większość aut jest fabrycznie zabezpieczona od spodu taką warstwą "gumy" ale rzeczywiście warto spojrzeć czy jest to zabezpieczenie jeśli nie ma to warto zastosować to co kolega lub BITEX ,czasem z resztą nawet jak jest to bywa tak że gdzieś zahaczymy albo jakimś innym sposobem warstwa gumy się zedrze i rudy już działa, więc warto to kontrolować żeby pewnego dnia nie pojechać z okrzykiem "jaba daba du!!" Jednak ani tego Bidgumu ani bitexu ani żadnego innego nie radzę używać od wewnątrz bo latem będziesz miał wewnątrz niezły smrodek co najwyżej możesz zakonserwować od wewnątrz mińką , ale jeśli nie masz rdzy to czy się opłaca? ja do wygłuszenia podłogi walnąłem jedną warstwę maty zwykłej i jedną warstwę maty z filcem a na to jeszcze oryginalny gruby filc czy coś w podobie, no i efekt słyszalny i zadowalający a robilem tak w 2 autach (peugeot 205 i MG zs) i teraz zabieram się za nowy nabytek z tym że teraz będę oszczędzał na przybytku wagi , jak to mówią na błędach sie człowiek uczy