Skocz do zawartości

wisnia198

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia wisnia198

  1. SUBSONIC MODE - ON FREQ. - 26Hz SUB EQUALIZER LEVEL - +4dB FREQ. - około 48dB SUBWOOFER MODE - LO FREQ. - 120Hz Zatem mam eleganckie pasmo przenoszenia fd=26HZ fśr.=48Hz i tutaj najbardziej podbija fg=120Hz Jak znajde chwile to sciagne test czestotliwosci i dokładniej ustawie gorna i dolną częstotliwość, oraz zobacze jaką częstotliwość podbić... Nie wiedziałem predzej ze w tym wzmacniaczu jest taka kombinacja..... Otóż moje ustawienia były conajmniej chaotyczne... Gdybym predzej pomyślał...... Miałem to w szkole... Teraz gra elegancko, czyste, mocne brzmienie, przy niektórych kawałkach aż zatyka w płucach, choc w przyszłym miesacu dokupie drugi takowy głośnik i zrobie drugą skrzynie. Może z czasem zabudowa. Jakby co to dzieki bardzo za pomoc, zwłaszcza za instrukcje.
  2. Na poczatku było ustawiane w Studiu car audio lecz od poczatku była pedałówa.... Ustawiam, przestawiam, zmieniłem skrzynie i wciaz nie jest dobrze jak na ten sprzet. Zwłaszcza ze o głosniku sa same idealne recencje a wzmacniacz mowi sam za siebie... Niestety nie mam do niego zadnej instrukcji... i ogolnie mało kto zna sie na nim. Zapomniałem wspomniec z boku wzmacniacza jest przełącznik VCA: ON - OFF czy on tez ma jakies znaczenie? Słyszałem tego rockforda pod wzmacniaczem magnat edition two w skrzynce zamknietej sinus live i naprawde grało to porzadniej niz u mnie...... Bardziej rozbudowana technologia wzmacniacza sprawia ze mam problem http://www.allegro.pl/item918968719_audiso...ss_polecam.html [ Dodano: 2010-03-04, 22:45 ] Na radiu eq xplod, loudness właczony, filtr ustawiony tylko na przedni system. Subwoofer zamiast uderzac mocnym basem, cos tam dudni lecz wprowadza mnostwo drgan w całym aucie...
  3. A więc tak, zaczne od poczatku i szczegółowo.... : * Skrzynka zamknięta 19,5 litra, z płyty wiórowej 18mm (Wycięta i spasowana idealnie, docinane płyty w fabryce mebli). Na wszelki wypadek całe wnętrze pokryte masą klejąco- uszczelniającą FLEXPUR (absorpcja drgań i naprężeń) dodatkowo wewnętrzne ściany wyłożone gąbką akustyczną tzn gąbka z "kolcami" czy tez "piramidkami" * głośnik 25 cm Rockford Fosgate P1S410 moc RMS 150 Wat moc maksymalna 300 Wat impedancja 4 Ohm sześciowarstwowa cewka 1,5-calowa skuteczność: 84dB zalecana obudowa zamknięta - 16,42 litra zakres obudowy zamkniętej - 14,16 litra -27,07litra zalecana obudowa wentylowana - 39,64 litra * wzmacniacz Audison SRX-1 - Tryby pracy 1 kanał - Moc RMS: 1 x 210 W 4 Ohm - Moc RMS: 1 x 350 W 2 Ohm - Stabilny przy 2 Ohm - Pasmo przenoszenia 4 - 50.000 Hz - THD 0,03% (1kHz) - Stosunek sygnał/szum: 95 dB * jednostka sterująca Sony MEX-R1 instrukcja w języku polskim http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1406650.html *Auto to escort cabrio (bagażnik zabudowany blachą) wiec z góry przy podszybiu wycięte dwa otwory po 25 cm aby powietrze wychodziło z bagażnika, klapa i blachy w koło wytłumione matą bitumiczną APP Problem jest następjący na radyjku ustawiam volume około 13, nie za głośno i W MIARE fajny dzwięk... Coraz głosniej- nie jest aż tak żle choc bez szału... przy volume 20 dzwięk z subwoofera "w miejscu" wysokie tony z przedniego systemu zrównują sie z basem, narastają charczenia z suba i wchodzi mnóstwo drgania tak można do 26-27 bo wtedy przód jest w "miejscu kulminacyjnym" (niedługo zostanie zmieniony na zestaw TEC'a narazie jest sony xplod) ZAtem sprzęt nie jest tani a dzwięk... jak kupa... Niczym tani No Name... Przedtem skrzynia była z bass reflexem około 40 litrów i też nie było szału... Nie mam już opcji co robic... Czy to kwestia ustawienia wzmacniacza a ja tego nie umiem? przełączniki na nim: IN: 0.2 - 5V SUB EQ.: 0 - +4dB SUBWOOFER MODE: LO : FULL (oczywiscie LO) Freq. 24dB: 40 - 120 SUB. EQ. Freq.: 40 - 72 PHASE: 0 - 180 faze mam na 0 SUBSONIC Freq. 24dB: 18 - 26 -34 MODE: ON - OFF Wyjścia ACOUSTIC BASS 4 Ohms (- +) 4 Ohms (- +) ELECTRIC BASS 4 Ohms (- +) 4 Ohms (- +) Jak podłączyć, co ustawić? Z góry dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...