Skocz do zawartości

digit6

Użytkownik
  • Postów

    190
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O digit6

  • Urodziny 30.08.1987

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    wlkp

Osiągnięcia digit6

  1. Czesc, jestem na forum juz naprawde dluuugo i z powodzeniem robilem instalacje w innych autach, ale teraz chcialbym lekko poprawic serie. Chodzi o to aby nie zmieniac fabrycznego radia i nie zabudowywac bagaznika subwooferem, chcialbym zeby z zewnatrz nie bylo widac ze w ogole cos bylo robione i nie wydawac na to tysiecy. Mam w aucie typu Coupe zestaw Bose caaaaly na 2ohm, wzmacniacz jest w bagazniku, z przodu 2 glosniki sredniotonowe 16cm + tweetery w trojkatach, z tylu 2x16cm w boczkach i 2x jajka 6x9. Fabryczny wzmacniacz bose rozdziela to tak, ze przod gra pelnym pasmem, tyl boczki praktycznie bardziej wysokie i srednie, a jajka w polce dostaja tylko niskie tony bez grama wysokich i srednich. Poprzedni wlasciciel wsadzil tam lepsze rowniez 2ohm glosniki na przod z tweeterami podpiete do zwrotnicy, tyl w bokach zostal org, w tylnej polce siedza tez na 2ohm Jbl GTO937 (100W rms- na seryjne radio raczej malo efektywne) Calosc gra srednio jak na Bose i chcialbym to ulepszyc nie wkladajac worka pieniedzy i nie zmieniajac radia. - Wygluszylbym przednie drzwi, tyl i tylna polke matami bitumicznymi i matami z gabka zamknietokomorowa. - Jak juz rozbiore caly tyl zeby dostac sie do polki myslalem o tym aby zmienic tylne glosniki ktore sa trojdrozne a i tak graja tylko dolem na jakies lepsze tylko dwudrozne tak aby jak najlepiej oddawaly bas i mialy jak najlepsza efektywnosc pod radiem fabrycznym, 2x 6x9 albo wrzucic dystans i wlozyc tam 2x16cm i zostawic tak jak jest czyli kosze glosnikow wystaja w bagazniku, albo zrobic mini zabudowe w gornej czesci bagaznika aby graly w komorze zamknietej - myslalem jeszcze aby tylne glosniki napedzic osobnym mini wzmacniaczem ktorego sygnal wzialbym z oryginalnego bose, podpinajac sie do wtyczki kablami z przejsciem na rca, a prad do niego pociagnal z akumulatora. Nie chce zmieniac radia i nie chce suba w bagazniku, chcialbym to zrobic madrze i nie wydawac na to worka kasy. Caly tyl mam juz rozebrany, czekam tylko na Wasze sugestie, bo chcialem wygluszyc tylko tylna polke a w miedzy czasie pojawily sie nowe pomysly i utknalem.
  2. Ok, rozwiazania nie ma wiec prosze o zamkniecie tematu. Zostaje zakup drugiego, albo szukanie jakiejs alternatywy. Dzieki za odpowiedzi i pzdr.
  3. No tak masz racje, moj blad... Ale fakt faktem radio nie gra, wszystko ciemne oprocz 4 przyciskow po lewej stronie. Wyciagne radio i sprawdze przewody, ale tak jak mowie 1,5roku jezdzilem i bylo wszystko ok, poza tym przestalo dzialac nagle, wieczorem jeszcze dzialalo a rano juz nie.
  4. Witam, posiadam od 1,5r radio alpine 9855r wszystko do tej pory dzialalo bez najmniejszych problemow, jednak pewnego ranka po odpaleniu auta nie zadzialalo, tzn wyswietla sie napis powitalny "Alpine" po czym wyswietlacz gasnie i pala sie tylko 4 boczne przyciski. Wiem ze po dluzszym przycisnieciu pokretla radio wylaczalo ekran, ale teraz to nie dziala i nie pali sie nawet dolny dotykowy pasek, no i oczywiscie nic nie gra. Co to moze byc za problem i czym spowodowany?
