Skocz do zawartości

bieniek12

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bieniek12

  1. Gość z serwisu powiedział, że było kilka zimnych lutów oraz przeczyścił go z elektrolitu w jakiejs wanience ultradzwiękowej. Przy odbiorze powiedział, iż napewno nie bedzie pierdział, lecz dalej pierdzy dobrze, że nie wziął dużo kasy. Co mam robić? Proszę o pomoc. to samo.
  2. PRZEPRASZAM WZMACNIACZ dzisiaj zawiozłem go do serwisu bo zajechalem sie zapytać, wyszedł gościu ze mną do samochodu i powiedizał, że jest uszkodzony i właśnie głosnik dostaje taki prąd a w środku jest jakaś bodajże dioda która nie pozwala na takie napięcie, 14,60 na wzmacniacz jest absolutnie normalne- tak powiedizał Zobaczymy jutro co z tego wyniknie dziekuje za pomoc.
  3. Sprzedawcy w sklepie car audio w moim mieście Sprawdzalem napięcia przy skrzynce moim zdaniem sa za duże przy włączonym silniku głosnik dostaje 14, 60 i pierdzi przy zgaszonym dostaje 12,50 i jest si wszystko.
  4. Kenwood KDC-4051UR "fachowcy" podpowiedzieli mi, iż potrzeba kondensatora ale to nie pomogło. Co do kondesatorow w subie na ukladzie, jezeli to by byla ich wina pierdzal by tez na zgaszonym silniku mam racje ? gain jest ustawiony na mniej niz polowe, poniewaz jak dam mu wiecej to już nawet przejazd 50 km nie pomaga ;o na niskich poziomach glośnosci nie pierdzi bo wogole go nie slychać prawie, pierdzi na poziomach w ktorych byłby on slyszalny, ale gdy zgasze silnik moge sluchac na max i nie ma nawet najmniejszego "pierdu"
  5. Jest to skrzynia aktywna, po około 50 km przejechanych moge normalnie już słuchać muzyki, nie chodzi tu o pelne nagrzanie silnika, moim zdaniem bardziej chodzi tu o pełne naładowanie akumulatora dodam iż sprawdzałem na 3 akumulatorach w tym jeden nowy i jest tak samo. Może być tak że głośnik dostaje za dużo prądu i pierdzi? Dzisiaj sprawdzałem napiecia i przy zapalonym silniku akumulator ma niecałe 15 . Nie znam sie za bardzo na tym, lecz znajomy mowiłmi, iż to wina diod w alternatorze czy tak może być? Co do zakłóceń, jest to raczej nie możliwe ponieważ jest to pierdzenie a nie odgłos silnika jak przy zakłuceniach, pozatym taki obiaw nie ustępowałby po przejechaniu takiej samej odlegości .. Nie wiem co jest grane, dzieki wszystkim za odopowiedzi. Pozdrawiam Aha i na tej tubie nigdzie nie ma napisanej marki, jest ona aktywna. z tyłu jest wyjście na dwa głośniki dwa pokrętła no i oczywiscie wejscia na 12 ground remote Kable prowadził ktoś wczesniej, lecz musiał to robić niedawno, ponieważ rozbierałem to wszystko jest w nawet bardzo dobrym stanie. Czy myślicie, iż warto probować zmienic alternator lub same diody, bądź jest może jakis opornik lub coś w tym stylu co nie dopusci większego napiecia do skrzyni ? Wygląda to mnie więcej tak, lecz bez tych wszystkich napisow na membranie itd. wiec nie rozszyfruje marki
  6. Dzięki tak myślałem a teraz poważnie z przodu na podszybiu dwa MAGNAT Car Fit 87 z tyłu dwa MAGNAT Car Fit 915 głośniki dwudrożne 4x6" w bagnażniku siedzi skrzynia basowa o parametrach Średnica głośnika: 8 cali Moc: 80W Impedancja: 4 ohm Efektywność: 89 dB Pasmo przenoszenia: 45-3000 Hz Wymiary: 33x23x25 cm Dodam odrazu, iż kupiłem auto z takim sprzetem dorzuciłem swoje radio Kenwood KDC-4051UR Kabel zasilający puszczony z lewej strony, z prawej rca i sterujący, masa przykręcona do śrubki w bagażniku -Kondensator (jego zakup nic nie zmienil, piszę to ponieważ znajomi mowili mi iż dzieje się to przez kondesator) Pojemność: 2F Napięcie robocze: 10-16V DC Udar napięciowy: 21V DC E.S.R.: 0,0015ohm @ 120Hz/25ºC Tolerancja pojemności: +/-10% Trzy znakowy wyświetlacz napięcia DC z dokładnością 0,1V DC Niebieska dioda LED Elektroniczne zabezpieczenie przed niewłaściwym podłączeniem Zabezpieczenie przed niewłaściwym napięciem
  7. Mam problem ze skrzynia basową która pierdzi, ale co jest najdziwniejsze pierdzi tylko na zapalonym silniku. Mam samochod z silnikiem diesla, gdy słucham muzyki na postoju(zgaszony silnik) to wszystko gra bardzo czysto, lecz gdy tylko zapale silnik głosnik basowy ewidentnie pierdzi w rytm muzyki, próbowałem już wszystkiego zakupiłem do niego kondensator, który również nie rozwiązał mojego problemu, badałem napięcia przy zgaszonym, odpalonym silniku. Dodam, iż problem nasila się wtedy, gdy zapalę silnik gdy jest zimny i uruchamiają się swiece żarowę, podejrzewam, że może to własnie one zabieraja za duzo prądu, lecz gdy badałem napięcia wszystko jest w porządku, proszę o pomoc.. A to co mnie najbardziej zaskoczyło to fakt, iż po przejechaniu ok. 50 km wszystko się uspokaja i głośnik gra czysto. To mój pierwszy post na jakim kolwiek forum, więc proszę moderatorów o wyrozumiałość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...