Skocz do zawartości

holsik

Użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nottingham, UK

Osiągnięcia holsik

  1. Witam, całkiem przypadkiem trafił w moje ręce aktywny sub VIBE, który jest uszkodzony. Jak na takie małe pudełko to trzesie autem całkiem konkretnie, ale przy mocniejszym uderzeniu słychac w przednim zestawie jakies trzaski po czym sub sie wylacza. Sam sub wydaje troszke metaliczny dźwiek, tak jakby cos było luzne w srodku, dlatego zabrałem sie za sprawdzenie co jest ciekawego w srodku. Okazało sie, ze jeden kabel idacy bezposrednio do glosnika był odlaczony. Myslalem, ze to rozwiaze moj problem, jednak teraz jest jeszcze gorzej, przy mocniejszym uderzeniu, słychac mega głośny pisk z zestawu przedniego, ktory nie umilknie do czsu wylaczenia radia Ktoś ma jakies pomysły co moze byc przyczyna ?? Dodam, ze zasileny jest kablem 50mm EDIT: Sprawdziłem wszystko jeszcze raz i pojawiła sie niespodzianka , mianowicie po podłaczeniu kabli RCA do suba iskry idą
  2. Na radiu juz sprawdziłem i bez zmian. po pracy sprawdze jeszcze raz kable Dopiero w sobote bede miał czas sprawdzic jeszcze raz kable. Ale do tego czas jezeli mozecie to spojrzcie na fotke tego wzmaka http://archiwumallegro.pl/steg_k201_absolutna_jakosc_dwiku_nowy-1023320162.html i doradzcie jakie powinno byc ustawienie
  3. Jutro po pracy bede działał. dzieki za pomoc
  4. Rozebrałem boczke i mam fotki, ale nie moge ich załadowac. Jest na to jakiś specjalny sposób? czy jak? wrzuciłem foty na imageshack http://imageshack.us/g/31/img6456x.jpg/ Zapomniałem dodać, że użyłem również pianki GSM na boczki. Podczas kładzenia dynamatem od środka jak i na zewnątrz ciśnęłem Sinuslive ES 500 . Krótko mówiąc troszkę czasu poświęciłem na forach, żeby zamontować wszystko jak należy, niestety chyba czytanie za zrozumieniem nie poszło najlepiej
  5. Na poczatku mialem suba pod Stegiem, a Focale pod helixem. Sub nie grał źle, chociaż troche brakowało miękkości, takiego mięsistego basu. Dodam, ze projekt skrzyni zamówiłem od jakiegos typka na allegro, ktory robił projekty pod dany głosnik, wiec mam skrzynie na 3/4 bagaznika w szczelinie. Tutaj nie miałem wielkich zastrzeżeń, bo dosyć plecy masowało, ale nie było tego czego oczekiwałem. W przednim zestawie brakowało wszystkiego dół aktywował sie jedynie jak zrobiłem na 3/4 pozimou głośności, a wysokie tony są na poziomie sprzętu seryjnego Audi... Na wzmaku ustawiłem FULL RANGE i LEVEL na "ucho", zeby nie było zbyt krzykliwie. Na radiu jest mozliwosc cięcia THROUGH / 50 / 80 / 120 wiec ustawiłem na 50HZ, ale przy podkręceniu radia słychać było jakieś skrzeczenie z głośników . Dodam tylko, ze Focale osadziłem na panelach MDF, potem juz musiałem ustawić na 80Hz. Brak jakiejkolwiek sceny. Po jakimś czasie postanowiełem zamienić Helixa ze Stegiem, zeby dać trochę więcej prądu na przedni zestaw. Tu pojawił się problem, jak ustawić wszystkie opcje w Stegu, bo wcześniej ktoś na forum podał mi jak zmienić ustawienia do suba, ale na przedni zestaw musiałem juz sam pokombinować. Metodą prób i błedów stwierdziłem, ze nie ogarne tego bajzlu sam, dlatego udałem sie do salonu car audio w Nottingham >> http://www.caraudiocentre.co.uk/car-audio-centre-nottingham.htm gdzie stwierdzili, że wszystko jest OK Dodam, ze poza cięciem na 80Hz wszystkie inne opcje mam ustawione na zero, bez żadnych podbić. I musze sie pochwalić, że po zmostkowaniu Helixa sub grał troszkę bardziej miękko, ale dziś kiedy wracałem z pracy wyłączył się i zapaliła sie żółta dioda, co oznacza jakieś zwarcie Możecie mi wierzyć, lub nie, ale gdybym jechał do Polski na urlop to z pewnością przed podjechaniem do domu zostawiłbym furke w jakims warsztacie car audio, zeby mi zrobili gruntowne przemeblowanie.
