Skocz do zawartości

Staniol

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Staniol

  1. Już się nim zainteresowałem, zakładałem zewnętrzny kondensator z malucha i nic, dalej to samo.
  2. Nie nie brałem, jutro pociągne z aku i może z innego miejsca i zobaczymy. Obecnie masa do wzmaka jest ciągnięta od mocowania tylnej kanapy.
  3. Zwrotnice mam w drzwiach, nie mam elektrycznych szyb, centralek itp więc nie powinny nic łapać. Radio podmieniałem i dalej to samo. Wzmak obecnie jest przykręcony do oparcia tylnych siedzeń, pomiędzy nim a blachą jest dość gruby materiał, ale jak nie był przykręcony to też były zakłócenia. Przyznam że rca z zasilającymi troche się mieszają przy bagażniku, ale puszałem inne rca po siedzeniach i dalej było to samo, chyba ze to te stare rca mimo tego że były odłączone dalej siały. Bez kondensatora było podpięte wcześniej i tak samo było.
  4. Dziś nie mam zabardzo czasu, ale jutro pokombinuje, nowe zasilanie do radia było puszczane i dalej to samo.
  5. Akurat ten temat czytałem i nic mi stamtąd nie pomogło, masa na radiu jest. Alternator dziś przełożyłem i dalej to samo. Jak połączenie masy radia z masa wzmaka? Można troche jaśniej ;) Chodzi o źródło masy? żeby radio i wzmak miały masę z tego samego miejsca?(np. aku) Czy o połączenie masy radia i masy radia np. jakimś kabelkiem?
  6. Witam, mam mega problem z zakłóceniami z alternatora (piszczenie w głośnikach a raczej tylko w tweeterze narastające wraz z obrotami silnika). Auto to Rover 200. Sprzęt to: Clarion CZ509ER Vibe Space Box Stereo 4 Morel Maximo 6,5 Alpine SBE-12SB Kondensator AIV Green Power Golden Professional 1farat Kable 25mm2 Kable zasilające (+) puszczony lewą stroną, masa z karoserii z bagażnika, sygnałówki puszczone srodkiem, głośnikowy (lewy) lewą stroną z (+), głośnikowy prawy, prawą stroną. Sygnałówki były puszczane po siedzeniach, to samo. Wzmacniacz i radio zamieniane, to samo. Nowy kable głośnikowy po siedzeniach, to samo. Wymieniany tweeter, na zwrotnicach i bez, to samo. Gdy odłącze alternator piski ustają, wygląda to na uszkodzenie alternatora, dzwoniłem do gościa co naprawia alternatory, powiedział że najprawdopodobniej siadł kondensator (przecwizakłóceniowy) zalecił zamontować zewnętrzny np. z malucha, tak zrobiłem i niestety to samo. Jeśli to alternator to jak wyjaśnić to że na samym radiu i głosnikach podpiętych (innych) pod samo radio takich zakłóceń nie było. Alternator używany już kupiony, dziś prawdopodobnie go podmienie i zobaczymy co będzie, stary altek oddaje znajomemu do obejrzenia i ew. naprawy. Mam zamiar jeszcze puścić masę prosto od aku. Jakieś pomysły? Rady?
  7. Sub jest już kupiony nowy bo była fajna okazja, przednie głosniki jeszcze nie ale wolałbym nowe (budżet to ok 250zł), radio do 450-500zł (usb, 4xrca)nowe lub używka w stanie bardzo dobrym, idealnym. Wzmak do 400zł, może być używka.
  8. Co do wzmaka to raczej używka, radio zależy akurat Alpine, clarion używka, jvc nówka. Glow da sobie rade z tym subem ?
  9. Hej, mam kilka pytań: Który wzmak lepiej zagra z przednim zestawem ok 70-80rms (DSK 165, S-6C) i subem Alpine SBE-12SB 250rms, u-Dimension Glow 4075 czy Crunch V-6004? Crunch jest tanszy o 120zł. Co do radia, mam na oku te modele: Clarion CZ509ER, JVC KD-R611, JVC KD-R711 i Alpine CDA-9884R, które najlepsze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...