  5. wlasnie o to chodzi ze mam ta skrzynie i szukam czegos do niej
  6. czy ten stx SW.STX.10.2.400.2x2.F.S.PP - Kino domowe, głośniki, kolumny - STX polski producent moze byc zaaplikowany do skrzynki od ES250 takiej jak ta: SKRZYNIA HERTZ MDF 250RMS HERTZ ES250 ES 250 (2098919475) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ??z tego co pamietam ma ona 23l i jaki wzmacniacz, moze byc uzywka polecacie do tego glosnika? wszystko bedzie gralo pod fabrycznym radiem wiec nie musi byc to sprzet typu PS300T.... moze ktos ma cos godnego uwagi na sprzedaz?
  7. Mam pytanie, bo caly czas zastanawiam sie jak podlaczyc do tego radia wzmacniacz i tak kombinuje, czy zamiast konwertera mozna zastosowac takie cos?: Złącze do radia opel: http://allegro.pl/zlacze-aux-in-audi-bmw-opel-vw-fakra-rca-avw2-i2035738106.html Z tego co tam napisano dwa wyjscia to Line-Out czyli moznaby bylo podlaczyc do tego wzmacniacz i konwerter niebylby potrzebny, dobrze mysle? Przypomne, ze auto to Astra H a radio to CD70 bez wyjscia rca.
  8. Zalozmy ze radio zostaje seryjne CD70 do tego podepne konwerter HW http://allegro.pl/hollywood-hlc-3-konwerter-rca-z-regulacja-remote-i2044126201.html i podlacze do tego wzmacniacz 2kanalowy ktory napedzi cos pokroju r6a albo inne glosniki za ok 500-600zl... I teraz pytanie.......................... Czy przy tym konwerterze i seryjnym radiu, jest sens pakowac 600zl w same glosniki czy zagraja one podobnie jak np. HSK za 300zl? Nigdy nie podlaczalem sprzetu przez taki konwerter i nie wiem na ile traci sie na jakosci, ale nie ma teraz opcji zeby wywalic seryjne radio... Na wzmacniacz chcialbym przeznaczyc ok 500zl za dwukanalowke+wygluszenie drzwi matami stp+zaslepienie otworow alublacha. Bedzie cos z tego czy szkoda zachodu?
  9. Kto i za ile moze wyciagnac mi z tego radia bezposrednio RCA??
  10. Doskonale zdaję sobię z tego sprawę i dlatego niechciałbym wrzucać niewiadomo ile kasy skoro i tak gardło będzie zwężone przez fabryczne radio... Skoro mówicie, że lepiej kupić konwerter RCA i pod to podpiąć 'normalny' wzmacniacz niż szukać takiego z hi-imput to czy zauwaze przy tym radiu roznice miedzy tymi konwerterami?: Genesis http://allegro.pl/genesis-hi-low-konwerter-rca-warszawa-i2044126167.html Fiio D3 http://allegro.pl/fiio-d3-konwerter-audio-toslink-s-pdif-analog-rca-i2037009675.html Hollywood HLC-3 http://allegro.pl/hollywood-hlc-3-konwerter-rca-z-regulacja-remote-i2044126201.html ...bo juz na te za 20zl w ogole nie patrze zdajac sobie sprawe z kiepskiej jakosci otrzymanego sygnalu.
  11. najpierw chcialbym wiedziec ktory z 3 podanych sposobow najbardziej mnie zadowoli pod kwestia brzmienia, bo kasa to drugorzedna sprawa...licze sie z tym ze nie wystarczy wsadzic w drzwi HSK zeby trzeslo furtkami a juz glosniki za ok 600-700zl ale kwestia tego czy dwa wystarcza czy dorzucic dwa w tylnych boczkach i puscic to przez 4kanalowke,....wolalbym sam przod i mala dwukanalowke tak zebym ja upchal nad nogami za schowkiem bo odejdzie problem ciagniecia kabli progami itp spraw...na samo wygluszenie przednich drzwi pojdzie z 300zl i zdaje sobie z tego sprawe poza tym mam jeszcze maty ktore mi zostaly od poprzedniego wyklejania, jak to zrobic porzadnie-wiem...kwestia sprzetu.