  6. Witam, dlugo skladalem sprzet i efekt koncowy jest taki, ze fabryczny sprzet gral lapiej . Szukam salonu car audio lub kogos kto pomoze mi ogarnac ten bajzel, bo szkoda, ze taki sprzet sie marnuje klocki to: clarion dxz 958 rmc focal 165 k2p helix b2 re audio se12 steg k2.01 kable the bridge kondek dietz w drzwiach dynamat to wszystko w Audi a4 B7 2005 sedan jezeli ktos zna sie na sprzecie to moze sie gdzies ustawimy, bo w angielskim warsztacie z car audio powiedzieli, ze wszystko jest ok wiec nie pozostaje mi nic innego jak znalezc pomoc tu na forum. pozdrawiam Z Nottingham ( EAST MIDLANDS )
  7. U mnie w Nottingham mam jeden punkt, w ktorym montuja sprzet http://www.caraudiocentre.co.uk/car-audio-centre-nottingham.htm i moge śmiało powiedzieć, ze srają na to jak sprzet bedzie zamontowany, wiem, bo bylem i widzialem. To nie sa osoby, ktore lubia to co robia, tylko zwykli pracownicy z ulicy, ktorych zatrudnili. Nie twierdze, ze tak jest wszedzie, ale szukalem i w moim miescie nic innego nie moge niestety znalezc. Tez mysle, ze cos w radiu moze byc nie tak, bo nie moge dac innej wartosci w hpf niz through, inaczej nie da sie słuchac. Na teraz brak mi pomysłow i przydaloby sie cos konkretnego co mam dalej z tym zrobic, zeby zagralo jak powinno, moze ktos mi pomoze? czy zawsze przedni zestaw podlacza sie 2 parami RCA?
  8. Zapomniałem dodać, ze moje pojecie o sprzecie jest... znikome, tylko nie piszcie mi, ze nie powinienem sie tym zajmowac sam tylko oddac do warsztatu car audio, bo w Uk nie ma czegos takiego. Czyli pierwsza instalka i taki numer odstawilem Jakas rada co zrobic, zeby jednak gralo to na swoim poziomie? wymiana wzmaka na 4 kanalowy plus prowadzenie nowych kalbi tak? PS. moze znacie kogos z okolic Nottigham, zeby zerknał na ten bajzel ?
