Skocz do zawartości

MeMpHiS

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    841355
  • ICQ
    0

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia MeMpHiS

  1. Była okazja zeby przetestowaćm a juz dawno chciałe to zrobic Tak czy inaczej problem jutro zostanie rozwiązany bo własnie nabyłem drogą kupna Alpine CDA-9815rb
  2. Fajnie jak by tak było można. W Audisonie masz taki fajny przełącznik od spodu. X-OVER ON lub OFF. Dotyczy on wszystkich 4 kanałów. Aby móc puścić wysokotonowki przez kanał B musiałby wyłączyć zwrotnice ponieważ najwyższą częstotliwością na B jest 5 kHz. Jak wyłączy zwrotnice to nie będzie mógł obciąć dołu na A i tak w kolko.... nie mogles tego napisać dwie godziny wcześniej, nie musiał bym się męczyc z przepinaniem wszystkiego W kazdym bądz razie potwierdzam po zmanie kanałów gra to fatalnie, dobrze ze dla testu zmieniłem tylko jedna strone
  3. Jak sprecyzowane pytanie taka odpowiedź. podaj przedział cenowy, czego oczekujesz od głośników, jakiej muzyki słuchasz? w jakim aucie sprzet bedzie grał, gdzie glosniki będą zamontowane idt.....
  4. Myślałem tez o tym, ale.... czy zwrotnice pasywne z zestawu poucinają pozostałe niechciane częstotliwosci? O to ze na Tweetery nie puszczą zbyt duzo niskich częstotliwosci chyba nie musze sie martwic? Woofery na dole sobie przytne wzmacniaczem, ale co z wysokimi częstotliwosciami? Zwrotnica odetnie? Nie ma znaczenia ze zwrotnica jest przystosowana do pracy przy 4 ohmach a ja mam podłaczone woofery na 2 ohmy?
  5. Wszystkie podbicia basów powyłączane, a ustawienie equalizera nawet na maksymalne minusy nie pomaga a zeby ustawic filtr na woofery przy 100Hz to wiem z tym że przy tej konfiguracji sprzętowej nie za bardzo mam taką mozliwosc. Chyba jednak najlepszym wyjsciem z sytuacji bedzie zakup Alpinki
  6. Szkoda Mozesz podać przykład jakieś zwrotnicy? Chyba ze lepszą opcją bedzie kupienie tej Alpinki...
  7. Prawde mowiąc licze własnie na niego, niestety tez nie za bardzo sie na nim znam i cała moja umiejetnosc jego strojenia ogranicza sie do 4 pokręteł u góry
  8. Witam! Na początku moze co posiadam: Radyjko JVC KD-SH9101, zaden glosnik pod nim nie gra, wszystko przez wzmacniacze. Tweetery DLS T25 woofery 4x hertz EKS w panelach wszystko zasila Audison LRX 4.300 - pod kanały A podłączone tweetery, pod kanały B równolegle na 2 ohmy woofery. Podłączone zarowno pod tweetery jak i pod woofery fabryczne zwrotnice z zestawu Hertza. Do tego monoblok i sub w bagazniku ale to teraz nie jest istotne. Wszystko zamontowane w seicento. Problem dotyczy wooferów. W calym tym zestawie prawie wcale nie slychać średnich tonów. Pare dni temu podłaczyłem od kolegi radio Alpice CDA-9815rb i doszlismy do tego czym to jest spowodowane, a raczej tylko upewnilismy sie... wzmacniacz przy takim podłączeniu pozwala od wooferów odciąc tylko wysokie tony, niestety cale dolne pasmo przechodzi. Przez to nie moge odkręcic Gaina bo glosniki sie bardzo męczą, grają bardzo niskim basem, nadmiernie sie wychylają (juz pare razy musiałem kleic membrane do gumy bo sie odkleiła ) strasznie wrzeszczą i ogolnie wprowadzają straszny bałagan. Alpinka od kolegi posiada wbudowane aktywne zwrotnice, i przycięcie Wooferów przy częstotliowsci 100 - 120Hz wszystko całkowicie odmieniło. Glosniki przestały się męczyc, mogłem duzo więcej odkręcic Gaina, w koncu pojawily sie średnie tony, woofery zaczęły grac czysto! NIe mielismy zbyt duzo czasu zeby sie pobawic, ale juz po 2 godzinkach strojenia róznica w brzmieniu całosci była kolosalna Pytanie jest nastepujące. Czy jest jakaś mozliwosc, zeby w miare tanim kosztem (czytaj bez zmiany radia czy wzmacniacza) przyciąc troche glosniki w drzwiach? Może całkowicie pomieszałem coś w podłączeniu? albo jakies zwrotnice pasywne lub aktywne załatwią sprawe. Rozwazam tez odkupienie radia ok kolegi, ale najpierw musiał bym posprzedawac pare sprzetów, co moze byc dosyć trudne
  9. dzieki wielkie tak też zrobie [ Dodano: 2008-03-31, 21:19 ] Jeszcze jedno pytanie mam w kwestii zmniejszenia litrazu. Z racji tego ze zabudowa waży juz bardzo duzo, cala wykonana jest z MDFu 22mm, chciał bym uniknąc upychania kolejncyh desek i szukam jakies alternatywy. Zastanawiam sie czy odpowiednio uformowana pianka montazowa zdała by tutaj egzamin?
  10. Dzieki wielkie! Zewnętrznych ksztatów nie chce zmieniać, ale wsadze mniejsza skrzynke do srodka. Czy do tych 32 litrów mam doliczyc kosz glosnika?
  11. Na początku chciałem sie przywitac, jestem nowy na forum i mam nadzieje ze uzyskam od was wiele informacji a także ja będę sie starał pomóc jak najlepiej potrafie Problem z jakim do was przychodze dotyczy skrzyń pod glosniki PowerBassa PB-B1054v.2. Posiadam dwa takie glosniki i dwie juz wykonane oddzielne skrzynie pod nie. Niestety budując skrzynie bardziej skupiłem sie na wyglądzie i dopasowaniu do bagażnika niż na litrazu. skrzynie obecnie są zamknięte i po bardzo dokładnych obliczeniach (czytaj nasypałem piasku do srodka ) wyszło mi że skrzynie mają 38 litrów. Myśle nad przerobieniem skrzyń na Bass - reflex i moje pytanie czy ma szanse to jakoś zagrac i jaki port ewentualnie zastosować. Producent zaleca skrzynie 28l, na stronie essy, glosnik jest sprzedawany w skrzyniach 35l wiec moze jest jakieś wyjscie z sytuacji? parametry glosnika dolączone przez producenta: Fs - 34Hz Qms - 10.0 Qes - .52 Qts - .50 Vas - 41.3 SPL - 90.6 Pe RMS - 250W Doczytałem troche regulamin i zeby temat nie poleciał to dospiuje skrzynie sa wykonane z 22mm MDFu, będą grały w seicento, niestety rodzaju muzyki nie sprecyzuje bo jest on bardzo zróżnicowany Dodam jeszcze ze najlepszym wyjsciem dla mnie był by okrągły port bass reflex - PCV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...