  12. Tak, wiem zapoznalem sie z tamtym tematem, to samo radio, zostal wyciagniety optyk do tego procek itp....zabawa na sporo kasy i czasu. Tak jak mowilem auto tak czy tak sprzedam jeszcze w tym roku wiec nie chce za dluzo w nim dlubac, wygluszenie oczywiscie chce zrobic jak nalezy i przygotowac porzadnie drzwi, tylko kwestia tego ktora z propozycji wybrac, z gory mowie ze optyka i procki bawic sie nie bede gdyz nie chce zostawic tego w aucie przyszlemu wlascicielowi, a poza tym dlubalem juz sporo przy poprzednim aucie i w chwili obecnej potrzebuje tylko czegos co lepiej zagra niz seria i da porzadny wykop bez suba.
  13. Witam, projekt z Toyota Celica juz uwazam za zamkniety bo auto zostalo sprzedane wraz z calym sprzetem (9855r,RS4,HSK,ES250,s634). Teraz przyszedl czas na cabrio z twardym dachem, a mianowicie Astra TT. Nie chce juz sie bawic w zbyt duza ingerencje w sprzet poniewaz auto i tak planuje sprzedac po sezonie letnim ;) Na pokladzie mam radio CD70(navi,telefon,komputer) i 7glosnikow. Gra to wiadomo jak kazdy sprzet fabryczny, bez rewelacji. Chcialbym zostawic oryginalna jednoske bo ladnie komponuje sie z deska i mam pelne sterowanie i w ogole nie ma innej opcji zebym to wyciagal i wstawial jakies 2din wiec tutaj nie ma planu manewru. I teraz pytanie, wiadomo ze nie ma ona wyjsc RCA, ktora mozliwosc jest najlepsza pod wzgledem jakosci i uniwersalnosci: 1. wyciagniecie RCA bezposrednio z radia. 2. zastosowanie dobrego konwertera, np Genesis Hi-Low http://allegro.pl/genesis-hi-low-konwerter-rca-warszawa-i2044126167.html i do tego wzmacniacz 3. podpiecie od razu jakiegos wzmacniacza na hi-imput?? Suba mozna teoretycznie tam wlozyc bo jest luka na narty wiec pompowalbym do srodka po jej otworzeniu, ale....chodzi o jak najmniej inwazyjna metode, w sensie sprzedaje auto, w kilka chwil odpinam nowe, wkladam stare glosniki, odlaczam wzmacniacz i zostaje seria...niechcialbym ciagnac kabli do bagaznika i próć pół auta... Zastanawialem sie nad jakims malym ale mocowo odpowiednim wzmacniaczem 2kanalowym umieszczonym za schowkiem pasazera, lub pod siedzeniem i do tego wygluszenie przednich furtek i wstawienie jakis porzadnych masakratorow w oryginalne miejsce tak zeby graly konkretnie i sub nie byl potrzebny, albo kupienie 4kanalowki i dolaczenie jeszcze dwoch glosnikow w tylnych boczkach gdzie tez mam teraz glosniki i puszczenie ich w niskim pasmie tak zeby zastapily suba+przod do tego. Co myslicie, ktora koncepcja bylaby najbardziej optymalna i najmniej inwazyjna? Pozdrawiam,
  14. Witam Panow po 2miesiecznej przerwie Przypomne Wam co u mnie siedzi i chcialbym wiedziec ktory z tych klockow jest najslabszy i nalezaloby go wymienic: Radio: Alpine 9855r Glosniki przod: Hertz HSK Sub: Hertz ES250 Wzmak: Phase RS4 Ladnie to wszystko gra ale przy niskich glosnosciach gra to bez polotu, dopiero jak sie wszystko rozkreci slychac porzadnie suba i przod, czy jakis inny wzmacniacz mi polecacie albo glosniki na przod? Te kopa nie maja nadal, a drzwi zrobione profi pancernymi platami alu itp itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...