  9. Witam po długim czasie ! Wreszcie moge powiedzieć, ze skonczyłem swoja instalacje ( czy aby na pewno ? ) Obecnie wyglada to tak : CLARION DXZ958RMC przod Focal 165 k2p Helix B2 kabel the bridge Tył RE AUDIO SE 12 D4 STEG K2.02 Skrzynia szczelinowa strojona na 39 wykonana z 40 mm MDF tylko taki byl pod ręką i skrzynia teraz wazy chyba 50 kg , kebel DB AUDIO KONDEK DIETZ 1f w drzwiach dynamat extreme i czesciowo w bagazniku. Musze przyznac, ze bład popełnilem przy prowadzeniu kabli, bo puscilem razem i teraz mam cichy swist w glosnikach przy wchodzeniu na obroty, ale z tym sobie poradze, mam jedynie problem z ustawieniem wszystkiego do kupy tak, zeby grało, bo co do wooferow nie moge sie czepiac, ale gora to gra jak seria, albo i gorzej Na wzmaku Helix B2 mam ustawione na FULL RANGE i chcialem pobawic sie filtrami w radiu i tu jest problem. wchodze w opcje x-over mode: high >>> hpf przedzial miedzy 630Hz do 20kHz niezauwazalna reakcja na zmiany hpf slope -6db/-12db/-18db mam na -12db mid >>> lpf przedzial miedzy 630Hz do 10Khz pozniej jest THROUGH i tak mam ustawione, bo im niezej tym zanikają wysokie tony hpf przedzial miedzy through 25Hz do 10 kHz tu musi byc through bo inaczej sa straszne trzaski . lpf slope -6db/-12db/-18db mam na -12db sub-w lpf 25Hz do 10kHz Through mam na 63Hz hpf through 16Hz do 250 Hz mam na through lpf slope -6db/-12db/-18db mam na -12db Troche sie bawiłem ustawieniami, ale nie chce uszkodzic glosnikow, bo sa swierzo podlaczone i szkoda by było cos zepsuc . Focale na zwrotnicach sa na - 2db Jezeli jest na swiecie ktos, kto pomoze mi ogarnac ten bajzel to bede wdzieczny ! pozdrawiam
  10. No to odkopie temat. Po ciezkich przejsciach moge powiedziec, ze dzieki Waszej pomocy mam juz w bagazniku to czego oczekiwalem po tym sprzecie Kabelki polozylem (minus z kasty) skrzynka zrobiona wedlug projektu zakupionego na allegro( koleżka za 25 zl robi projekt pod glosnik. Niestety mialem dojscie tylko do 32 mm MDFu i skrzynia jest teraz tak ciezka, ze hoho ale, dzwiek jest kozak, jedyny teraz problem, ze nie mozna zrobic glosniej, bo tylka polka w sedanie skacze i boje sie, ze szyba pojdzie Dokonalem juz nastepnego zakupu FOCAL 165 K2P i szukam teraz odpowiedniego wzmaka. Ostatnio na alle poszedl za dobre pieniadze audison lrx, teraz jest DLS A2, moze mi ktos cos poradzic w tej sprawie ? Moj budzet to max 1400 zl, ale jak bym mogl wyrwac cos tanszego uzywanego to bym nie mial chyba z tym problemu. Wiem, ze podstawa to wygluszenie, ale celowo tego nie robie, bo za 2 tyg wymieniam samochod na mlodsze AUDI A4, wiec tam juz wszystko zrobie jak nalezy. Co do mat to chyba STP gold byloby ok ?? A i juz osotania sprawa, swiatla nadal przygasaja, czy musze kondek dietz 1f wymienic na cos lepszego ? pozdrawiam i dzieki jeszcze raz za WASZA POMOC Z KABLAMI I SKRZYNKA !!
  11. Jezeli nikt nie moze podpowiedziec jak dzialac z tym programemu, to moze ktos przedstawi mi gotowy projekt ??
  12. Kable juz zakupione i w sobote bede dzialal. Musze pochwalic Wasza pomoc >>> ustawil wzmak tak jak mi tutaj poradzono i juz dzwiek jest lepszy, bardziej miesisty chociaz oczekuje, ze wymiana kabli doda jeszcze troszke do tego zestawu pozdrawiam
  13. Rozwaze taka opcje, tylko gdzie ja tyle takich grubych kabli upchne
  14. Postanowilem kupic ktorys z zestawow, przewaznie maja klamry na aku, kabel + i - i wyjdzie mi praktycznie to samo, no i bede mial 50 mm kabel. dzieki za podpowiedz
  15. mieszkam w UK i tu jest ciezko znalezc cos samemu, bo angol jak chce miec sprzet to jedzie do firmy i mu zakladaja. Przed chwila znalazlem sklep car audio gdzie sprzedaja na metry- 7,99 funta za metr, tylko teraz pytanie czy musze miec tez uziemienie z aku, czy moze byc z kasty ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...