Skocz do zawartości

lukib7

Użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia lukib7

  1. Nie ma żadnych funkcji poza fm/am. Muszę się wybrać do jakiegoś elektromechanika, zeby mi to zrobił.
  2. No ten soniacz faktycznie jest trochę biedny. Niestety nie ma on RDSu, ani funkcji wymienionych przez Powalla. jutro pokombinuję z podłączeniem remote pod któryś z tych kabli w kostce. EDIT! Niestety kable w kostce dają prąd niezależnie od tego czy kluczyk jest przekręcony czy wyjęty..
  3. Na próbę podłączyłem remote pod akumulator i wszystko działa z CD. Muszę teraz pomyśleć jak to podłączyć pod zapłon ewentualnie pod światła (?). Raczej dam to do jakiegoś mechanika. Efekt jak na sprzęt za 150 zł przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Teraz pozostaje mi popracować jeszcze nad trzeszczącą tablicą rejestracyjną. No i 300zł za montaż zaoszczędzone ;)
  4. To jak to zrobić, żeby to grało i żeby nie było problemów z wyłączeniem (razem z radiem). Żeby nie pomieszać z tym on/off. Czy jest jakiś sposób podłączenia wzmaka, tak aby tuba działała z radiem, CD i aux?? Bo jakoś nie pali mi się, latać za każdym razem do bagażnika. Jak inni mają to podłączone, że wzmak działa z radiem i cd?
  5. No ale czemu znika napięcie na CD? A co do ustawień z radia to mój kolega ma w swoim jakieś filtry częstotliwości czy coś w ten deseń..
  6. Okazało się, że wszystko było dobrze podłączone, ALE wzmak i tuba działają tylko z TUNEREM jak przełączam na CD/MP3 to wzmacniacz się wyłącza. O co chodzi? Wzmacniacz podłączony jest pod radio przez ten konwerter z wcześniejszych postów. W samym radioodtwarzaczu nie ma żadnych opcji do ustawienia wzmacniacza.
  7. Podłączyłem wszystko. 12V do 12v, bezpiecznik przy aku, mase do masy i do karoserii, remote do remote. I dioda na wzmacniaczu nie pali się. Napięcie jest bo sprawdzałem miernikiem. O co chodzi??
  8. Z tym kablem to trochę izolacji wystaje.. o to mi chodziło
  9. Doszły do mnie kable z pierwszego postu. Jakość wykonania jest naprawdę dobra. Wyszło mi dużo taniej, niż jakbym chciał to samo kupić na wymiar w sklepie elektronicznym. Niestety zawsze jest jakieś ale, bo w aukcji było napisane, że kable zasilające wzmak mają średnicę 8,5mm, a te co ja mam mają 6,7mm. Przy tak niskiej kwocie nie chce mi się bawić w odsyłki i negatywy, więc pozostaje mieć nadzieję, że samochód nie pójdzie z dymem. W końcu to tylko mały wzmacniacz i niewielka tuba ;) Pozostaje mi czekać na konwerter, który oczywiście nie przyszedł w ten sam dzień co kable Zrobiłem mały myk i radio DUAL leci do mnie z USA szybką paczką więc konwerter i tak już nie będzie aż tak potrzebny. To radio to coś w tym stylu Pytania: Czy jak podłączam kabel do bezpiecznika, to muszę go ee ostrugać do miedzi przy końcówce i dopiero potem go wsadzić i zacisnąć wkrętem? Czy po prostu wsadzić tak jak jest? Oraz czy bezpiecznik montować bliżej akumulatora czy w bagażniku przy wzmaku?? Czy do kabla remote nie trzeba żadnej masy?
  10. Kupiłem zestaw z pierwsego postu. Tam juz jest bezpiecznik. Mnie zastanawia teraz jedynie podłączenie pod akumulator. Bo słyszałem opinie, że podpięcie masy pod karoserie nie zawsze jest wystarczające i, że nie którzy podpinają masę pod aku, ale wtedy jest to minus? I jak ogólnie podłączyć kabel pod akumulator, tzn ścisnąć przy klemie czy jak? Macie może jakieś zdjęcia? I czy od tej masy, jak by hm karoseria okazała się zła, nie spali mi się fura??
  11. Bym zapomniał. Jak puścić kabel zasilający do akumulatora? Podłączyć go pod klemy? I co z masą? Mase dać na minus w akumulatorze?
  12. Bardzo dziekuję za pomoc Właśnie o takie konkretne odpowiedzi mi chodziło Kable i konwerter kupione i zapłacone
  13. I ma to wyjścia na 4 głośniki? Widziałem dzisiaj taki konwerter w norauto, tylko bez kostki i gościu mi powiedział, że to raczej pod oryginalne radia (w sensie audi opel). To prawda?
  14. No ok, ale czy to nie będzie kolidowało z tymi 4 głośnikami, które graja obecnie? I czy nie uszkodzę w jakiś sposób radia? Końcówki mocy itp?
  15. Tam jest napisane, że trzeba to podłączyć pod głośniki. Czy nie będzie to w jakis sposób kolidowało z ich pracą? I czy nie spali to jakoś końcówki mocy? Oraz czy podłączyć to pod przednie czy tylne- czy bez różnicy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...