S.html (tu mam ograniczenia co do wysokosci skrzyni do ok 34-35cm bo na takiej wys.prowadzona jest roleta -wzmacniacz NAKAMICHI PL-1300 http://allegro.pl/legendarna-marka-nakamichi-pl-1300-rabat-30-w-wa-i1854572884.html albo SINUSLIVE SL-A 1500 monoblock http://allegro.pl/sinuslive-sl-a-1500-monoblock-kurier-gratis-w-wa-i1857966040.html i pytanko czy warta jest taka inwestycja? poprawi znacząco bas? a przeróbka wooferów na 160mm nie wchodzi w grę nie chcę nic ciąć ma zostać jak w serii 130mm z góry dzięki za cenne rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...