Żadnego, tak jak pisałem, w temacie niskotonowym się nie zagłębiałem jeszcze, a do konca stycznia napewno nie znajde na to czasu, tak więc poczekam na Wasze propozycje, i wtedy, z listy paru subów coś wybierzemy. Byłem przed chwilą porobić zdjęcia: http://lh6.ggpht.com/_mSxvuiJcNXE/TTtSzoyYM7I/AAAAAAAADlQ/I1VC2XbwRnU/s640/IMG_3030.JPG http://lh6.ggpht.com/_mSxvuiJcNXE/TTtStHyeiII/AAAAAAAADlI/CMsX6iLhBr8/s640/IMG_3028.JPG http://lh4.ggpht.com/_mSxvuiJcNXE/TTtSop7mILI/AAAAAAAADlE/N73RGcGxHnE/s640/IMG_3027.JPG P.S. Kabelki lezą niechlujnie gdyż pare dni temu je ciągnąłem, i jeszcze nie zdążyłem tego obciąć I Tak, w przypadku montażu suba nad kołem dojazdowym, mam możliwość zrobienia skrzyni o wys. 10cm i średnicy 65cm(skrzynka 16l), także raczej to się nie sprawdzi, a może się mylę? druga opcja to trochę mniejsza średnica, ok. 45-50cm, ale za to skrzynia wejdzie "do" felgi, zwiekszając swoją głębokość do ~20-22cm, wyszła by z tego skrzynka 22-26L. Trzecia opcja to klasyczna trapezowa skrzynia pod tylne siedzenia(z prawej strony, tak, aby po położeniu węższego lewego siedzenia szło coś tam wrzucić bez wyciągania skrzyni), mogła by być wymiarów: szer: 40cm, głębokośc na dole: 30cm, gł. u góry: 18cm, wys: 40cm (skrzynia 28L), mogła by być trcohę szersza(52cm) ale byłby problem z wystająca częscią podłogi, pod spodem jest zawieszenie, widać to na zdjęciach.